Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047980/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00054012/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087745 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inneko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPZ Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380845094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp.spz@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inneko.ezamawiajacy.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ded828bd-aeaf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047980/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/06.2021-TP
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 656130,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin”.
1. Wykonawca zapewnia świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy wraz ze świadczeniem usług medycznych obejmujących badania laboratoryjne i diagnostyczne w zakresie niezbędnym do wydania orzeczeń lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych, polegających na:
a) wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich: wstępnych, okresowych i kontrolnych,
b) profilaktycznej opiece zdrowotnej niezbędnej z uwagi na warunki pracy obejmującej badania lekarskie mające na celu orzeczenie o możliwości wykonywania dotychczasowej pracy w sytuacji zgłoszenia przez Zamawiającego lub pracownika potrzeby takiego badania poza terminami wynikającymi z częstotliwości badań okresowych, w tym profilaktyczne badanie pracownika, w przypadku pogorszenia wzroku pracownika oraz badania w razie podejrzenia choroby zawodowej u pracownika,
c) wydawanie orzeczeń lekarskich do celów określonych w Kodeksie pracy
i przepisach wykonawczych, stwierdzających: brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku lub przeciwskazania zdrowotne do wykonywania pracy na określonym stanowisku pracy,
d) przeprowadzanie badań pracowników, którzy w ramach wykonywanej pracy kierują pojazdami silnikowymi i nie podlegają ustawie o transporcie drogowym.
1) Planowana liczba osób objętych świadczeniami Pakietu Medycyna pracy + pakiet podstawowej opieki medycznej – około 200, w tym: na stanowiskach administracyjnych – około 30%, w tym 1 kierowca, na stanowiskach pracowników naukowych i badawczo-technicznych, w laboratoriach – około 50%, na stanowiskach robotniczych – ok. 20%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tej liczby w trakcie okresu realizacji przedmiotu umowy.
2) Liczba przewidywanych badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych w jednym roku: do 60.
3) Podstawą udzielenia ww. świadczenia jest opatrzone datą i pieczęcią Zamawiającego imienne skierowanie wystawione przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy zawierające, w szczególności określenie rodzaju badania profilaktycznego, które ma być przeprowadzane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
4) Zgodnie z § 2 ust.2 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 4. lekarz prowadzący badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe specjalistyczne badanie konsultacyjne oraz badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania w stosunku do określonego we wskazówkach metodycznych, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika. W takiej sytuacji zgodnie z § 2 ust.3 rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego.
5) Wykonawca umożliwi udział lekarza medycyny pracy w zakładowej komisji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wizytacjach stanowisk pracy.
6) Badania w ramach usług medycyny pracy pracowników i kandydatów, w tym ich zakres i częstotliwość, Wykonawca będzie realizował zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7) Zamawiający wymaga, aby usługi realizowane w ramach pakietu medycyny pracy mogły być realizowane na terenie całej Polski w placówkach medycznych Wykonawcy, z zastrzeżeniem że głównym miejscem wykonywania usług będzie miasto Gorzów Wlkp. (zamawiający wymaga placówki medycznej w Gorzowie Wlkp.)
2. Wykonawca zapewni następujące pakiety opieki medycznej:
a) Pakiet Medycyny Pracy + Pakiet podstawowej opieki medycznej dla pracownika
b) Pakiet Medycyny Pracy + Pakiet pracowniczy rozszerzony– obejmujący usługi medyczne świadczone na rzecz Pracownika (bez ograniczeń wiekowych) na jego pisemny wniosek;
c) Pakiet Medycyny Pracy + Pakiet pracowniczy kompleksowy - obejmujący usługi medyczne świadczone na rzecz Pracownika (bez ograniczeń wiekowych) na jego pisemny wniosek;
Dodatkowo, pracownik indywidualnie może wykupić:
d) Pakiet Partnerski – pakiet, w ramach którego opieką medyczną objęty jest jeden współmałżonek albo jeden partner życiowy (bez ograniczeń wiekowych) albo jedno dziecko*;
e) Pakiet Rodzinny – pakiet, w ramach którego opieką medyczną objęty jest jeden współmałżonek albo jeden partner życiowy (bez ograniczeń wiekowych) oraz dzieci*.
* dziecko własne Pracownika, współmałżonka Pracownika albo jego Partnera życiowego a także dzieci przez nich przysposobione, od pierwszego dnia jego życia, a które w dniu przystąpienia do Umowy nie ukończyło 18 roku życia, a w przypadku uczęszczania przez Dziecko do szkoły (w rozumieniu art. 2 pkt. 2) ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2018 poz1457 ze zm.), oraz do szkoły wyższej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (tj. Dz.U. z 2017 Poz. 2183 ze zm.), nie ukończyło 26 lat;
Pakiet Rodzinny oraz Pakiet Partnerski nie powinien obejmować Pracownika (Pracownik wykupujący dodatkowy Pakiet Partnerski/Rodzinny, zostanie jednocześnie objęty Pakietem Pracowniczym opłacanym przez Pracodawcę).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX MED Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140723603
7.3.3) Ulica: Postępu 21c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz z zakresu dodatkowej opieki medycznej dla pracowników spółki (...) i ich rodzin w podziale na części
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2025.
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.