eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa kompleksowej obsługi spotkania



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej obsługi spotkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Paulina.Gecyngier@ms.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Resort Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowej obsługi spotkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93b42360-98db-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BF-II.3716.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 504065,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej obsługi spotkania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ministerstwo Sprawiedliwości jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu
działając zgodnie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej „Ustawą”
w związku z art. 255 pkt 7 Ustawy zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego
postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 Ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 03.01.2024 r. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wybrał
najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę DOMINIK SKIBA PRO COMPLEX GRUPA
DOMINIK SKIBA.
W dniu 09.01.2024 r. Wykonawca DOMINIK SKIBA PRO COMPLEX GRUPA DOMINIK SKIBA
przekazał pisemne oświadczanie, że odmawia podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z pkt. 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia określił
termin realizacji zamówienia na dni: 10-12.01.2024 r. i przyczyn techniczno-organizacyjnych
nie mógł zmienić tego terminu.
W związku z powyższym Zamawiający:
1) nie mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszej oferty
z uwagi na proceduralny upływ czasu w tym zakresie oraz w związku
z czynnościami formalno-prawnymi związanymi z brakiem możliwości zawarcia
umowy przed wskazanym terminem realizacji zamówienia;
2) zawiadamia jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531149 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.