Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Realizacja i montaż filmów instruktażowych i materiałów audiowizualnych – zamówienie podobne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Realizacja i montaż filmów instruktażowych i materiałów audiowizualnych – zamówienie podobne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c57489f-a510-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie rozwoju ZSK w szczególności na poziomie regionalnym poprzez wdrażanie rozwiązań i inicjatyw skierowanych do użytkowników końcowych systemu - ZSK4”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie podstawowym pn. „Przygotowanie, realizacja i montaż filmów animowanych oraz materiałów audiowizualnych” – Znak Sprawy: IBE/17/2021”. W zakres zamówienia podstawowego wchodziły działania podobne do przewidzianych niniejszym zamówieniem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W ogłoszeniu nr 2021/BZP 00087821/01 z dnia 2021-06-18 Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (podobne ) . Kwota netto planowanego zamówienia mieści się w 50% szacowanej wartości zamówienia podstawowego netto.
Umowa na zamówienia podstawowe została zawarta w dniu 28.07.2021 r.
Planuje się udzielenie zamówienia wykonawcy zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b3f01472-cf54-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/07/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 34233,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia dodatkowego jest przygotowanie, realizacja i montaż następujących produktów:
1) Narracji lektorskiej dla 5 filmów animowanych: czas trwania dwóch filmów to 2 minuty, czas trwania trzech filmów to 3 minuty.
● Narracja lektorska powinna być wykonana wg dostarczonego przez Zamawiającego scenariusza/skryptu oraz filmów animowanych zrealizowanych w ramach Zamówienia IBE/17/2021, nt.: Uczenia się przez całe życie, Edukacji 4.0, Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, Mikro-poświadczeń oraz Aplikacji Odznaka+.
● Wykonawca przedstawi propozycje 5 lektorów (w postaci próbki nagrań lektorskich), spośród których Zamawiający wybierze maksymalnie 3 lektorów do udziału w wybranych przez siebie filmach.
● Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie interpretacje lektorskie (dwa tempa czytania w ramach jednej animacji – sceny o różnej dynamice).
2) Materiałów audiowizualnych do wykorzystania podczas pilotażu aplikacji Odznaka+ służącej digitalizacji etapowego gromadzenia i uznawania osiągnięć: 2 materiały audiowizualne trwające maksymalnie 30 minut każdy.
● Materiał audiowizualny rozumiany jest jako materiał obrazowy zarejestrowany na planie zdjęciowym w formie wywiadów/prelekcji/rozmów ekspertów, możliwy do wykorzystania również w formie podcastu (ścieżka audio bez obrazu).
● Wykonawca przeznaczy nie więcej niż 1 dzień zdjęciowy na nagrania.
● Miejscem zarejestrowania wypowiedzi do materiałów audiowizualnych będzie studio nagrań wskazane przez Zamawiającego. Koszty wynajmu, udostępnienia studia nagrań i inne koszty związane z eksploatacją studia nagrań pokrywa Wykonawca.
Materiały audiowizualne będą mogły zostać umieszczone m.in. w serwisach streamingowych, na stronach internetowych oraz zostać wykorzystane m.in. w podcastach, w webinariach, podczas konferencji, jako element prezentacji podczas wydarzeń na żywo.
3) Czterech, 5-minutowych filmów instruktażowych dla użytkowników aplikacji Odznaka+ służącej digitalizacji etapowego gromadzenia i uznawania osiągnięć, zrealizowanych w formie instrukcji krok po kroku wraz z instrukcjami słownymi (narracja lektora) oraz napisami.
● Filmy instruktażowe mają być skierowane do użytkowników aplikacji Odznaka+, zarówno w wersji przeglądarkowej pełnoekranowej, jak i w wersji mobilnej. Ich celem jest poinstruowanie odbiorców krok po kroku, jak korzystać z aplikacji w zależności od różnego scenariusza działań i roli przypisanej danemu użytkownikowi w systemie.
● Wymagania techniczne dotyczące filmów instruktażowych:
Filmy instruktażowe powinny zostać zrealizowane w formie rejestracji obrazu (nagrywanie ekranu), rejestracją bezpośrednią (za pomocą oprogramowania, nie optycznego sprzętu do rejestracji obrazu typu kamera, telefon czy aparat) w trybie minimum 1080p30 (Full High-Definition, 30 klatek na sekundę) z zaznaczonymi ruchami kursora, kliknięciami (dotknięciami czy przesunięciami palcem w przypadku aplikacji mobilnej) czy innymi akcjami wywołującymi reakcję interfejsu aplikacji. Skrypt czynności do zarejestrowania, wraz z dodatkowymi wskazaniami zaznaczeń ekranu, rozpisany sekundowo, zostanie dostarczony przez Zamawiającego.
● Filmy instruktażowe będą posiadać narrację lektorską oraz napisy, wg dostarczonego przez Zamawiającego scenariusza/skryptu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40221,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40221,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40221,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLAN MEDIA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370
7.3.3) Ulica: ul. Walerego Wróblewskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40221,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.