Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051257/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00054243/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087676 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy wraz z montażem opon do ładowarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy wraz z montażem opon do ładowarek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11830adc-b23a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051257/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP1/8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195840,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem opon do ładowarek Manitou MHT790 dla Zamawiającego w ilości 8 sztuk.1. Miejsce dostawy i montażu opon: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK), adres: Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
2. Opony muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ich dostawy.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania opon pełnych o rozmiarze 13.00-24/8.50.
4. Opony muszą być superelastyczne, wyprodukowane w technologii trójwarstwowej z bieżnikiem masywnym.
5. Oferowane opony muszą posiadać twardą warstwę ścierną bieżnika odporną na przebicia i rozcięcia o bardzo dużym stopniu wypełnienia czoła mieszanką gumową.
6. Opony muszą być wyposażone w dodatkową amortyzację boczną w postaci otworów.
7. Opony muszą posiadać minimalną oryginalną głębokość bieżnika wynoszącą min. 70 mm potwierdzoną w karcie technicznej opony.
8. Dostarczone opony będą posiadać odpowiednie atesty i odpowiadać wymogom producenta ładowarek typu Manitou MHT790 będących na stanie Zamawiającego.
9. Opony będą zamawiane partiami według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości minimum 4 szt. na jedno zamówienie. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę.
10. Wykonawca będzie dostarczał opony do miejsca dostawy, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania zgłoszenia.
11. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do miejsca dostawy, demontażu zużytych opon z ładowarek Zamawiającego, zamontowaniu nowych opon oraz odbioru starych opon w celu przekazania ich do utylizacji.
12. Zamawiający wymaga, aby demontaż starych i montaż nowych opon do ładowarek odbywający się na terenie ZUOK w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 53 był wykonany w ciągu maksymalnie 3 godzin od dostarczenia opon. W tym celu Zamawiający udostępni uprzednio 4 szt. felg Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 98400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem opon do ładowarek WA 320-7 oraz WA 320-8 Zamawiającego w ilości 8 sztuk;1. Miejsce dostawy i montażu opon: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK), adres: Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
2. Opony muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ich dostawy.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania opon radialnych o rozmiarze 20.5R25.
4. Opony muszą posiadać konstrukcję całostalową.
5. Oferowane opony muszą spełniać wymogi klasy L-5.
6.. Opony muszą posiadać minimalną oryginalną głębokość bieżnika wynoszącą min. 70 mm potwierdzoną w karcie technicznej opony.
7. Dostarczone opony będą posiadać odpowiednie atesty i odpowiadać wymogom producenta ładowarek typu Komatsu WA3207 oraz Komatsu WA 320-8 będących na stanie Zamawiającego.
8. Opony będą zamawiane partiami według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości minimum 4 szt. na jedno zamówienie. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę.
9. Wykonawca będzie dostarczał opony do miejsca dostawy, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania zgłoszenia.
10. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do miejsca dostawy, demontażu zużytych opon z ładowarek Zamawiającego, zamontowaniu nowych opon oraz odbioru starych opon w celu przekazania ich do utylizacji.
11. Zamawiający wymaga, aby demontaż starych i montaż nowych opon do ładowarek odbywający się na terenie ZUOK w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 53 był wykonany w ciągu maksymalnie 3 godzin od dostarczenia opon. W tym celu Zamawiający udostępni uprzednio 4 szt. felg Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 97440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122429,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Pneumatika Ilona Pufal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321505013
7.3.3) Ulica: Sędziwoja 61/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-063
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153504,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Pneumatika Ilona Pufal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321505013
7.3.3) Ulica: Sędziwoja 61/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-063
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Do upływu Terminu Realizacji Umowy, Zamawiający może złożyć oświadczenie o jego przedłużeniu, nie stanowiące zmiany umowy i nie wymagające aneksu. Oświadczenie może zostać złożone wielokrotnie i wskazywać różne okresy przedłużenia, które łącznie nie mogą wynieść więcej niż 9 miesięcy.
Biorąc pod uwagę określone w ust. 2 uprawnienie, maksymalny termin realizacji zamówienia może wynosić 21 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa druku reklamy wielkoformatowej wraz z elementem 3D oraz montaż na dwustronnym bilbordzie.
- Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych z dostawą odczynników i sprzętu laboratoryjnego do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
- Przebudowa ścieżki spacerowo-rowerowej od ul. Wadowskiego do marketu Auchan w Olsztynie - etap II (od km 0+300 do km 0+414)
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowników wodnych w CRS Ukiel w Olsztynie
- Budowa odcinka ulicy Zagłoby w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy fabrycznie nowego ogumienia letniego do pojazdów służbowych."
- Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego z podwójną kabiną i zabudową skrzyniową dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wejherowie
- DOSTAWA OPON LETNICH SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW
- Sukcesywna dostawa nowych opon do pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
więcej: Opony do pojazdów silnikowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.