eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7bd932a-bdee-436b-a6e0-c962569d8751

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7bd932a-bdee-436b-a6e0-c962569d8751

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040845/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantowy Cyberbezpieczny Samorząd (Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0156/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024) dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658241

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158003,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa i montaż zasilania awaryjnego UPS dla PCPR w Cieszynie oraz PZDP w Cieszynie – 2 szt.
Przedmiotem zamówienia jest zasilacz awaryjny UPS wraz z montażem i podłączeniem do instalacji zasilającej. Zasilacz UPS wraz z modułami bateryjnymi musi być zainstalowany w szafie RACK w serwerowni przy użyciu dedykowanych szyn. UPS będzie zasilał urządzenia w szafie RACK oraz komputery w sąsiednich biurach. Instalacja elektryczna w serwerowni jest już przystosowana do montażu zasilacza awaryjnego. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.5.) Wartość części: 23550,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa urządzeń sieciowych UTM – 5 szt.
Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych UTM w łącznej ilości 5 szt. dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko na adres w zakresie:
• Dostawy urządzenia sieciowego UTM (1 szt.):
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, II piętro, pok. 116 (w budynku znajduje się winda).
• Dostawy urządzenia sieciowego UTM (4 szt.):
Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, II piętro, pok. 116 (w budynku znajduje się winda) – 2 szt.
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej „Feniks”, ul. Sportowa 13, 43-430 Skoczów – 1 szt.;
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamek 132, 43-430 Pogórze – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 39181,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa serwera plików NAS dla PCPR w Cieszynie oraz PZDP w Cieszynie – 2 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera plików NAS (Network Attached Storage) – 2 szt. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bobrecka 29,
43-400 Cieszyn, II piętro, pok. 116 (w budynku znajduje się winda).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 27060,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Dostawa serwera z licencją Windows Server 2025 oraz licencjami Windows User CAL (40 szt.) dla PCPR w Cieszynie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera z licencją Windows Server 2025 oraz licencjami Windows User CAL (40 szt.). Urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 37966,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Dostawa, instalacja, konfiguracja zdalna i wdrożenie oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i ochrony przed ransomware z dodatkowym rokiem wsparcia i wdrożeniem – 3 licencje
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych oraz replikacji danych, zgodnie z zaplanowanym wdrożeniem. Przeprowadzenie testów odtworzeniowych. Przeszkolenie personelu w zakresie jego obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko na adres:
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn,
- Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn,
- Powiatowy Dom Pomocy Społecznej „Feniks”, ul. Sportowa 13, 43-430 Skoczów.
Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia zdalnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego

4.5.5.) Wartość części: 30245,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21156,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28937,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21156,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ROMI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142394486

7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 85A

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21156,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34266,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51602,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51602,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361613846

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51602,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29666,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETKOM PRZEMYSŁAW RAFAŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260283901

7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 53a

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29666,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42115,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87214,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42115,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COCON SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382294250

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 10A

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42115,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGINET Grzegorz Sobel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360476910

7.3.3) Ulica: Łęgowa 25

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.