eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa1100/2022 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych,znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
1100/2022 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych,znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010836340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trakt Lubelski 353

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-667

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 022 277 35 00

1.5.8.) Numer faksu: 022 277 35 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgn-wawer.ezamawiający.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność m.st. Warszawy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1100/2022 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych,znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1ee2d5e-8680-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035071/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 utrzymanie czystości i porządku na terenach placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1100/NZ/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie placów zabaw, siłowni plenerowych, „Miasteczka Ruchu Drogowego” oraz Pumptracku, w tym pielęgnacja zieleni niskiej (trawniki oraz krzewy ozdobne) wraz z wywozem urobku z przeprowadzonych prac. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem, istotne warunki niniejszego zamówienia oraz wykaz i adresy placów zabaw i siłowni plenerowych ujęto w załączniku nr 1 – Opisie przedmiotu zamówienia.
Place zabaw:
• ul. Samorządowa 10 - pow. 1.400,00 m2,
• ul. Frenkla – pow. 2.325,00 m2,
• ul. Pożaryskiego – pow. 3.500,00 m2,
• ul. Ukośna/Marysińska – pow. 3.043,00 m2,
• ul. Gajowa/Wapienna – pow. 2.660,00 m2,
• ul. Króla Maciusia 9a – pow. 300,00 m2,
• ul. Króla Maciusia 13a – pow. 1.341,00 m2,
• ul. Izbicka 3 – pow. 3.800,00 m2,
• ul. Strzygłowska – pow. 4.548,00 m2,
• ul. Żwanowiecka – pow. 1.630,00 m2,
• ul. Botaniczna 46 – pow. 1.050,00 m2,
• ul. Włókiennicza 54 – pow. 880,00 m2,
• ul. Lucerny 13 – pow. 676,00 m2,
• ul. Łasaka – pow. 1.575,00m2,
• ul. Kresowa 31-33 – pow. 403,00 m2,
• ul. Liliowa/Brodnicka(w trakcie przekazywania do ZGN Wawer) – pow.465 m2,
• ul. Widoczna – pow. 554,00 m2,
• ul. Mirtowa/Mydlarska – pow. 1950,00m2.
• ul. Zespołowa – pow. 454,00 m2
• ul. Mrówcza/Odeska – pow 412 m2
• ul. Axentowicza – 46 m2
• ul. Harmonistów/Skokowa –855 m2
• ul. Podkowy – 430 m 2


Siłownie plenerowe:
- ul. Kadetów dz. Nr 6 z obrębu 3-13-14: pow. 346 m2
- ul. Osterwy dz. Nr 102 z obrębu 3-12-24: pow. 280 m2
- ul. Axentowicza – pow.42 m2

Inne obiekty rekreacyjne:
- Miasteczko Ruchu Drogowego ul.Trakt Lubelski pow: 1873 m2
- Pumptruck ul. Kłodzka pow: 1759 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT Robert Retka Pośrednictwo Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521382902

7.3.3) Ulica: Złotej Jesieni 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-965

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.