Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00008784/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 54
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 542.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c5e211-bef4-4566-9de2-8e696bb22163
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155184,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 54.
1) Przedmiotowe sale usytuowane są w budynku Instytutu Chemii przy ul. 3-go Maja 54 w Siedlcach na I piętrze we wschodnim skrzydle budynku.
2) Obecnie sale wykorzystywane są przez Instytut Chemii jako sala 110 - sala ćwiczeń dla studentów, a sala 109 - jako gabinet profesorski, powierzchnia użytkowa sal wynosi odpowiednio :35,8 +14,3 m2.
3) W celu przystosowania sal na pomieszczenie dydaktyczne dla pracowni patomorfologii konieczne jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a) skucie ze ścian glazury
b) skucie terrakoty z podłogi
c) skucie warstwy wyrównawczej gr 5 cm podłogi
d) rozebranie ścianki rozdzielającej pomieszczenie 109 od 110
e) demontaż opraw oświetleniowych
f) demontaż osprzętu elektrycznego (gniazdka , wyłączniki)
g) demontaż dwóch umywalek
h) demontaż ścianek z GK
i) uzupełnienie tynków wewnętrznych po skutej glazurze, rozebranej ściance i zabudowie GK
j) zagruntowanie ścian i sufitu
k) wykonanie warstwy wyrównującej posadzkę pod wykładzinę gr do 5 cm
l) wykonanie warstwy samopoziomującej pod wykładzinę
m) ułożenie wykładziny podłogowej
n) szpachlowanie ścian i sufitu
o) gruntowanie przed malowaniem
p) malowanie ścian i sufitu farbą lateksową
q) wykonanie zasilania Sali
r) wykonanie zasilenia rolet okiennych
s) wykonanie zasilania ekranu
t) wykonanie zasilania rzutnika wraz z przewodem HDMI
u) montaż rozdzielnicy z wyposażeniem
v) montaż szafy teleinformatycznej z wyposażeniem
w) modernizacja instalacji oświetleniowej
x) modernizacja instalacji komputerowej
y) modernizacja instalacji gniazd elektrycznych
z) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej
aa) modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej poprzez :
bb) wykonanie i zamontowanie kanałów wentylacyjnych blaszanych
cc) zamontowaniu kratek wentylacyjnych
dd) montażu siłowników sterowania przepustnicą
ee) odtłuszczenie powierzchni kanałów wentylacyjnych
ff) malowanie kanałów wentylacyjnych emalią poliwinylową
Po wykonaniu w/w robót budowlanych otrzymamy pomieszczenie na salę dydaktyczną dla 16 studentów + prowadzący, o łącznej powierzchni 50,12 m2.
2. Przedmiot zamówienia został opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45442100-8 Roboty malarskie
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
3. Szczegółowy zakres prac określa załącznik do SWZ - Przedmiar robót - zał. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756479,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uslugi Elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 821-199-45-33
7.3.3) Ulica: ul. Śmiała 17 B/ 105
7.3.4) Miejscowość: Siedlce,
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wykonanie fundamentu pod zbiornik na ciekły tlen i parownicę dla potrzeb obiektu szpitalnego SPZOZ w Siedlcach przy ul. Bema 22
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach. Sp. z o.o.
- Usługi serwisu oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
- Malowanie klatek schodowych w Szkole Podstawowej nr 202 im. Kazimierza Górskiego przy ul. Jana Bytnara "Rudego" 19 w Warszawie
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 przy ul. Seniorów Lotnictwa 5 w Krakowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.