eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT BUDYNKU NR 43 Z DOSTOSOWANIEM MAGAZYNU AMUNICJI DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087871 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU NR 43 Z DOSTOSOWANIEM MAGAZYNU AMUNICJI DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKU NR 43 Z DOSTOSOWANIEM MAGAZYNU AMUNICJI DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f8894e3-9076-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024431/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/DIR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 43 z dostosowaniem magazynu amunicji do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj" , w tym:
Prace projektowe
1) Wykonanie inwentaryzacji projektowej, w tym wykonanie pomiarów przewodności elektrycznej posadzki - w zakresie ochrony przed elektrycznością statyczną istniejącej posadzki w magazynie środków bojowych, a na bazie wyników tych pomiarów – opracowanie dokumentacji projektowej (projektu wykonawczego/technicznego) posadzki przewodzącej w pomieszczeniach magazynu środków bojowych, części A budynku, dostosowanej do obowiązujących przepisów, w tym wynikających
z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 października 2010r.
2) Pozyskanie mapy do celów projektowych wraz z naniesieniem stanu aktualnego do wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych,
3) Koncepcja rozwiązania wentylacji awaryjnej i bytowej magazynu chloropikryny obejmująca sposób sterowania oraz integrację z innymi systemami w budynku
w szczególności SKD, SAP,
4) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego/technicznego wentylacji mechanicznej dla budynku 43 dla pomieszczeń od nr 1-8, z uwzględnieniem następujących potrzeb:
− Pomieszczenie nr 2 (gdzie przechowywane są środki bojowe podklasy 6.1) – WENTYLACJA ze sterowaniem automatycznym uruchamianym przez system detekcji skażeń oraz ręcznie. Zwracam uwagę, że jeśli zostanie załączona wentylacja w wyniku alarmu, czy też ręcznie, to zamek drzwi powinien otwierać się dopiero po przewentylowaniu pomieszczenia. W pomieszczeniu magazynu nr 2 należy zamontować detektor skażeń w celu automatycznego uruchomienia wentylacji oraz załączenia syreny powiadamiającej użytkownika w przypadku wykrycia skażenia. Detekcja powinna działać 24 h/dobę, nawet przy zamkniętym i nie użytkowanym przez obsługę pomieszczeniu. Zabrania się łączyć wentylację tego pomieszczenia z innymi pomieszczeniami.
− Pomieszczenie nr 1, 3, 4, 5, 6, 7 – WENTYLACJA uruchamiana ręcznie,
w nastawnym reżimie czasowym lub ręcznie,
− Pomieszczenie 8 /kancelaryjne/ - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).
− Pomieszczenie łazienki - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).
− Korytarz - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).
5) Projekt wykonawczy izolacji poziomej w pom. piwnicznych pod całym budynkiem.
6) Opracowanie projektu automatyki odblokowania drzwi pomieszczenia nr 2 połączonego z systemem pracy wentylacji w pomieszczeniu nr 2 (przewietrzanie).
7) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego na dostosowanie wykonanej instalacji c.o. do obowiązujących przepisów - zabezpieczenie określone na węźle cieplnym.
8) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego na dostosowanie oświetlenia do obowiązujących przepisów.
9) Opracowanie aktualizacji Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego.

Prace wykonawcze.
1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych w oparciu o zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego dokumentację projektową- wykonawczą.
2) Roboty budowlane wykonywane będą etapami.
Etap I
 wykonanie instalacji wentylacji, oświetlenia oraz posadzki przewodzącej
w pomieszczeniu nr 2 magazynu środków bojowych,
Etap II
 wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej sukcesywnie po udostępnieniu pomieszczeń przez użytkownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-BUDMAX KRZYSZTOF JĘDRZEJCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7010114424

7.3.3) Ulica: Władysława Korotyńskiego 19a/65

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-123

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.