Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00508573/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej oraz infrastruktury drogowej w Gminie Kroczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29
1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 34 315 21 50
1.5.8.) Numer faksu: 34 315 21 50 wewn. 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej oraz infrastruktury drogowej w Gminie Kroczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd753d44-7fa4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338125/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej oraz infrastruktury drogowej w Gminie Kroczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00015.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz realizacja na podstawie tychże dokumentacji robót budowlanych i wykonanie dokumentacji powykonawczej dla zadania pn.: Budowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej oraz infrastruktury drogowej w Gminie Kroczyce.
Zakres zamówienia obejmuje budowę w miejscowości Podlesice ciągu kanalizacji głównej o długości ok. 900 m, przyłączy kanalizacyjnych (ok. 150 m), sieci wodociągowej (ok. 900 m), przyłączy wodociągowych ze studniomierzami (ok. 200 m) oraz budowy drogi na odcinku ok. 900 m oraz budowy drogi wraz z ścieżką rowerową od Podlesic do Morska o łącznej długości ok. 1200 m.
Zadanie należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Inwestycja przewidziana jest do zrealizowania w II etapach:
I Etap – odcinek I – budowa drogi o długości ok. 871,0m i szerokości 4,5m (powierzchnia dróg ok. 3919,50m2); budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 900 m, budowa sieci wodociągowej o długości ok. 900 m.
II Etap - odcinek II – budowa drogi o długości ok. 1226,0m i szerokości 4,5m (powierzchnia dróg ok. 5517,0m2).
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości przytoczone powyżej są wielkościami orientacyjnymi i szacunkowymi, zatem mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA Bożena Habrajska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6250001699
7.3.3) Ulica: ul. Żeliwna 38
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-599
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.