Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00561014/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00574995/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27586930-1f08-4080-a789-eb72e17ce374
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052534/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działanie 2.7. Rozwój zrównoważonej gospodarski wodno-ściekowej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”.
2. Zakres zamówienia:
1) Udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców zgłaszane w trakcie postępowań przetargowych określonych na zadania opisane w punkcie II SOPZ (załącznik nr 8 do SWZ),
2) Pobyt na terenie realizowanej inwestycji minimum niż dwa razy w tygodniu w czasie prowadzenia robót budowlanych oraz w razie konieczności zgłoszonej przez Zamawiającego,
3) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
4) Informowanie Inwestora o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych i odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania,
5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałach budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacja projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
6) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji i nawierzchni,
7) Kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
8) Weryfikacja zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności
z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym,
9) Sprawdzania faktur wykonawcy robót budowlanych oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót,
10) Współorganizowanie wraz z Inwestorem narad technicznych, problemowych
i innych spotkań wynikających z procesu budowlanego,
11) Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń,
12) Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych i przedstawianie na każde żądanie Inwestora, dokumentów dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
13) Egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
14) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność
z dokumentacją projektową,
15) Analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
16) Przyjęcie od wykonawcy robót budowlanych skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania (dotyczy etapów i całości),
17) Regularne przebywanie na terenie objętym zadaniem i zgłaszanie swojego pobytu Inwestorowi. Inspektor zobowiązuje się stawiać się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru
i dokumentować swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone,
18) Dokonywanie wraz z Inwestorem akceptacji i uzgodnień poszczególnych etapów projektowania zadań realizowanych w systemie zaprojektuj – wybuduj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329638,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427058,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329638,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Busza Pracownia Projektów Instalacji Sanitarnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971678788
7.3.3) Ulica: Św. Franciszka z Asyżu 19
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDER BUSZA PRACOWNIA PROJEKTÓW INSTALACJI SANITARNYCH
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDER BUSZA PRACOWNIA PROJEKTÓW INSTALACJI SANITARNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329638,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 530 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.