Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
148.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.molczyk@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9247851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
148.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f261920-0dcd-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.148.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podwójna korekta do 200 arkuszy wydawniczych tekstów głównie z obszaru językoznawstwa oraz literaturoznawstwa4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podwójna korekta do 150 arkuszy wydawniczych tekstów głównie z nauk społecznych i tekstów w języku angielskim4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 12750 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podwójna korekta do 150 arkuszy wydawniczych tekstów głównie z nauk prawnych, socjologii i tekstów w języku angielskim4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 12750 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podwójna korekta do 100 arkuszy wydawniczych tekstów głównie z literaturoznawstwa i psychologii4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podwójna korekta do 100 arkuszy wydawniczych tekstów głównie z zarządzania i politologii4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podwójna korekta do 100 arkuszy wydawniczych tekstów głównie z zakresu ekonomii i historii4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podwójna korekta do 100 arkuszy wydawniczych tekstów głównie z zakresu z nauk o komunikacji społecznej i mediach4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części I Zamawiający informuje, że oferta nr 3 złożona przez Annę Noga-Grochola, ul. Ró-żana 18a/5, 30-305 Kraków, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta nie została opatrzona przez Wykonawcę żadnym właściwym podpisem, to jest jednej w form czynności prawnych przewidzianych i wymaganych przez ustawodawcę, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych brzmieniu: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elek-tronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Powyższe znajduje potwierdzenie w treści opinii Prezesa UZP, który stwierdził co następuje: „W zakresie procedury podpisywania oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci elektronicznej wskazać należy, iż prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę (jeżeli system komunikacji zakłada obowiązek szyfrowania) opatrzoną wła-ściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce” doku-mentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost sta-nowi § 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektro-nicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452)”.
Reasumując, oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wyko-nawcy.
Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega od-rzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy PZP.
Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. Zm.) informuje, że w zakresie Części I przed-miotowe postępowanie zostało unieważnione, gdyż wszystkie złożone w tej części postępowa-nia oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michałem Pleskacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97081404214
7.3.3) Ulica: ul. Gieryna 1/60
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-795
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicją Dziura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92052610928
7.3.3) Ulica: ul. Macieja Miechowity 17/59
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-475
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części IV Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. Zm.) informuje, że przedmiotowe postępowa-nie w zakresie części V zostało unieważnione z uwagi na brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części V Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. Zm.) informuje, że przedmiotowe postępowa-nie w zakresie części V zostało unieważnione z uwagi na brak ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części VI Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. Zm.) informuje, że przedmiotowe postępowa-nie w zakresie części VI zostało unieważnione z uwagi na brak ofert.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anną Kędroń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521462898
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 846
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.