Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Materiały do remontu mostów : most Brylińce JNI 01003144, most Nienadowa JNI 01003079, most Drohobyczka JNI 01003083, most Wola Korzeniecka JNI
01003107
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650945384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dominikański, 3
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 675-00-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpprzemysl@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.powiat.przemysl.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materiały do remontu mostów : most Brylińce JNI 01003144, most Nienadowa JNI 01003079, most Drohobyczka JNI 01003083, most Wola Korzeniecka JNI01003107
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b544bcc-94a0-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032571/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 materiały do remontu mostów - most Brylińce JNI1003144
1.2.3 materiały do remontu mostu - most Nienadowa JNI01003079
1.2.4 materiały do remontu mostu - most Drohobyczka
1.2.5 materiały do remontu mostu - most Wola Korzeniecka JNI 01003107
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.IV.333-3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 415986,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Zakup stali zbrojeniowej BSt500S – wg zestawien i rysunków – z dostawa i rozładunkiem w m. Ruszelczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 44430000-3 - Zbrojenia
4.5.5.) Wartość części: 224317,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II– Zakup wraz z sukcesywną dostawa na plac budowy betonu – wgzestawienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu
4.5.5.) Wartość części: 162388,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - dostawy sukcesywne wg zapotrzebowania zamawiajacego na placbudowy : w m. Brylińce, w m. Drohobyczka, w m. Wola Korzeniecka
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 29280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295273,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238154,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBET BETONIARNIE GROCHOWICZ Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951007169
7.3.3) Ulica: Topolowa 5
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBET BETONIARNIE GROCHOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBET BETONIARNIE GROCHOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238154,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195914,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195914,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195914,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBET BETONIARNIE GROCHOWICZ Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951007169
7.3.3) Ulica: Topolowa 5
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBET BETONIARNIE GROCHOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBET BETONIARNIE GROCHOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195914,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 23.02.2022 r. ogłosił postępowanie pn Materiały do remontu mostów :
most Brylińce JNI 01003144, most Nienadowa JNI 01003079, most Drohobyczka JNI
01003083, most Wola Korzeniecka JNI 01003107
Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych.
Termin składania ofert określony został na 04.03.2022 r. godz. 09:00, termin
otwarcia ofert – 04.03.2022 r. godz. 09:15
W wyznaczonym terminie na część III wpłynęła 1 oferta złożona przez Firma Handlowo
Usługowa Stanisław Łach ul. Rzeszowska 4, 36-051 Górno. Oferta została odrzucona na
podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - zgodnie z którym :Zamawiający odrzuca ofertę ,
jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi
oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej określonymi przez Zamawiającego .
W związku z brakiem możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej na realizację wym.
przedmiotu zamówienia – Zamawiający postępowanie unieważnił.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i dostawa elektrod
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "POPRAWA ATRAKCYJNOŚCI STOKU NARCIARSKIEGO W PRZEMYŚLU"
- Wyk. dok. proj.-koszt. dla zad. inwestyc. pn. ,,Reorganiz. wraz z modern. Stacji Dializ, Serologii oraz Oddziału: Nefrologii, Otolaryngologii i Okulistyki w Woj. Szpit. im. Św. Ojca Pio w P-ślu.
- Dostawy nabiału.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
- Dostawa materiałów kamiennych z podziałem na 2 części
- Dostawa tłucznia, klińca oraz grysu w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1865R Kunowa - Harklowa w miejscowości Kunowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Zakup wraz z dostawą piasku płukanego 0-2 mm oraz kruszywa łamanego 0-31,5 mm
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Wydminy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.