Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030005/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
- 2021/BZP 00039253/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087218 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pilotażowych wdrożeń wybranych Sektorowych Ram Kwalifikacji w zakresie rozwoju kompetencji w podmiotach branżowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pilotażowych wdrożeń wybranych Sektorowych Ram Kwalifikacji w zakresie rozwoju kompetencji w podmiotach branżowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8675472a-979b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030005/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 643856,89 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK: Motoryzacji (SRK Moto) lub Chemii (SRK Chem) lub Górnictwa (SRKG) lub IT (SRK IT). Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia.Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli
w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.
Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.
Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony.
Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 214618,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK: Handlu (SRKH) lub Energetyki (SRKE) lub Rolnictwa (SRK Rol) lub Zdrowia Publicznego (SRK ZP).Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli
w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.
Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.
Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony.
Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 214618,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pilotażowe wdrożenie jednej z następujących SRK: Sportu (SRKS) lub Usług Rozwojowych (SRK UR) lub Nieruchomości (SRKN).Wykonawca, w ramach każdej z części wybiera jedną SRK. Pilotaż w każdej ze wskazanych grup ram sektorowych jest osobną częścią zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część niniejszego zamówienia. Jeżeli
w wybranej ramie sektorowej wydzielono obszary znacznie różniące się kompetencjami (najczęściej jako tzw. podramy), Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania jednego z nich.
Pilotaż wybranej SRK prowadzony będzie w obszarze rozwoju kompetencji w przynajmniej jednym podmiocie w Polsce w branży związanej z daną ramą sektorową. Zamawiający dopuszcza też pilotaż w części (dziale) instytucji, jeśli zakres pracy tego działu jest zgodny z wskazaną przez Wykonawcę SRK. Pilotaż odbędzie się dla pięciu stanowisk obejmujących łącznie w podmiocie objętym pilotażem przynajmniej 150 osób, lub alternatywnie pilotaż może być przeprowadzony w co najmniej 5 podmiotach, w każdym z nich co najmniej dla 2 stanowisk na których pracuje przynajmniej 5 osób.
Pilotaż ten ma na celu zidentyfikowanie realnych i potencjalnych korzyści oraz barier związanych z procesem implementacji SRK oraz zdobycie informacji pozwalających na skuteczne wykorzystanie SRK w kolejnych podmiotach w określonej branży w przyszłości. Kluczowe z punktu Zamawiającego jest by pilotaż dotyczył rzeczywistych działań związanych z rozwojem kompetencji i odpowiadał potrzebom podmiotów, w których będzie prowadzony.
Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać sektorowe ramy kwalifikacji wypracowane we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych (zob. rozdz. 6. OPZ – załącznik nr 7 do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 214618,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Instytut Analiz Rynku Pracy sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Exact Systems sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222937193
7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 59 lok. 203
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-848
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INSTYTUT ANALIZ RYNKU PRACY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INSTYTUT ANALIZ RYNKU PRACY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w odniesieniu do części 2 nie złożono żadnej oferty. W konsekwencji, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę jedynego Wykonawcy.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Oferta konsorcjum EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. i Grupa MEDIUM Sp. z o.o. Sp. K. oraz Załączniki nr 1 i 2 zostały podpisane za pomocą podpisu elektronicznego przez Wiceprezesa Zarządu EPRD sp. z o.o. p. przez A. J. Gajek. Podczas weryfikacji podpisu, wyświetlono komunikat „Poprawność podpisu jest nieznana./…/ Tożsamość podpisującego jest nieprawidłowa ponieważ straciła ważność”. Z informacji szczegółowej wynika, że certyfikat dla podpisu elektronicznego skończył się 10 marca 2021 roku.
Tym samym, należy stwierdzić że oferta nie została ważnie podpisana.
Ustawa pzp w art. 226 ust. 1 pkt. 4 nakazuje odrzucić ofertę jeżeli:
4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Z racji odrzucenia jedynej złożonej oferty, na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.