Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038690/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087721 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja indywidualnego poradnictwa zawodowego i wsparcia psychologicznego dla uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS Niemce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004168110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 119
1.5.2.) Miejscowość: Niemce
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 518119440
1.5.8.) Numer faksu: 817561029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@niemce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsniemce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.opsniemce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja indywidualnego poradnictwa zawodowego i wsparcia psychologicznego dla uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3963a6-a355-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Stop dla wykluczenia – nowa szansa”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”, Działanie 11.1 „Aktywne włączenie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038690/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 69020 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53145,40 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Indywidualnego poradnictwa psychologicznego.W ramach części I zamówienia przewiduje się następujące czynności:
Realizację indywidualnego poradnictwa psychologicznego w liczbie 20 h
(10 Uczestników Projektu x 2 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.
Wsparcie rozwoju osobistego uczestników projektu, pomoc w budowie poczucia własnej wartości oraz wspierania zmiany postaw z biernej-roszczeniowej na aktywnego uczestnika.
Realizacja zadania: V. 2021 r.,
Łącznie 20 godzin doradztwa psychologicznego (po 2 h doradztwa indywidualnego na osobę).
Minimalny zakres doradztwa: rozpoznanie sytuacji związanej z problemem osoby
i jej rodziny, diagnoza potrzeb pod kątem społecznym, pomoc w jej przełamaniu oraz motywowanie do udziału w projekcie i podtrzymywanie aktywności.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.
2. Doradztwo psychologiczne indywidualne – 10 Uczestników Projektu,
4 godziny dla każdego Uczestnika Projektu.
Łączna liczba wsparcia - 40 h (10 Uczestników Projektu x 4 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.
Realizacja zadania: : V – VI. 2021 r.,
Łącznie 40 godzin doradztwa psychologicznego (po 4 h doradztwa indywidualnego na osobę).
Minimalny zakres doradztwa: rozpoznanie sytuacji związanej z problemem osoby
i jej rodziny, diagnoza potrzeb pod kątem społecznym, pomoc w jej przełamaniu oraz motywowanie do udziału w projekcie i podtrzymywanie aktywności.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.
3. Doradztwo psychologiczne grupowe – grupa - 10 Uczestników Projektu,
liczba godzin na grupę 4 h (10 Uczestników Projektu x 4 godziny doradztwa),
Łączna liczba wsparcia na grupę – 4 h, przy czym 1 godzina to 60 minut.
Realizacja zadania: V-VI.2021 r.,
Warsztaty kompetencji społecznych i życiowych. Wsparcie będzie uwzględniać potrzeby Uczestników projektu, identyfikację barier psychologicznych i ich przełamywanie, osiąganie celów, komunikacja, radzenie sobie z emocjami, radzenie sobie ze stresem. Naukę umiejętności gospodarowania budżetem domowym, zarządzanie czasem, załatwianie spraw w instytucjach, redagowanie pism urzędowych.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe.
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.
4. Wyjazdowy trening kompetencji społecznych (Zakopane):
Doradztwo psychologiczna indywidualne – trening indywidualny,
10 Uczestników Projektu, 2 godziny dla każdego Uczestnika Projektu.
Łączna liczba wsparcia - 20 h (10 Uczestników Projektu x średnio 2 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.
Realizacja zadania: IX.2021 r.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Warsztaty grupowe z kompetencji społecznych i życiowych - grupowe poradnictwo psychologiczne- 10 Uczestników Projektu,
Łączna liczba wsparcia - 4 godziny dla grupy. (10 Uczestników Projektu x 4 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.
Realizacja zadania: IX.2021 r.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Przez 3 dni sesji wyjazdowej Uczestnicy Projektu będą angażowani w zajęcia edukacyjne: trening kompetencji emocjonalnych, trening kompetencji rodzicielskich i trening dorosłości. Wsparcie będzie uwzględniać indywidualne potrzeby Uczestników Projektu, identyfikować bariery psychologiczne i pomagać je przełamywać.
Zakwaterowanie i wyżywienie po stronie wykonawcy.
Do obowiązków psychologa należeć będzie:
1. Przygotowanie harmonogramu spotkań z uczestnikami, zawiadamianie uczestników projektu o terminach spotkań, prowadzenie dokumentacji uczestnictwa.
2. Przygotowanie i wydruk materiałów, ankiet oraz innej dokumentacji niezbędnej do prowadzenia treningu umiejętności społecznych.
3. Wzmacniania samoświadomości klientów co do posiadanych zasobów oraz sfer wymagających dalszego rozwoju.
4. Współpraca z Koordynatorem projektu
5. Sporządzenie raportów, analiz i opracowań pisemnych dotyczących grupy docelowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 60660 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Indywidualne doradztwo zawodoweW ramach tego zadania przewiduje się następujące czynności:
Realizację indywidualnego poradnictwa zawodowego w liczbie 20 h (10 Uczestników Projektu x 2 godziny doradztwa) przy czym 1 godzina to 60 minut.
Opracowanie diagnozy potrzeb i jej ewaluacja w trakcie trwania projektu, Indywidualnego Planu Działania dla każdego Uczestnika Projektu.
