Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480430/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00499356/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00507380/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00516492/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00522316/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa trzech samochodów osobowo-towarowych typu Van z kabiną wyposażoną w co najmniej 2 miejsca siedzące w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pukgryfino.logintrade.net/index.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane oraz laboratorium
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trzech samochodów osobowo-towarowych typu Van z kabiną wyposażoną w co najmniej 2 miejsca siedzące w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdcd7239-7a34-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14.TP.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych samochodów typu VAN każdy z kabiną z co najmniej dwoma miejscami siedzącymi w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
PRZEDMIOTY ZAMÓWIENIA WINNY SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA:
Podwozie i nadwozie:
1) 1) Wymiary pojazdu:
a. Długość całkowita – minimum 4850 mm
Dopuszcza się pojazd o długości całkowitej minimum 4750 mm tylko przy zachowaniu wymiarów przestrzeni ładunkowej.
b. Szerokość
– bez lusterek - minimum 1950 mm
Dopuszcza się pojazd o szerokości bez lusterek minimum 1835 mm tylko przy zachowaniu wymiarów przestrzeni ładunkowej.
- z rozłożonymi lusterkami – minimum 2100 mm
2) Pojazdy fabrycznie nowe – rok produkcji – minimum 2022 rok
3) Długość podłogi w przestrzeni ładunkowej – minimum 2100 mm
4) Wysokość tylnego otworu załadunkowego – minimum 1100 mm
5) Wysokość bocznego otworu załadowczego – minimum 1100 mm
6) Pojemność użytkowa przestrzeni ładunkowej – minimum 3,5m3
7) Dopuszczalna masa całkowita – maksymalnie 3500 kg
8) Minimalna masa holowanej przyczepy z hamulcami – 1300 kg
9) Hak holowniczy umożliwiający holowanie przyczepy z hamulcami o masie minimum 1,2 t
10) Aktywny system wspomagania hamowania
11) Układ wspomagania pokonywanie podjazdów/ ruszania pod górę
12) System Start & Stop
13) Układ hamulcowy z systemem zapobiegającym blokowaniu hamulców
14) System elektronicznej stabilizacji toru jazdy
15) Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem
16) Charakterystyka silnika: moc minimum 100 KM, wysokoprężny lub benzynowy
17) Maksymalny moment obrotowy – minimum 250 Nm
18) Pełnowymiarowe koło zapasowe
19)Zbiornik paliwa minimum 50 litrów, zamykany na klucz.
Dopuszcza się:
a. możliwość bezkluczykowego zamknięcia zbiornika paliwa poprzez system centralnego zamka
b. zastosowanie zabezpieczenia zbiornika paliwa przed ingerencją zewnętrzną poprzez zastosowanie blokady umieszczonej wewnątrz wlewu.
20) Obręcze kół ze stali lub aluminium
21) Oświetlenie pojazdu wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego
22) Światła do jazdy dziennej
23) Światła przeciwmgłowe minimum z tyłu
24) Ilość miejsc w kabinie – minimum 2
25) Minimalna gwarancja podwozia /nadwozia (tj. powłokę lakierniczą, ramę, perforację, itd.) – 24 miesiące
Wyposażenie:
1) Osłony przeciwsłoneczne
2) Fotel kierowcy z regulacja wysokości
3) System wspomagania parkowania – minimum tył – czujniki parkowania
4) Drzwi boczne przestrzeni ładunkowej prawe przesuwne sterowane – minimum manualnie
5) Drzwi tylne przestrzeni ładunkowej dwuskrzydłowe nieprzeszklone otwierane symetrycznie 50/50 z kątem otwarcia 1800
6) Centralny zamek
7) Szyby przednie boczne otwierane elektrycznie z systemem automatycznego domykania
8) Lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie
9) Kierownica z regulacją wysokości i głębokości
10) Kierownica wielofunkcyjna
11) Komunikaty w języku polskim
12) Komputer pokładowy
13) System kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
14) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna
15) Dwa komplety kluczyków
16) Klimatyzacja – minimum manualna
17) Immobiliser
18) Radio fabryczne z głośnikami
19) System głośnomówiący bluetooth do komunikacji bezprzewodowej z telefonem komórkowym lub radio samochodowe wyposażone w łączność poprzez system bluetooth do komunikacji bezprzewodowej z telefonem komórkowym
20) Komplet dywaników gumowych
21) Gaśnica ABC
22) Apteczka pierwszej pomocy
23) Trójkąt ostrzegawczy
24) Klucz do kół
25) Podnośnik do zmiany kół
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369388,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395080,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395080,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY SA (lider)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FRANK-CARS Sp. z o.o adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jagiellońska 147/151
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035
7.3.3) Ulica: adres: ul. Legnicka 48 bud. C-D,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395080,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ww. Wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i uzyskał najwyższą ilość punktów w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2025 -2026 z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego 0-63 mm o ciągłym uziarnieniu wraz z transportem i rozładunkiem w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gryfinie.
- Rozbudowa ścieżek rowerowych na terenie gminy Gryfino w celu zintegrowania z trasami rowerowymi na terenie SOM
- Remont dachu na budynku komunalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Kościuszki 13 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczo-osobowego typu Furgon do UWM w Olsztynie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do UWM w Olsztynie
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego
- Dostawa samochodu osobowego elektrycznego oraz samochodu ciężarowego do 3,5 t
- Dostawa samochodów - 2 zadania częściowe
- DOSTAWA SAMOCHODU PATROLOWEGO TYPU BUS DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.