eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywne dostawy wraz z montażem opon do ładowarek



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087676 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy wraz z montażem opon do ładowarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy wraz z montażem opon do ładowarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11830adc-b23a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051257/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP1/8/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195840,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem opon do ładowarek Manitou MHT790 dla Zamawiającego w ilości 8 sztuk.
1. Miejsce dostawy i montażu opon: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK), adres: Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
2. Opony muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ich dostawy.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania opon pełnych o rozmiarze 13.00-24/8.50.
4. Opony muszą być superelastyczne, wyprodukowane w technologii trójwarstwowej z bieżnikiem masywnym.
5. Oferowane opony muszą posiadać twardą warstwę ścierną bieżnika odporną na przebicia i rozcięcia o bardzo dużym stopniu wypełnienia czoła mieszanką gumową.
6. Opony muszą być wyposażone w dodatkową amortyzację boczną w postaci otworów.
7. Opony muszą posiadać minimalną oryginalną głębokość bieżnika wynoszącą min. 70 mm potwierdzoną w karcie technicznej opony.
8. Dostarczone opony będą posiadać odpowiednie atesty i odpowiadać wymogom producenta ładowarek typu Manitou MHT790 będących na stanie Zamawiającego.
9. Opony będą zamawiane partiami według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości minimum 4 szt. na jedno zamówienie. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę.
10. Wykonawca będzie dostarczał opony do miejsca dostawy, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania zgłoszenia.
11. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do miejsca dostawy, demontażu zużytych opon z ładowarek Zamawiającego, zamontowaniu nowych opon oraz odbioru starych opon w celu przekazania ich do utylizacji.
12. Zamawiający wymaga, aby demontaż starych i montaż nowych opon do ładowarek odbywający się na terenie ZUOK w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 53 był wykonany w ciągu maksymalnie 3 godzin od dostarczenia opon. W tym celu Zamawiający udostępni uprzednio 4 szt. felg Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 98400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem opon do ładowarek WA 320-7 oraz WA 320-8 Zamawiającego w ilości 8 sztuk;
1. Miejsce dostawy i montażu opon: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK), adres: Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
2. Opony muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ich dostawy.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania opon radialnych o rozmiarze 20.5R25.
4. Opony muszą posiadać konstrukcję całostalową.
5. Oferowane opony muszą spełniać wymogi klasy L-5.
6.. Opony muszą posiadać minimalną oryginalną głębokość bieżnika wynoszącą min. 70 mm potwierdzoną w karcie technicznej opony.
7. Dostarczone opony będą posiadać odpowiednie atesty i odpowiadać wymogom producenta ładowarek typu Komatsu WA3207 oraz Komatsu WA 320-8 będących na stanie Zamawiającego.
8. Opony będą zamawiane partiami według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości minimum 4 szt. na jedno zamówienie. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę.
9. Wykonawca będzie dostarczał opony do miejsca dostawy, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania zgłoszenia.
10. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do miejsca dostawy, demontażu zużytych opon z ładowarek Zamawiającego, zamontowaniu nowych opon oraz odbioru starych opon w celu przekazania ich do utylizacji.
11. Zamawiający wymaga, aby demontaż starych i montaż nowych opon do ładowarek odbywający się na terenie ZUOK w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 53 był wykonany w ciągu maksymalnie 3 godzin od dostarczenia opon. W tym celu Zamawiający udostępni uprzednio 4 szt. felg Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 97440,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120048,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122429,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120048,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Pneumatika Ilona Pufal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321505013

7.3.3) Ulica: Sędziwoja 61/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-063

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120048,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153504,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Pneumatika Ilona Pufal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321505013

7.3.3) Ulica: Sędziwoja 61/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-063

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin Realizacji Umowy wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy.
Do upływu Terminu Realizacji Umowy, Zamawiający może złożyć oświadczenie o jego przedłużeniu, nie stanowiące zmiany umowy i nie wymagające aneksu. Oświadczenie może zostać złożone wielokrotnie i wskazywać różne okresy przedłużenia, które łącznie nie mogą wynieść więcej niż 9 miesięcy.
Biorąc pod uwagę określone w ust. 2 uprawnienie, maksymalny termin realizacji zamówienia może wynosić 21 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.