eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkPrzebudowa drogi powiatowej nr 1311G odc. m. Janowice - m. Redkowice



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087328 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1311G odc. m. Janowice - m. Redkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czołgistów, 5A

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598623987

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdplebork.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Samorządu Terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1311G odc. m. Janowice - m. Redkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4630a922-af0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000403/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1311G odc. m. Janowice - m. Redkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: zdp-zp.333.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1647236,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa obejmuje drogę powiatową nr 1311G na dług. 4,746 km klasy L, KR 3-4. W 2020 r. w ramach I Etapu wykonano „Przebudowę drogi powiatowej nr 1311G – odc. od Redkowic do Janowiczek ( 4746m ) - wykonanie dywanika na całej szerokości”. Przebudowa drogi polegała na wykonaniu tzw. „dywanika” na całej długości jezdni bez wykonania poszerzeń z miejscowym wykonaniem warstwy wyrównawczej wraz z wykonaniem skrzyżowań w m. Janowiczki oraz do m. Niebędzino. W m. Redkowice wykonano chodnik, zjazdy, poszerzenie wzdłuż chodnika oraz wyremontowano wpusty drogowe w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1183G. Częściowo wykonano oznakowanie pionowe i poziome oraz ustawiono bariery ochronne stalowe. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SWZ. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót, w którym zminusowano roboty wykonane w Etapie I.
Szczegółowy zakres robót określa:
- Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
Roboty pomiarowe oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza na odcinku 4,746 km.
- Roboty ziemne
Wykonać ścinkę pobocza na całej długości zadania oraz wykorytować poszerzenia, zjazdy, zatoki i perony.
Wykonać profilowania koryta pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia, zjazdów, zatok i peronów.
Oczyścić rowy z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp zgodnie z ilością podaną w przedmiarze robót w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Podbudowy
Wykonać podbudowę z KŁSM gr. 15 cm na zjazdach z kruszywa, chodnikach, peronach, poboczach oraz zjazdach o nawierzchni z kostki betonowej, podbudowę z KŁSM gr. 20 cm wykonać na poszerzeniu, zjazdach o nawierzchni bitumicznej oraz zatokach.
Podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem gr.15 cm zastosować na poszerzeniu, zatokach autobusowych oraz zjazdach o nawierzchni bitumicznej, podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem gr.10 cm zastosować na chodnikach, peronach oraz zjazdach o nawierzchni z kostki betonowej.
Wzmocnienie geosyntetykiem ułożyć na styku istniejącej jezdni z projektowanym poszerzeniem.
- Elementy ulic
Oporniki wbudować na styku nawierzchni ze zjazdami o nawierzchni z kruszywa oraz na zjazdach z kostki betonowej.
Krawężniki najazdowe wbudować na styku nawierzchni bitumicznej z zatokami i zjazdami z kostki betonowej.
Krawężniki i obrzeża zastosować na peronach i chodnikach wzdłuż zatok autobusowych.
Ścieki prefabrykowane oraz płyty prefabrykowane należy wykonać w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Nawierzchnie
Nawierzchnię z mieszanki mineralno asfaltowej (warstwę ścieralną 4 cm oraz warstwę wyrównującą śr. 50 kg/m2) należy wykonać na całym zakresie projektowanej jezdni tj. na długości 4,746 o szerokości zgodnej z dokumentacją projektową oraz zjazdach i skrzyżowaniach. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie włączenia w istniejącą infrastrukturę na początku i końcu odcinka oraz na skrzyżowaniach w m. Niebędzino i Janowiczki.
Mieszankę z AC 16 W gr. 6 cm należy wbudować na poszerzeniu.
Nawierzchnia z kostki obejmuje wykonanie peronów, chodników, zatok oraz zjazdów.
- Remont i regulacja zjazdów z kostki
Pozycje obejmują rozbiórkę istniejących zjazdów z kostki betonowej, odzyskanie materiału oraz ponowne wykonanie zjazdu wraz z regulacją wysokościową.
- Montaż tymczasowych ogrodzeń umożliwiających migrację zwierząt
Pozycja obejmuje wykonanie tymczasowego ogrodzenia z siatki w miejscach wskazanych przez inwestora.
- Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Montaż słupków U-1a i U-1b w m. Janowiczki.
Wykonanie oznakowania poziomego P-17 w m. Janowiczki i Niebędzino.
Wykonanie poręczy ochronnych wzdłuż peronu w m. Janowiczki.
- Wymiana przepustów
Wymiana przepustów drogowych fi 400 mm, SN 8 oznaczonych w dokumentacji nr 4, 5 i 6.
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z STWiOR. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić do zaakceptowania Zamawiającemu atesty oraz recepty wbudowywanych materiałów, a następnie wbudować materiały zgodnie z obowiązującymi normami. W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób, aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1311G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinka drogi nr 1311G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu i zapewni dojazd dzieci do szkół gminnych.
Wykonawca zobowiązuje się:
1) prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania,
2) oznakować miejsca robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników, zgodnie z
„Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i innymi przepisami w tym zakresie.
Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem.
Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego
projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być
sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.:
1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do
wykonania robót oraz usunięcia wad,
2) wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa
osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno – techniczne
stosowane na placu budowy,
5) uczestniczyć w konsultacjach, naradach koordynacyjnych i odbiorach organizowanych
przez Zamawiającego w jego siedzibie,
6) zrealizować prace zawarte w uzgodnieniach branżowych,
7) usuwać wszelkie kolizje i prace niewymienione w dokumentacji technicznej, które można
było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją,
8) wykonać odcinki próbne z każdej warstwy po 500 m2 (w. ścieralna gr. 4 cm, wyrównanie 50
kg/m2, w. wyrównawcza 6 cm) na DP 1311G w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
9) wykonać niezbędne pomiary, próby i sprawdzenie prawidłowości realizowanych robót
wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót
budowlanych,
10) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji
przedmiotu zamówienia – naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego,
11) wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak
największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów
komisja składająca się z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Inspektora Nadzoru
dokona oceny ilości i jakości materiałów które wykonawca będzie zobowiązany odzyskać.
Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego
(do 10 km).Wszystkie pozostałe materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania
Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt,
12) usuwać wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci zgodnie z
obowiązującymi przepisami,
13) doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu
realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów
zielonych),
14) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
15) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań,
16) zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
17) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SWZ,
18) wprowadzić docelową organizację ruchu łącznie z powiadomieniem zarządzającego ruchem,
19) wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną i dokumentacje odbiorową.
Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2026101,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2388597,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2026101,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Pol-Dróg Drawsko Pomorskie" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758

7.3.3) Ulica: Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2026101,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31
2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.