Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013530/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 8 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 W GDAŃSKU IM. PRZYJACIÓŁ ZIEMI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190274336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Dragana 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp8.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp8.edu.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d76c3c55-a577-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76c3c55-a577-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 743920,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 743920,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wędlin i mięsa(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 częsci)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 155373,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki, produkty rybne mrożone(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 części)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 73720,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa, owoce, ziemniaki,(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 części)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 87349,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby mleczarskie i jaja,(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 części)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo, wyroby piekarskie(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 części)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 7723,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby garmażeryjne(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 części)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 101066,83 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozostałe artykuły spożywcze,(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 części)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby(wyciąg OPZ z SWZ dla całości - 8 części)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 w Gdańsku (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Marcina Dragana 2, 80-807 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do rampy znajdującej się przy kuchni szkolnej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część I zamówienia - mięso, wędliny,
Część II zamówienia - mrożonki, produkty rybne mrożone,
Część III zamówienia - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV zamówienia - wyroby mleczarskie i jaja,
Część V zamówienia - pieczywo, wyroby piekarskie,
Część VI zamówienia - wyroby garmażeryjne,
Część VII zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze,
Część VIII zamówienia – ryby.
3.2. Budynek szkoły spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a w szczególności z art. 6 ww. ustawy (wymagania architektoniczne).
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu, i zasad dostarczenia produktów żywnościowych określa załącznik do SWZ (opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia).
3.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, zawartej w Rozdziale 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 53687,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117270,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125530,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117270,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYNKOVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571121026
7.3.3) Ulica: ŻAGLOWA 5
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-560
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYNKOVIT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SZYNKOVIT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117270,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53211,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53211,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.3) Ulica: UL. POLSKA 20
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-338
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53211,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77165,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100096,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77165,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA ROLNO- SPOŻYWCZA "WITAMINA" ADAM BEDNARCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782482210
7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 2
7.3.4) Miejscowość: ELBLĄG
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77165,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56987,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62911,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56987,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 65
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56987,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4805,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4805,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4805,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” Jakub Pellowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832669779
7.3.3) Ulica: Podwale Staromiejskie 82
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-844
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PIEKARNIA - CUKIERNIA" PELLOWSKI JAKUB PELLOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"PIEKARNIA - CUKIERNIA" PELLOWSKI JAKUB PELLOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4805,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85068,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95469,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85068,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581270029
7.3.3) Ulica: UL.WYSPIAŃSKIEGO 38/40
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-434
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA w spadku
jakie przetargi wygrała firma
PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85068,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189277,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238335,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189277,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 65
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189277,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55251,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55251,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55251,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA W SPADKU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581270029
7.3.3) Ulica: UL.WYSPIAŃSKIEGO 38/40
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-434
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA w spadku
jakie przetargi wygrała firma
PRZYSTAŃ PIEROGI ELŻBIETA KULA w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55251,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
- Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Przetocznej 9 w Gdańsku.
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości wędzonych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa owoców i warzyw do Centrum Kultury w Korzennej - Stołówka Gminna."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.