Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024431/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00026897/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087871 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU NR 43 Z DOSTOSOWANIEM MAGAZYNU AMUNICJI DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT BUDYNKU NR 43 Z DOSTOSOWANIEM MAGAZYNU AMUNICJI DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f8894e3-9076-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024431/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/DIR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 43 z dostosowaniem magazynu amunicji do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj" , w tym:
Prace projektowe
1) Wykonanie inwentaryzacji projektowej, w tym wykonanie pomiarów przewodności elektrycznej posadzki - w zakresie ochrony przed elektrycznością statyczną istniejącej posadzki w magazynie środków bojowych, a na bazie wyników tych pomiarów – opracowanie dokumentacji projektowej (projektu wykonawczego/technicznego) posadzki przewodzącej w pomieszczeniach magazynu środków bojowych, części A budynku, dostosowanej do obowiązujących przepisów, w tym wynikających
z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 października 2010r.
2) Pozyskanie mapy do celów projektowych wraz z naniesieniem stanu aktualnego do wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych,
3) Koncepcja rozwiązania wentylacji awaryjnej i bytowej magazynu chloropikryny obejmująca sposób sterowania oraz integrację z innymi systemami w budynku
w szczególności SKD, SAP,
4) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego/technicznego wentylacji mechanicznej dla budynku 43 dla pomieszczeń od nr 1-8, z uwzględnieniem następujących potrzeb:
− Pomieszczenie nr 2 (gdzie przechowywane są środki bojowe podklasy 6.1) – WENTYLACJA ze sterowaniem automatycznym uruchamianym przez system detekcji skażeń oraz ręcznie. Zwracam uwagę, że jeśli zostanie załączona wentylacja w wyniku alarmu, czy też ręcznie, to zamek drzwi powinien otwierać się dopiero po przewentylowaniu pomieszczenia. W pomieszczeniu magazynu nr 2 należy zamontować detektor skażeń w celu automatycznego uruchomienia wentylacji oraz załączenia syreny powiadamiającej użytkownika w przypadku wykrycia skażenia. Detekcja powinna działać 24 h/dobę, nawet przy zamkniętym i nie użytkowanym przez obsługę pomieszczeniu. Zabrania się łączyć wentylację tego pomieszczenia z innymi pomieszczeniami.
− Pomieszczenie nr 1, 3, 4, 5, 6, 7 – WENTYLACJA uruchamiana ręcznie,
w nastawnym reżimie czasowym lub ręcznie,
− Pomieszczenie 8 /kancelaryjne/ - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).
− Pomieszczenie łazienki - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).
− Korytarz - system wentylacji ciągłej (turbowent hybrydowy).
5) Projekt wykonawczy izolacji poziomej w pom. piwnicznych pod całym budynkiem.
6) Opracowanie projektu automatyki odblokowania drzwi pomieszczenia nr 2 połączonego z systemem pracy wentylacji w pomieszczeniu nr 2 (przewietrzanie).
7) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego na dostosowanie wykonanej instalacji c.o. do obowiązujących przepisów - zabezpieczenie określone na węźle cieplnym.
8) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego na dostosowanie oświetlenia do obowiązujących przepisów.
9) Opracowanie aktualizacji Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego.
Prace wykonawcze.
1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych w oparciu o zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego dokumentację projektową- wykonawczą.
2) Roboty budowlane wykonywane będą etapami.
Etap I
wykonanie instalacji wentylacji, oświetlenia oraz posadzki przewodzącej
w pomieszczeniu nr 2 magazynu środków bojowych,
Etap II
wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej sukcesywnie po udostępnieniu pomieszczeń przez użytkownika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-BUDMAX KRZYSZTOF JĘDRZEJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7010114424
7.3.3) Ulica: Władysława Korotyńskiego 19a/65
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRO-BUDMAX KRZYSZTOF JĘDRZEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRO-BUDMAX KRZYSZTOF JĘDRZEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANO-REMONTOWE NA OBIEKCIE PAROWOZOWNI W ŻNINIE
- Remont kotłowni w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Przebudowa wybranych pomieszczeń CBK PAN wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania na potrzeby laboratorium technicznego
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Poprawa efekt. energet.bud. użytecz. pub. na ter. Gminy Panki-Termo bud. Gminnego Przedszkola w Pankach wraz z real. progr. rozwoju instyt. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.