Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00555330/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
- 2024/BZP 00020303/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeprowadzkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387193275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Krakowska 110/114
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-256
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.michalak@ilot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/2462/swiadczenie-uslug-przeprowadzkowych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauki badawcze w dziedzinie lotnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przeprowadzkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b58f75-99c0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZLZ.26.340.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeprowadzkowych polegających na wyniesieniu z pomieszczeń znajdujących się w budynkach Zamawiającego (znajdujących się przy Al. Krakowskiej 110/114 oraz wynajmowanych przestrzeniach na ul. Komitetu Obrony Robotników 45A i 45B w Warszawie) Wyposażenia pomieszczeń biurowych, laboratoryjnych, socjalnych, magazynowych i przetransportowaniu go do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w budynkach Zamawiającego (znajdujących się przy Al. Krakowskiej 110/114 oraz wynajmowanych przestrzeniach na ul. Komitetu Obrony Robotników 45A i 45B w Warszawie), w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego lub do wykorzystania maksymalnej kwoty zamówienia podstawowego w wysokości 528 000,00 PLN netto (plus należny podatek od towarów i usług, w zależności od tego, który z powyższych warunków zostanie spełniony jako pierwszy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
98392000-7 - Usługi relokacji
50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Usługowa BAKTRANS Dorota Bakowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4990500122
7.3.3) Ulica: Popowo 1
7.3.4) Miejscowość: Będzino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-037
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.T.U. BAKTRANS Dorota Bakowicz
jakie przetargi wygrała firma
F.T.U. BAKTRANS Dorota Bakowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Dla Pakietu Standardowego – 216,00 zł netto tj. 265,68 zł brutto;
2) Dla Pakietu Kompleksowego - 392,00 zł netto tj. 482,16 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Drezdenko, sklep mięsny (1905 r.): konserwacja i restauracja secesyjnego wystroju i wyposażenia
- Dostawa kruszywa łamanego wraz z rozładunkiem na terenie gminy Biała Rawska
- "Świadczenie kompleksowej usługi przeniesienia (przeprowadzki) na rzecz Sądu Rejonowego w Puławach"
- Transport pospółki żwirowej wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie gminy Jaświły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.