eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówSprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych przy nieruchomościach administrowanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - II postępowa



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych przy nieruchomościach administrowanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. – II postępowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GOLENIOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811201328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 7

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48914664747

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs.goleniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tbs.goleniow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych przy nieruchomościach administrowanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. – II postępowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a254ad42-a09a-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GTBS.DEiZN.54.1.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 523000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 422678,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych położonych przy ul. Szarych Szeregów 3, 7, 9, 11, 13, 15, 17, ul. Szkolnej 40, w Goleniowie
Tereny wewnętrzne dla I części zamówienia obejmują łączna powierzchnię 2 365,91 m2 w tym: klatki schodowe, korytarze piwniczne.
Tereny zewnętrzne dla I części zamówienia obejmują łączną powierzchnię ok 17 450,20 m2 w tym: dojścia do klatek schodowych, drogi dojazdowe, parking, boks śmietnikowy, teren zielony (zieleń niska).
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 5 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych położonych przy ul.
Słowackiego 8 oraz ul. Jagiełły 5 w Goleniowie
Tereny wewnętrzne dla II części zamówienia obejmują łączna powierzchnię 418,98 m2 w tym: klatki schodowe, korytarze
piwniczne.
Tereny zewnętrzne dla II części zamówienia obejmują łączną powierzchnię ok 2 771,38 m2 w tym: dojścia do klatek
schodowych, drogi dojazdowe, parking, boks śmietnikowy, teren zielony (zieleń niska).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty jest w rozdziale 5 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych położonych przy ul. Mikołajczyka 34 i 35
w Goleniowie
Tereny wewnętrzne dla III części zamówienia obejmują łączna powierzchnię 1 044,75 m2 w tym: klatki schodowe, korytarze
piwniczne.
Tereny zewnętrzne dla III części zamówienia obejmują łączną powierzchnię ok 5775,52 m2 w tym: dojścia do klatek
schodowych, drogi dojazdowe, parking, boks śmietnikowy, teren zielony (zieleń niska).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych położonych przy ul. Wytwórcza 4, 6, 8 w
Goleniowie
Tereny wewnętrzne dla IV części zamówienia obejmują łączna powierzchnię 981,33 m2 w tym: klatki schodowe, korytarze
piwniczne.
Tereny zewnętrzne dla IV części zamówienia obejmują łączną powierzchnię ok 3 842,09 m2 w tym: dojścia do klatek
schodowych, drogi dojazdowe, parking, boks śmietnikowy, teren zielony (zieleń niska).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 5 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.5.5.) Wartość części: 118000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243149,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1818707,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243149,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma sprzątająca KLAR, Anna Grabowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561004844

7.3.3) Ulica: Osina 52/12

7.3.4) Miejscowość: Osina

7.3.5) Kod pocztowy: 72-221

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243149,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29591,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378003,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29591,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sprzatająca KLAR, Anna Grabowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561004844

7.3.3) Ulica: Osina 52/12

7.3.4) Miejscowość: Osina

7.3.5) Kod pocztowy: 72-221

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29591,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77563,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741675,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77563,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sprzatająca KLAR, Anna Grabowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561004844

7.3.3) Ulica: Osina 52/12

7.3.4) Miejscowość: Osina

7.3.5) Kod pocztowy: 72-221

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77563,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140411,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547331,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140411,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Sprzatające "Kolektyw", Paweł Mojsiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561807342

7.3.3) Ulica: Wiśniowa 20

7.3.4) Miejscowość: Białuń

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140411,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.