Og³oszenie z dnia 2022-03-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00101124/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00140494/01 - Wynik z dnia 2022-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Nied¼wiada na terenie gminy £owicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £owicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148319
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³uga 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £owicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8302630
1.5.8.) Numer faksu: 46 8302631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.uglowicz.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Nied¼wiada na terenie gminy £owicz
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06271a77-a469-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00087231
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Nied¼wiada na terenie gminy £owicz
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres ePUAP Zamawiaj±cego: /GminaWiejskaLowicz/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres ePUAP Zamawiaj±cego: /GminaWiejskaLowicz/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)”.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania - Za³±cznik Nr 13 do SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównie z zak³adki Postêpowania.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
9. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@ug.lowicz.pl
10. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@ug.lowicz.pl
11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)
12.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
13.Osob± uprawnion± do komunikowania siê z Wykonawcami jest Pani Katarzyna Kêdzia, e-mail: katarzyna.kedzia@ug.lowicz.pl, tel.: 46 830-26-46
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny, o którym
mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Nied¼wiada na terenie gminy £owicz”.
2. Zakres prac obejmuje:
- budowê sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym: grawitacyjnym i ci¶nieniowym,
- monta¿ studni kanalizacyjnych ¶r. 1200– 13 szt.
- budowê przepompowni sieciowych wraz z zasilaniem energetycznym i szaf± sterownicz± – 3 szt.,
- budowê przydomowych pompowni ¶cieków wraz z zasilaniem energetycznym i szaf± sterownicz± – 5 szt.,
- budowê studni czyszcz±cych – 2 szt.,
- odtworzenie terenu do stanu pierwotnego
2.1. D³ugo¶æ sieci kanalizacji sanitarnej: kanalizacja sanitarna w systemie ci¶nieniowym PEHD ¶r. 50 mm o d³ugo¶ci 347,50 m; kanalizacja sanitarna w systemie grawitacyjnym PVC ¶r. 200 mm o d³ugo¶ci 803,20 mb; przykanaliki PVC ¶r. 160 mm o d³ugo¶ci 268,75 mb; odcinki ci¶nieniowe PEHD ¶r. 90 mm o d³ugo¶ci 42,80 mb,
2.2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wytyczenie trasy kana³ów sieci kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie wykopów,
- u³o¿enie kana³ów sieci kanalizacji sanitarnej w wykopach,
- monta¿ studni kanalizacyjnych: inspekcyjnych, rewizyjnych oraz czyszcz±cych,
- monta¿ pompowni sieciowych oraz przydomowych,
-zasypywanie wykopów wraz z zagêszczeniem gruntu,
-przywrócenie terenu do pierwotnego stanu,
roboty towarzysz±ce
3. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. Wymieniona dokumentacja stanowi za³±czniki do SWZ: Za³±cznik Nr 10 do SWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; Za³±cznik Nr 11 do SWZ Przedmiar robót, kosztorys ofertowy; Za³±cznik Nr 12 do SWZ Dokumentacja projektowa
4. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia obs³ugi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporz±dzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upowa¿nion± jednostkê geodezyjn± zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysoko¶ciowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1429 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporz±dzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawieraæ dane umo¿liwiaj±ce wniesienie zmian na mapê zasadnicz±, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ dokumentacjê geodezyjno-powykonawcz± równie¿ w wersji elektronicznej w formacie dxf. w dwóch egzemplarzach w ci±gu 60 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót.
5. Gwarancja:
5.1. D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane wynosi od 36 miesiêcy (termin minimalny) do 60 miesiêcy (termin maksymalny) licz±c od bezusterkowego koñcowego odbioru robót.
5.2. D³ugo¶æ okresu udzielonej gwarancji jako¶ci jest w niniejszym postêpowaniu kryterium oceny ofert.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p. tj. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wysoko¶ci 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego, tj.: wszystkich lub niektórych robót (takich samych lub podobnych) wymienionych w Przedmiarze robót – Za³±czniku Nr 11 do SWZ.
2. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone
w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel.
3. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, ¿e dotychczasowy Wykonawca realizowa³ roboty budowlane z najwy¿sz± staranno¶ci±, a tak¿e ¿e Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak równie¿ strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy p.z.p.
2. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
3. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: cena ofertowa brutto (C): 60%, d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia (G): 40%. Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy, za któr± przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia”. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 miesiêcy - najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji jako¶ci w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy).
5. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty wed³ug przyjêtej zasady, ¿e 1% = 1 pkt. Punktacja z ka¿dego kryterium oraz punktacja koñcowa zostanie podana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
6. Za najkorzystniejsz± uznana bêdzie ta oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów po ocenie wed³ug powy¿szych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który wyka¿e, ¿e:1) wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym czasie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej o warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto ka¿da (z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane).
