Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037368/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087405 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 77 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8f6b41-a272-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009615/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zadanie współfinasowane w ramach Działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego nalata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 410097,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa budynku gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu wokół” w miejscowości Elgiszewo, działka nr 153/3 i 151/2. Przedmiotowe przedsięwzięcie to inwestycja celu publicznego polegająca na Rozbudowie budynku gospodarczego o pomieszczenie szkoleniowe w zabudowie w zabudowie kompleksu sportowego. Architektura projektowanego budynku w nawiązaniu do lokalnej zabudowy. Obszar oddziaływania inwestycji zamyka się na działkach inwestora. Konstrukcja rozbudowy tradycyjna murowana, stropodach gęsto żebrowy strop, dach wielospadowy o kącie 80 i 60 – kompozycyjnie i funkcjonalnie dostosowany do istniejącej zabudowy. Utwardzenie zagospodarowanego terenu składające się z kostki betonowej, podsypki cementowo – piaskowej, podbudowy betonowej, warstwy odsączającej z piasku – zgodnie z projektem budowlanym.
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
obudowę, rozbudowę, przebudowę istniejącego budynku (roboty ziemne, roboty fundamentowe, izolacje fundamentów, zasypywanie wykopów przy fundamentach, podkłady pod posadzki na gruncie, ściany zewnętrzne, strop nad parterem i pokrycie dachu, obróbki, rynny, rury spustowe, posadzka, stolarka okienna, drzwiowa, tynki, malowanie, okładziny z płytek ceramicznych, elewacja i ocieplanie, roboty remontowe w istniejącym budynku,
utwardzenie drogi wewnętrznej,
podjazd dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne,
wykonanie instalacji elektrycznej,
wykonanie instalacji sanitarnych.
Szczegóły rozwiązań przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz w części rysunkowej dokumentacji projektowej
Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu polegające na dostawie i montażu urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej o raz małej architektury. Przedmiotowy teren na, którym przewiduje się zagospodarowanie terenu oznaczony jest działką o nr geodezyjnym nr 151/2 obręb Elgiszewo. Obecnie na terenie działki znajduje się teren nawierzchni trawiastej. Zestawienie urządzeń:
Tablica informacyjna
Prasa wioślarz
Krzesełko
Drabinka
Biegacz orbitrek
Ważka
Huśtawka podwójna
Karuzela
Zestaw domek + zjeżdżalnia
Regulamin,
Sprężynowiec,
Ściana wspinaczkowa,
Twister + steper
Kosz 2 szt
Ławka 1 szt
Szczegóły rozwiązań przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz w części rysunkowej dokumentacji projektowej
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
organizację i zabezpieczenie terenu budowy,
opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlano-montażowych,
wykonanie niezbędnych badań i prób,
wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
dokumentacja projektowa,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ,
wzór umowy,
przedmiar robót – dokument pomocniczy.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, a maksymalny na 84 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.
Gwarancja obejmuje wszelkie materiały i urządzenia oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne z tym, że oferowane produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych
71351810-4 - Usługi topograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504419,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504419,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504419,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-PLAST Karol Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340529390
7.3.3) Ulica: ul. Słuchajska 4
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL DĄBROWSKI DOM-PLAST KAROL DĄBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
KAROL DĄBROWSKI DOM-PLAST KAROL DĄBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504419,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-172021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.