Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018146/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00088408/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
- 2021/BZP 00088440/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
- 2021/BZP 00088473/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
- 2021/BZP 00088531/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
- 2021/BZP 00087277/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087348/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087378/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087390/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087428/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087446/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087459/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087484/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087516/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087528/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087535/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087541/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087720/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087732/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087744/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087758/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087797/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087804/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087817/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087837/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087852/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087877/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087894/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087908/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087924/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087937/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087949/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087964/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087980/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00088313/01 - Wynik z dnia 2021-06-21
- 2021/BZP 00088323/01 - Wynik z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087416 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisu aparatury medycznej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74/88 77 101
1.5.8.) Numer faksu: 74/88 77 103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ssg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisu aparatury medycznej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d49651a-817b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa serwisu sprzętu i aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018146/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/DT/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: usługi serwisu aparatury medycznej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu w okresie 48 miesięcy od daty zawarcia umowy począwszy od dnia 01.05.2021 r., z podziałem na pakiety:
1. Pakiet nr 1 – SSAKI OPERACYJNE
2. Pakiet nr 2 – POMPY INFUZYJNE VILTECHMEDA
3. Pakiet nr 3 - POMPY INFUZYJNE I POMPY DO PRZETACZANIA KRWI FRESENIUS VIAL
4. Pakiet nr 4 - POMPY INFUZYJNE I POMPY DO PRZETACZANIA KRWI BRAUN
5. Pakiet nr 5 - POMPY INFUZYJNE KWAPISZ
6. Pakiet nr 6 - POMPY INFUZYJNE ASCOR
7. Pakiet nr 7 - POMPY INFUZYJNE MEDIMA
8. Pakiet nr 8 - STANOWISKA DO RESUSCYTACJI NOWORODKA I DO PIELEGNACJI NOWORODKA
9. Pakiet nr 9 - KARDIOMONITORY BIOCARE
10. Pakiet nr 10 - KARDIOMONITORY MINDRAY
11. Pakiet nr 11 - KARDIOMONITORY GUANGDONG, COMEN, ECONET, SPACELABS
12. Pakiet nr 12 - KARDIOMONITORY PHILIPS
13. Pakiet nr 13- WAGI ELEKTRONICZNE
14. Pakiet nr 14 - APARAT RTG SHIMADZU
15. Pakiet nr 15 - APARAT RTG MOVIX
16. Pakiet nr 16 - DRUKARKA I SKANER AGFA
17. Pakiet nr 17 - APARAT RTG AGFA
18. Pakiet nr 18 - APARAT EKG
19. Pakiet nr 19 - DETEKTOR TĘTNA PŁODU
20. Pakiet nr 20 - KOLPOSKOP
21. Pakiet nr 21 - APARATY KTG I TELEMETRIA PHILIPS
22. Pakiet nr 22 - APARATY KTG MEDICOM
23. Pakiet nr 23 - STOŁY OPERACYJNE
24. Pakiet nr 24 - RESPIRATORY ACUTRONIC
25. Pakiet nr 25 - RESPIRATORY VIASYS
26. Pakiet nr 26 - RESPIRATORY GE, AMBU
27. Pakiet nr 27 - INKUBATORY OHMEDA
28. Pakiet nr 28 - INKUBATORY I STANOWISKA DO RESUSCYTACJI ATOM
29. Pakiet nr 29 - MIERNIK BILIRUBINY
30. Pakiet nr 30 - APARAT DO BADANIA SŁUCHU
31. Pakiet nr 31 - SYSTEM MONAKO
32. Pakiet nr 32 - LAMPY DO FOTOTERAPII OHMEDA
33. Pakiet nr 33 - LAMPY DO FOTOTERAPII NATUS, FANEM
34. Pakiet nr 34 - OFTALMOSKOPY
35. Pakiet nr 35 - DEFIBRYLATORY
36. Pakiet nr 36 - PULSOKSYMETRY NONIN
37. Pakiet nr 37 - PULSOKSYMETRY COVIDIEN
38. Pakiet nr 38 - PULSOKSYMETRY PROMED
39. Pakiet nr 39 - ZESTAW MONITORUJĄCY STANOWISKO SALI BUDZEŃ
40. Pakiet nr 40 – ZESTAW MONITORUJĄCY STANOWISKO SALI BUDZEŃ
41. Pakiet nr 41- LAMPY OPERACYJNE
42. Pakiet nr 42 - APARATY USG GE
43. Pakiet nr 43 - APARATY USG HITAHI
44. Pakiet nr 44 - APARATY USG PHILIPS
45. Pakiet nr 45 - KOLUMNY KENDROMED
46. Pakiet nr 46 - MYJNIE-DEZYNFEKTORY MEIKO
47. Pakiet nr 47 - MYJNIA-DEZYNFEKTOR MIELE
48. Pakiet nr 48 - LAPAROSKOP STORZ - ZESTAW
49. Pakiet nr 49 - DIATERMIE CHIRURGICZNE ERBE
50. Pakiet nr 50 - DIATERMIE CHIRURGICZNE ERBE
51. Pakiet nr 51 - KOLPOSKOP
52. Pakiet nr 52 - MYJNIE I STERYLIZATORY GETINGE
53. Pakiet nr 53 - STERYLIZATOR PLAZMA J&J
54. Pakiet nr 54 - RESPIRATORY MAQUET
55. Pakiet nr 55 - MIKROSKOPY
56. Pakiet nr 56 - KRIOSTAT I PROCESOR TKANKOWY
57. Pakiet nr 57 - ZATAPIARKA PARAFINOWA
58. Pakiet nr 58 - LINIOWE URZADZENIE DO BARWIENIA
59. Pakiet nr 59 - MIKROTOM SANECZKOWY
60. Pakiet nr 60 - MIKSER RECEPTUROWY
61. Pakiet nr 61 - WIRÓWKI LABORATORYJNE
62. Pakiet nr 62 - KARDIOSTYMULATOR
63. Pakiet nr 63 - URZADZENIA DO OGRZEWANIA PACJENTA I PODGRZEWANIA KRWI
64. Pakiet nr 64 - LAKTATORY
65. Pakiet nr 65 - ŁÓŻKA PORODOWE
66. Pakiet nr 66 - ŁÓŻKA INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ
67. Pakiet nr 67 - ŁÓŻKA SZPITALNE SEZAME
68. Pakiet nr 68 - ŁÓZKA SZPITALNE LINET
69. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
50421000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawiera – Formularz asortymentowo – cenowy - stanowi Załącznik nr 1B do SWZ.
2. Okres gwarancji i rękojmia na wykonanie usługi i na wymienione części nie krótszy niż 6 miesięcy.
3. Okresowe przeglądy techniczne i konserwacje określone przez producenta.
4. Diagnozy i naprawy wraz z wymianą uszkodzonych części.
5. Urządzenia zastępcze na czas napraw.
6. Sprawdzenie i kontrola bezpieczeństwa.
7. Regulacje, kalibracje i wzorcowanie.
8. Szczegółowy zakres usługi oraz obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełnionych
12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 21
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24192 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centromedic Sp. z o.o. dla pakietu nr 8
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952207706
7.3.3) Ulica: Pasterska 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-226
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11016 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Usługa wykonania przeglądów technicznych pomp infuzyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.