eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodziceBudowa ³±cznika do ma³ej obwodnicy w rejonie Osiedla Piastowskiego w ¦wiebodzicach



Og³oszenie z dnia 2023-02-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ³±cznika do ma³ej obwodnicy w rejonie Osiedla Piastowskiego w ¦wiebodzicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIEBODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 666-95-17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzice@swiebodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ³±cznika do ma³ej obwodnicy w rejonie Osiedla Piastowskiego w ¦wiebodzicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26e6a0b4-a6ea-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00087515

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00076090/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa ³±cznika do ma³ej obwodnicy w rejonie Osiedla Piastowskiego w ¦wiebodzicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê z Wykonawcami ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej adres strony internetowej - https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) oraz zgodnie z art. 67 ustawy Pzp okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
Rozszerzenia plików (formaty) wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
10) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
a) .zip
b) .7Z

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em 21 SWZ, a w szczególno¶ci:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych - Piotr Cha³aszczyk, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: bezp.info@gmail.com
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego tj. Postêpowania RS.271.2.2023 „Budowa ³±cznika do ma³ej obwodnicy w rejonie Osiedla Piastowskiego w ¦wiebodzicach“.
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Posiadaj± Pañstwo:
1.6.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych,
1.6.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych,
1.6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
Nie przys³uguje Pañstwu:
1.6.4. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
1.6.5. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, i¿ przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
8) Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. Poz. 1710), zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdzia³em 21 SWZ, a w szczególno¶ci:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych - Piotr Cha³aszczyk, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: bezp.info@gmail.com
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego tj. Postêpowania RS.271.2.2023 „Budowa ³±cznika do ma³ej obwodnicy w rejonie Osiedla Piastowskiego w ¦wiebodzicach“.
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Posiadaj± Pañstwo:
1.6.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych,
1.6.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych,
1.6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
Nie przys³uguje Pañstwu:
1.6.4. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
1.6.5. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, i¿ przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
8) Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. Poz. 1710), zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RS.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ³±cznika do ma³ej obwodnicy w rejonie Osiedla Piastowskiego w ¦wiebodzicach” co oznacza wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie budowê odcinka drogi od skrzy¿owania ulicy D±brówki /Pileckiego do rozwidlenia ulicy Jeleniogórskiej/Kamiennogórskiej gdzie wybudowaæ nale¿y rondo. Inwestycja obejmuje dzia³ki nr 318/2 obrêb Pe³cznica 1; 54/1; 82/4; 10/3; 10/4 obrêb Pe³cznica 2. Obszar planowanych robót, pokazano w za³±czniku do PFU.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê dwoma kryteriami cena i okres obowi±zywania gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ terminu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z 4.3 SWZ, a w szczególno¶ci:
Dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotê minimum 5.000.000 z³ (s³ownie: piêæ milionów z³otych);
b) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±, w wysoko¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych)
Dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) nale¿ycie zrealizowa³ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej i d³ugo¶ci minimum 1,0 km lub o warto¶ci co najmniej 4 000 000,00 z³
b) dysponuje co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej, który uzyska³ uprawnienia nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat oraz w tym okresie kierowa³ co najmniej jedn± inwestycj± budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej i d³ugo¶ci minimum 1,0 km
c) dysponuje co najmniej jednym kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej
d) dysponuje co najmniej jednym kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, gazowych i kanalizacyjnych,
e) dysponuje co najmniej jednym kierownikiem robót, posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje w budownictwie czyli kierownicy budowy i robót musz± byæ czynnymi cz³onkami PIIB
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie pe³nionych samodzielnych funkcji technicznych na budowie, o których mowa w lit. b-e pod warunkiem posiadania przez osobê stosownych uprawnieñ. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z pkt. 5.6 SWZ, a w szczególno¶ci: O¶wiadczenie wstêpne dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ aktualne na dzieñ sk³adania ofert.
