eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na termomodernizację Bursy Szkolnej w Starym Sączu.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087434 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na termomodernizację Bursy Szkolnej w Starym Sączu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na termomodernizację Bursy Szkolnej w Starym Sączu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4ba6354-9ce9-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000672/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja Bursy Szkolnej w Starym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa nadana przez zamawiającego: ZP.272.11.2021 Zamówienie na termomodernizację Bursy Szkolnej w Starym Sączu. 1. Zakres rzeczowy przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) wymianę zewnętrznej stolarki okiennej, b) wymianę drzwi zewnętrznych, c) malowanie elewacji budynku, d) docieplenie stropodachu metodą nadmuchową,
e) docieplenie ścian zewnętrznych budynku w gruncie (fundamenty oraz piwnice), f) docieplenie kominów zewnętrznych, g) wymianę rynien oraz rur spustowych, h) wymianę instalacji odgromowej, i) impregnację ppoż. więźby dachowej, j) malowanie ścian wewnętrznych, k) roboty towarzyszące w zakresie określonym dokumentacją projektową. 2. Miejsce realizacji robót budowlanych: Budynek Bursy Szkolnej w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 19, 33-340 Stary Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. Budynek, w którym prowadzone będą roboty budowlane jest czynnym obiektem administracyjno – mieszkalnym, użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenów wokół budynku (chodniki, parking itd.) nieobjętych inwestycją. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki. 3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej (zwanej również „dokumentacją projektową”), stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, tj. za pomocą: • projektu architektoniczno – budowlanego pn. „Projekt zagospodarowania terenu oraz robót remontowych” wraz z częścią rysunkową, • specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dodatkowo załącznik nr 1 do SWZ zawiera: a) przedmiar robót, który z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty, b) zaświadczenie nr BUD.6743.1051.2017 z dnia 27.06.2017 r. Starosty Nowosądeckiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do wykonania robót budowlanych na terenie dz. nr 1647/6 położonej w obr. ewid. Stary Sącz, objętych zgłoszeniem Powiatu Nowosądeckiego z dnia 26.05.2017 r. (sprecyzowanym w dniu 16.06.2017 r.). UWAGA: Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, przy czym dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót – nieobjęty niniejszym zamówieniem. Niniejsze zamówienie nie obejmuje robót związanych m.in. z: • przebudową muru ogrodzeniowego, zjazdu, ogrodzenia, • budową altany „grillowej”, wiaty nad miejscem składowania odpadów stałych, wiaty na potrzeby gospodarcze, boiska do piłki siatkowej, ogrodzenia o wys. 1,10 m, miejsc postojowych, utwardzenia działki, • budową obiektów małej architektury (montażem urządzeń mini siłowni, ławek parkowych, koszy na śmieci). 4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 6. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ). 7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej od wszelkich ryzyk związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena całkowita brutto podana w ofercie wykonawcy, natomiast okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia. W polisie jako ubezpieczonych należy wskazać zarówno zamawiającego, jak i wykonawcę oraz podwykonawców (o ile dotyczy). W ubezpieczeniu ryzyk nie może być ograniczeń odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody wyrządzone wskutek działania żywiołów, np. pożar. Przed zawarciem polisy wykonawca ma obowiązek uzgodnienia jej treści i zakresu z zamawiającym. Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy zamawiającemu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ww. ubezpieczenie. Niedopełnienie tego obowiązku upoważni zamawiającego do zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt wykonawcy bądź odstąpienia od realizacji umowy z winy wykonawcy. W sytuacji przedłużenia się okresu realizacji umowy, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownej polisy (bądź aneksu do polisy) co najmniej na przedłużony okres realizacji umowy. Jeżeli wykonawca odmówi odnowienia polisy, to zamawiający może w stosownym zakresie zawrzeć na koszt wykonawcy umowę ubezpieczeniową lub przedłużyć dotychczasową polisę bądź też odstąpić od realizacji umowy z winy wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

77220000-8 - Usługi impregnacji drewna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS USŁUGI INŻYNIERSKIE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123160560

7.3.3) Ulica: Praska 32B/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-328

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.