eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinRozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087405 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 77 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8f6b41-a272-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009615/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zadanie współfinasowane w ramach Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego nalata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410097,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół” w miejscowości Elgiszewo, działka nr 153/3 i 151/2. Przedmiotowe przedsięwzięcie to inwestycja celu publicznego polegająca na Rozbudowie budynku gospodarczego o pomieszczenie szkoleniowe w zabudowie w zabudowie kompleksu sportowego. Architektura projektowanego budynku w nawiązaniu do lokalnej zabudowy. Obszar oddziaływania inwestycji zamyka się na działkach inwestora. Konstrukcja rozbudowy tradycyjna murowana, stropodach gęsto żebrowy strop, dach wielospadowy o kącie 80 i 60 – kompozycyjnie i funkcjonalnie dostosowany do istniejącej zabudowy. Utwardzenie zagospodarowanego terenu składające się z kostki betonowej, podsypki cementowo – piaskowej, podbudowy betonowej, warstwy odsączającej z piasku – zgodnie z projektem budowlanym.
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
 obudowę, rozbudowę, przebudowę istniejącego budynku (roboty ziemne, roboty fundamentowe, izolacje fundamentów, zasypywanie wykopów przy fundamentach, podkłady pod posadzki na gruncie, ściany zewnętrzne, strop nad parterem i pokrycie dachu, obróbki, rynny, rury spustowe, posadzka, stolarka okienna, drzwiowa, tynki, malowanie, okładziny z płytek ceramicznych, elewacja i ocieplanie, roboty remontowe w istniejącym budynku,
 utwardzenie drogi wewnętrznej,
 podjazd dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne,
 wykonanie instalacji elektrycznej,
 wykonanie instalacji sanitarnych.
Szczegóły rozwiązań przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz w części rysunkowej dokumentacji projektowej
Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu polegające na dostawie i montażu urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej o raz małej architektury. Przedmiotowy teren na, którym przewiduje się zagospodarowanie terenu oznaczony jest działką o nr geodezyjnym nr 151/2 obręb Elgiszewo. Obecnie na terenie działki znajduje się teren nawierzchni trawiastej. Zestawienie urządzeń:
 Tablica informacyjna
 Prasa wioślarz
 Krzesełko
 Drabinka
 Biegacz orbitrek
 Ważka
 Huśtawka podwójna
 Karuzela
 Zestaw domek + zjeżdżalnia
 Regulamin,
 Sprężynowiec,
 Ściana wspinaczkowa,
 Twister + steper
 Kosz 2 szt
 Ławka 1 szt
Szczegóły rozwiązań przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz w części rysunkowej dokumentacji projektowej
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
 organizację i zabezpieczenie terenu budowy,
 opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlano-montażowych,
 wykonanie niezbędnych badań i prób,
 wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
 uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
 dokumentacja projektowa,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ,
 wzór umowy,
 przedmiar robót – dokument pomocniczy.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, a maksymalny na 84 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.
Gwarancja obejmuje wszelkie materiały i urządzenia oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne z tym, że oferowane produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych

71351810-4 - Usługi topograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504419,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504419,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504419,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-PLAST Karol Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340529390

7.3.3) Ulica: ul. Słuchajska 4

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504419,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-17
2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.