O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z pkt. 5.6 SWZ, a w szczególno¶ci:
O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do SWZ,
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik Nr 8 do SWZ,
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z pkt. 5.1 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 25.000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy), zgodnie z rozdzia³em 6 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z 4.5 i pkt. 6.6 SWZ, a w szczególno¶ci: Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (pkt. 4.3.2 SWZ), jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wszyscy posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku warunku okre¶lonego w pkt 4.3.4 powy¿ej, Zamawiaj±cy wymaga aby warunek ten spe³nia³ co najmniej jeden z wykonawców (konsorcjantów).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian okre¶laj± projektowane postanowienia umowy, a w szczególno¶ci:
Zmiany umowy, w zakresie terminu wykonania lub zmiany wysoko¶ci nale¿nego wynagrodzenia, mog± nast±piæ w przypadku:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,
2) gdy wyst±pi± wyj±tkowo niekorzystne warunki klimatyczne, uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót; zmiana terminu jest mo¿liwa maksymalnie o czas jakim te warunki wystêpowa³y,
3) konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót budowlanych nie objêtych zamówieniem podstawowym, niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osi±gniêcia celu, któremu ma s³u¿yæ zamówienie,
4) konieczno¶ci zmiany umowy w zakresie robót budowlanych nie objêtych zamówieniem podstawowym, skutkuj±ce nieznacznym zwiêkszeniem warto¶ci, nie wiêkszym ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy,
5) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych,
6) je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, m.in. ograniczenie dostêpno¶ci materia³ów, zjawiska zewnêtrzne w pe³ni niezale¿ne od Stron umowy,
7) zajdzie konieczno¶æ zmiany osób wykonuj±cych okre¶lone czynno¶ci przy realizacji zamówienia, o których mowa w § 6 ust. 2 i 3 oraz osób skierowanych do wykonania zamówienia; w tych przypadkach nie jest wymagane sporz±dzenie aneksu do Umowy, Wykonawca w takim przypadku informuje o tym fakcie Zamawiaj±cego oraz przedk³ada w stosunku do tych osób niezbêdne dokumenty,
8) zmniejszenia zakresu ¶wiadczeñ wynikaj±cego z umowy, maksymalnie do 15% pierwotnej warto¶ci umownej,
9) wyst±pienia okoliczno¶ci, zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, maj±cych wp³yw na nale¿yte wykonanie umowy; Wykonawca lub Zamawiaj±cy, jako Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, niezw³ocznie wzajemnie informuj± siê o wp³ywie ww. okoliczno¶ci; Strony umowy potwierdzaj± ten wp³yw do³±czaj±c do tej informacji o¶wiadczenia lub dokumenty,
w szczególno¶ci dotycz±ce:
a) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem
na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mia³yby uczestniczyæ
w realizacji zamówienia,
b) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia Pañstwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, w zwi±zku
z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych,
c) poleceñ wydanych przez wojewodów lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zanych
z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w ustawie z dnia 20 marca 2020 r.
o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych,
d) wstrzymania dostaw produktów i materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub
w realizacji us³ug transportowych,
e) okoliczno¶ci, o których mowa w lit. a-d, w zakresie w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-06 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-06 08:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy przewiduje wizjê lokaln±, któr± wyznacza na dzieñ 17 luty 2023 g. 11.00 na miejscu planowanej inwestycji tj. skrzy¿owanie ulicy Jeleniogórskiej i Kamiennogórskiej. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest nieobowi±zkowe, a brak uczestnictwa Wykonawcy w wyznaczonej wizji lokalnej nie stanowi powodu do odrzucenia jego oferty.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e inwestycja objêta niniejszym postêpowaniem jest dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, na podstawie promesy z dnia 14 czerwca 2022 r. nr Edycja2/2021/5213/PolskiLad, zgodnie z któr±: w przypadku w przypadku inwestycji realizowanych w okresie d³u¿szym ni¿ 12 miesiêcy na podstawie jednej umowy - wyp³ata dofinansowania nastêpuje w dwóch transzach – pierwsza po zakoñczeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, druga - po zakoñczeniu realizacji inwestycji, udzia³ w³asny powinien byæ wyp³acony przed wyp³at± dofinansowania.
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy sposób zap³aty:
- za dokumentacjê projektow± faktur± nie wiêksz± ni¿ 4% warto¶ci umowy w chwili przed³o¿enia Zamawiaj±cemu prawomocnej decyzji umo¿liwiaj±cej realizacjê inwestycji,
- za roboty budowlane fakturami czê¶ciowymi po zakoñczonym etapie prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego harmonogramem rzeczowo-finansowym na podstawie czê¶ciowego protoko³u odbioru robót, przy czym faktura koñcowa nie mo¿e przekroczyæ 15% warto¶ci umowy i zap³acona zostanie na podstawie odbioru koñcowego przedmiotu umowy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.