Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00087882 z dnia 2024-02-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, na terenie Gminy Biała.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, na terenie Gminy Biała.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dd8a20b-9833-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY BIAŁA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne zmieszane oraz zagospodarowanie tych odpadów w RIPOK zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa
Opolskiego, odbierania odpadów z selektywnej zbiórki pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, tj. papieru, metali, tworzyw sztucznych, odpadów wielomateriałowych, popiołu,butelek plastikowych po napojach PET, odpadów biodegradowalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów w odpowiedniej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do:
1. Odbierania odpadów z selektywnej zbiórki pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na których powstają odpady komunalne tj. szkło opakowaniowe gromadzone w pojemnikach ogólnodostępnych o pojemności od 1000 l. do 2500 l. i zagospodarowanie w odpowiedniej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
2. Przeprowadzenia jednorazowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i elektro-sprzętów.
3. Przygotowania (przed podpisaniem umowy) harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w uchwałach Rady Miejskiej (Uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, Uchwała w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biała). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdemu właścicielowi nieruchomości harmonogram odbioru odpadów komunalnych oraz poinformować o zmianie tego harmonogramu.
4. Zapewnienia wyposażenia wszystkich pojazdów służących do realizacji zamówienia w satelitarny system monitoringu pojazdów (GPS), umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju pojazdu oraz system czujników zapisujących dane o miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów (ewidencja) oraz udostępnić podgląd lub okazywać w/w dane na każde wezwanie Zamawiającego.
5. Przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do zastępczych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w „Planie gospodarki odpadami dla województwa opolskiego na lata 2016 -2022 i szczegółowo określonych w
Uchwale Nr XXVII/307/2017 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie wykonania ,,Planu gospodarki odpadami dla województwa opolskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028 ‘’
6. Przekładania Zamawiającemu miesięcznych oraz na prośbę Zamawiającego raportów zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
7. Spełniania przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
8. Osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papier, szkło, tworzywa sztuczne i metale, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów
komunalnych przekazywanych do składowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, przy transporcie i obsłudze pojazdów zbierających
odpady komunalne na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez cały okres realizacji umowy. Ponadto Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób na każdym etapie realizacji zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania udokumentować fakt zatrudniania wskazanych osób na podstawie umowy o pracę.
9.Działania, w przypadku stwierdzania niewłaściwej segregacji, bądź braku segregacji należy na kubeł/ worek nakleić ostrzegawczą, żółtą naklejkę o niewłaściwej segregacji oraz potwierdzić taki fakt poprzez przekazanie informacji drogą teleinformatyczną, lub w postaci notatki służbowej, w której należy wskazać:
a) adres posesji,
b) datę stwierdzenia nieprawidłowości,
c) rodzaj stwierdzonej nieprawidłowości wraz z krótkim opisem (niewłaściwa segregacja bądź brak segregacji) ,
d) imię i nazwisko pracownika oraz jego podpis w przypadku sporządzenia notatki służbowej,
e) dokumentację fotograficzną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodociągi i Kanalizacja w Białej sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 755-000-64-60
7.3.3) Ulica: Prudnicka 43
7.3.4) Miejscowość: Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BIAŁEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BIAŁEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2032815,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI BIAŁA
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.