Wykonana robota budowlana musi byæ poparta dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e zosta³a wykonana nale¿ycie.
Uwagi:
a) Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
b) Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiaj±cego.
c) Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrêbnych kontraktów (umów/zamówieñ) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.
d) W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na potencja³ innych podmiotów, warunek zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli: co najmniej jeden z tych podmiotów
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej o warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto ka¿da.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa wystarczaj±ce do realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych).
Uwagi:
a) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania.
b) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunku wskazanego powy¿ej mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2.1. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
2.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2.3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2.4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych
zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia,
kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia
nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik Nr 6 do SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
a) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
b) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
c) Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w ppkt a) i b) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej
oceniona, do z³o¿enia wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale 7 pkt 7.2.4. ppkt 1) SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale 7 pkt 7.2.4. ppkt 2) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).2. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2022 r. do godz. 10:00 i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego PKO SA II Oddzia³ £owicz 85 1240 1819 1111 0000 1088 6643 z adnotacj±: „Wadium - postêpowanie Nr ZP.271.5.2022”
Uwaga: Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê wadium,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy p.z.p.
6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 9.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
b) warunek okre¶lony w:
- Rozdziale 7 pkt 7.2.4. ppkt 1) musi spe³niæ przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- Rozdziale 7 pkt 7.2.4. ppkt 2) zostanie spe³niony, je¿eli jeden z Wykonawców bêdzie dysponowa³ osob± wskazan± powy¿ej w SWZ,
- Rozdziale 8 pkt 8.1. musi spe³niæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
c) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 7.4. SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika Nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
d) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.3. SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
- w pkt 9.3.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku,
- w pkt 9.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci 5% ceny ofertowej brutto.2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej p³atno¶ci.
3. P³atno¶æ zaliczki nast±pi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy ……………………………… nie pó¼niej ni¿ w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie zaliczki, o którym mowa w ust. 6.
4. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzglêdnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o podatku od towarów i us³ug (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 685 ze zm.) i bêdzie zawiera³a adnotacjê „mechanizm podzielonej p³atno¶ci”.
5. Pozosta³e wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zap³acone po dokonaniu odbioru koñcowego, zgodnie z postanowieniami § 4 umowy. Zap³acona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu ca³o¶ci zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy p.z.p.
7. Zabezpieczenie zaliczki ustala siê w wysoko¶ci odpowiadaj±cej 100 % kwoty zaliczki.
8. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie:
a) porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
b) gwarancji bankowych;
c) gwarancji ubezpieczeniowych;
d) porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
9. Zabezpieczenie musi byæ ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegaæ prawu polskiemu.
10. Dokument gwarancji/porêczenia wymaga akceptacji Zamawiaj±cego przed jego podpisaniem przez gwaranta/porêczyciela.
11. Dokument gwarancji/porêczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadaæ t³umaczenie przysiêg³e na jêzyk polski.
12. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny, dokumenty te winny zawieraæ klauzulê, i¿ wszelkie prawa i obowi±zki wynikaj±ce z wystawionych dokumentów podlegaj± prawu polskiemu, spory bêd± rozstrzygane przez polski s±d.
13. Zamawiaj±cy nie dokona wyp³aty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umow± lub przepisami ustawy p.z.p. jej zabezpieczenia.
14. Dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie zaliczki musi zawieraæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty zaliczki na ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczy³ przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umow±.
15. Zamawiaj±cy dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia uznania, ¿e umowa zosta³a wykonana nale¿ycie.
16. W przypadku zmiany umowy polegaj±cej na przed³u¿eniu terminu wykonania ¶wiadczenia wykonawcy Wykonawca zobowi±zany jest – przed podpisaniem aneksu - wnie¶æ nowe zabezpieczenie lub aneks do zabezpieczenia uwzglêdniaj±cy nowy termin wykonania ¶wiadczenia i dokonania odbioru wykonanych robót.
17. Brak wykonania zobowi±zania wskazanego w ust. 16 bêdzie podstaw± do odmowy podpisania aneksu do umowy przez Zamawiaj±cego.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zwi±zku z ograniczon± ilo¶ci± znaków w niniejszym polu (4000), rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w Projekcie umowy - Za³±czniku Nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Postanowienia niniejszego og³oszenia o zamówieniu dotycz± równie¿ Wykonawców maj±cych siedzibê poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej.
2. Zamówienie wspó³finansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych
INNE PRZETARGI Z £OWICZA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposa¿enia, sprzêtu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kana³u sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obrêb ¦ródmie¶cie, gmina M. £owicz
wiêcej: przetargi w £owiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.