Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00020382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190502151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 14
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-349
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pogotowie.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8721451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-873e7433-aed8-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.2. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego.
3. Dostawy „na ratunek” będą dostarczane w terminie maksymalnie 24 godzin.
4. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
5. Zamawiający zaznacza, iż podane w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
6. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SWZ.
7. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku.
8. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku.
9. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 974 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 497103,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.2. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego.
3. Dostawy „na ratunek” będą dostarczane w terminie maksymalnie 24 godzin.
4. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
5. Zamawiający zaznacza, iż podane w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
6. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SWZ.
7. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku.
8. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku.
9. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 974 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 24820,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.2. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie maksymalnie do 48 godzin od złożenia zamówienia, składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego.
3. Dostawy „na ratunek” będą dostarczane w terminie maksymalnie 24 godzin.
4. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
5. Zamawiający zaznacza, iż podane w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
6. W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w Pakiecie, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SWZ.
7. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego leku w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta leku.
8. Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową leku. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego leku.
9. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 974 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty lecznicze były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie Prawo farmaceutyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 58928,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441801,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458061,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458061,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870227804
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458061,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16569,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17396,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16569,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870227804
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16569,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58020,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60146,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58020,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58020,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Przegląd z legalizacją (atestacja) tratw ratunkowych z podziałem na części: Cz I: Przegląd z legalizacją tratw ratunkowych DSB typ LR97 Cz II: Przegląd z legalizacją tratw ratunkowych DKS VIKING
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę kaniul, opatrunków i płynów.
- 18/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy leku do programu lekowego - Dupilumab
- 22.2025 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa leków okulistycznych
- ZAKUP I DOSTAWĘ LEKÓW I PRODUKTÓW DO LECZENIA ŻYWIENIOWEGO
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.