eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceUtworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 54



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 54

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uws-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 54

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c5e211-bef4-4566-9de2-8e696bb22163

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155184,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 54.
1) Przedmiotowe sale usytuowane są w budynku Instytutu Chemii przy ul. 3-go Maja 54 w Siedlcach na I piętrze we wschodnim skrzydle budynku.
2) Obecnie sale wykorzystywane są przez Instytut Chemii jako sala 110 - sala ćwiczeń dla studentów, a sala 109 - jako gabinet profesorski, powierzchnia użytkowa sal wynosi odpowiednio :35,8 +14,3 m2.
3) W celu przystosowania sal na pomieszczenie dydaktyczne dla pracowni patomorfologii konieczne jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a) skucie ze ścian glazury
b) skucie terrakoty z podłogi
c) skucie warstwy wyrównawczej gr 5 cm podłogi
d) rozebranie ścianki rozdzielającej pomieszczenie 109 od 110
e) demontaż opraw oświetleniowych
f) demontaż osprzętu elektrycznego (gniazdka , wyłączniki)
g) demontaż dwóch umywalek
h) demontaż ścianek z GK
i) uzupełnienie tynków wewnętrznych po skutej glazurze, rozebranej ściance i zabudowie GK
j) zagruntowanie ścian i sufitu
k) wykonanie warstwy wyrównującej posadzkę pod wykładzinę gr do 5 cm
l) wykonanie warstwy samopoziomującej pod wykładzinę
m) ułożenie wykładziny podłogowej
n) szpachlowanie ścian i sufitu
o) gruntowanie przed malowaniem
p) malowanie ścian i sufitu farbą lateksową
q) wykonanie zasilania Sali
r) wykonanie zasilenia rolet okiennych
s) wykonanie zasilania ekranu
t) wykonanie zasilania rzutnika wraz z przewodem HDMI
u) montaż rozdzielnicy z wyposażeniem
v) montaż szafy teleinformatycznej z wyposażeniem
w) modernizacja instalacji oświetleniowej
x) modernizacja instalacji komputerowej
y) modernizacja instalacji gniazd elektrycznych
z) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej
aa) modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej poprzez :
bb) wykonanie i zamontowanie kanałów wentylacyjnych blaszanych
cc) zamontowaniu kratek wentylacyjnych
dd) montażu siłowników sterowania przepustnicą
ee) odtłuszczenie powierzchni kanałów wentylacyjnych
ff) malowanie kanałów wentylacyjnych emalią poliwinylową
Po wykonaniu w/w robót budowlanych otrzymamy pomieszczenie na salę dydaktyczną dla 16 studentów + prowadzący, o łącznej powierzchni 50,12 m2.

2. Przedmiot zamówienia został opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45442100-8 Roboty malarskie
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
3. Szczegółowy zakres prac określa załącznik do SWZ - Przedmiar robót - zał. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756479,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uslugi Elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 821-199-45-33

7.3.3) Ulica: ul. Śmiała 17 B/ 105

7.3.4) Miejscowość: Siedlce,

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.