Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00046739/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00061268/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00068523/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodów dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej na 2025 rok -
2 Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodów dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej na 2025 rok -2 Części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c6b58bc-f07e-4e80-94c1-5c0b6b5c8f93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup samochodów osobowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046739
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2025.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1016260,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Dostawy są 4 sztuki samochodów osobowych typ nadwozia SUV.Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w następujących załącznikach do nin. SWZ, które stanowią jej integralną część:
• Projektowanych postanowieniach umownych (wzorze umowy) – Załączniki nr 4.1 – 4.2 do SWZ;
• Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 1000000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Dostawy jest 1 sztuka samochodu osobowego typ nadwozia limuzyna2. Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w następujących załącznikach do nin. SWZ, które stanowią jej integralną część:
• Projektowanych postanowieniach umownych (wzorze umowy) – Załączniki nr 4.1 – 4.2 do SWZ;
• Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985468,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985468,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985468,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORCZYK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472152116
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORCZYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KORCZYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985468,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORCZYK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472152116
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORCZYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KORCZYK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- Remont drogi powiatowej nr 4431S ul. Rolników w Ligocie
- Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą na potrzeby przeprowadzania egzaminów praktycznych w zakresie kategorii CE prawa jazdy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej
- ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO- GAŚNICZEGO Z AGREGATEM WYSOKOCIŚNIENIOWYM I ZBIORNIKIEM WODY DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIELSKU-BIAŁEJ KAMIENICY
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-2
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Zakup samochodu na potrzeby M-KPE we Wdzydzach
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
- Zakup dwóch samochodów służbowych
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.