Świadczenie poradnictwa zawodowego uwzględniającego możliwości psychofizyczne i sytuację życiową i potrzeby rynku pracy oraz możliwości systemu edukacyjnego.
Zajęcia realizowane: V.2021 r.
Łącznie 20 godzin doradztwa zawodowego indywidualnego.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.
2. Doradztwo zawodowe indywidualne -10 Uczestników Projektu,
średnio 3 godziny dla każdego Uczestnika Projektu.
Łączna liczba wsparcia - 30 h (10 Uczestników Projektu x 3 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.
Doradztwo ma na celu m.in. podniesienie poziomu wiedzy z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy oraz motywacji do podjęcia zatrudnienia. Doradztwo jest niezbędne do przełamania kluczowych problemów uczestników projektu, które wynikają często z przebywania bez pracy, jego celem będzie także motywowanie ich do udziału w zajęciach i dalszego rozwoju, itp.
Każdy z Uczestnik Projektu otrzyma ofertę wsparcia obejmującą formy pomocy, które zostaną zidentyfikowane u niego jako niezbędne w celu poprawy sytuacji na rynku pracy/uzyskanie zatrudnienia. Doradca m.in. określi trudności zawodowe, rozpozna wstępne cele zawodowe, oceni postawy w stosunku do przyszłości, postrzeganie samego siebie; zainteresowania, wartości i cele, doświadczenia życiowe, zawodowe i umiejętności, wykształcenie i przebyte szkolenia, wzory pracy i uczenia się oraz uzdolnienia, czynniki społeczno-ekonomiczne oraz uzdolnienia przedsiębiorczości.
Zajęcia realizowane: : V – IX.2021 r.
Łącznie 30 godzin doradztwa zawodowego indywidualnego.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.
3. Doradztwo zawodowe grupowe- Grupa: 10 Uczestników Projektu.
Liczba godzin 2 h, (10 Uczestników Projektu x 2 godziny doradztwa), przy czym
1 godzina to 60 minut.
Realizacja zadania: V – IX.2020 r.
W ramach spotkań grupowych zostanie przeprowadzony blok wsparcia „Poszukiwanie pracy”, zasady rekrutacji w firmach, określenie list potencjalnych pracodawców oraz przygotowanie aplikacji (życiorysu zawodowego, listu motywacyjnego), ćwiczenie autoprezentacji (rozmowa z pracodawcą).
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.
4. POŚREDNIK PRACY
Usługa będzie polegała na kompleksowym i indywidualnym pośrednictwie pracy dla 10 UP w zakresie wyboru zawodu zgodnego z kwalifikacjami i kompetencjami wspieranych osób. Pośrednik pracy będzie udzielał pomocy UP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia w kontekście ich kompetencji i umiejętności zatrudnienia. Pośrednictwo pracy będzie miało charakter ciągły, nieodłącznie towarzyszyć będzie UP przez całą zaplanowaną ścieżkę wsparcia. Pośrednik pracy ma pobudzać do samodzielnego działania i poszukiwania pracy oraz monitorować aktywność UP w tym zakresie. Pośrednik pracy będzie aktywizował UP ukazując im korzyści wynikające z podjęcia pracy oraz będzie monitorował stopień realizacji IPD. Rolą pośrednika pracy będzie także zdecydowanie czy dana osoba kwalifikuje się do podjęcia pracy, czy też na tym etapie korzystne będzie dla niej podjęcie szkoleń w celu uzupełnienia/zmiany kwalifikacji. Każdy UP otrzyma oferty pracy
i innych form aktywizacji np. dodatkowe kształcenie, a także zostaną UP przekazane informacje zachęcające do samozatrudnienia.
Plan pracy z Uczestnikami Projektu:
1) Przeprowadzenie wstępnej indywidualnej rozmowy z UP - zebranie niezbędnych informacji w celu poszukania odpowiedniej pracy dla UP;
2) Przeprowadzenie kolejnych indywidualnych rozmów z klientem, w celu weryfikacji efektów poszukiwania pracy;
3) Pozyskiwanie ofert pracy i udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach;
4) Upowszechnianie ofert pracy wśród UP - informowanie UP o aktualnej sytuacji na lokalnym/regionalnym rynku pracy;
5) Inicjowanie i organizowanie kontaktów UP z pracodawcami;
6) Informowanie UP o przysługujących im prawach i obowiązkach.
Łącznie 20 godzin na grupę (10 Uczestników Projektu x średnio 2 godziny na
1 uczestnika).
Realizacja zadania: VI – X.2021 r.
Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników).
Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 8360 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80372 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DCKonsulting Dariusz Cegliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131076757
7.3.3) Ulica: Al. Kraśnicka 109
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-718
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DCKonsulting Dariusz Cegliński
jakie przetargi wygrała firma
DCKonsulting Dariusz Cegliński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3276 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8968 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Szkoleń Coachingu i Przedsiębiorczości Agnieszka Siekierska-Misiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151368345
7.3.3) Ulica: Motycz 31C
7.3.4) Miejscowość: Motycz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-312021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.