Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00004828/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00029383/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00036215/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2024/BZP 00426944/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Białostockiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borsucza 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c18330c8-6d59-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003427/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego przy ul. Borsuczej 2 wraz z infrastrukturą techniczną w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004828/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22425985,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmującego zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako „Rozbudowa, przebudowa oraz nadbudowa budynku administracyjno-biurowego Starostwa Powiatowego w Białymstoku w procedurze zaprojektuj i wybuduj” jest:
a) opracowanie (na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego koncepcji oraz Programu Funkcjonalno–Użytkowego niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia) dokumentacji projektowo– kosztorysowych wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami ustawy Prawo Budowlane,
b) wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo– kosztorysową zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania obiektu oraz listą serwisową zamontowanych urządzeń oraz czynnym wsparciem dla Zamawiającego w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej inwestycji na podstawie załączonej koncepcji architektonicznej, składającej się z:
- Opracowania mapy do celów projektowych;
- Opracowania opinii geotechnicznej wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego;
- Projektu zagospodarowania terenu ( PZT );
- Projektu architektoniczno-budowlanego ( PAB );
- Projektów technicznych ( PT ), następujących branż:
• architektonicznej
• konstrukcyjnej
• sanitarnej
• elektroenergetycznej
• teletechnicznej
• drogowej
- Projektów wykonawczych ( PW ), następujących branż:
• architektonicznej
• konstrukcyjnej
• sanitarnej
• elektroenergetycznej
• teletechnicznej
• drogowej
- Projekt wystroju wnętrz dla nowego budynku;
- Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego kompleksu;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż;
- Przedmiary robót dla wszystkich branż sporządzone metodą szczegółową;
- Kosztorysy ofertowe szczegółowe dla wszystkich branż;
b) Opracowanie programu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;
c) Rozbiórkę dwóch budynków garażowych na działkach o nr ewid. gr. 710/6 oraz 710/3;
d) Rozbudowę, przebudowę i nadbudowę budynku administracyjno-biurowego Starostwa Powiatowego w Białymstoku;
e) Budowę niezbędnej infrastruktury technicznej;
f) Zagospodarowanie terenu wokół budynku;
g) Zagospodarowanie terenu na części działek 700 i 739 obręb 021 (na które Zamawiający posiada zgodę do dysponowania) wraz z remontem chodnika u zbiegu ulic Wiewiórczej i Borsuczej (zgodnie z koncepcją zawartą w PFU);
h) Opracowanie audytu energetycznego budynku i przekazania świadectwa energetycznego budynku;
i) Opracowanie dokumentacji powykonawczej przedmiotowej inwestycji,
j) Zakres prac jakie należy wykonać w istniejącym budynku Starostwa Powiatowego w związku z planowaną rozbudową, przebudową i nadbudową:
- wymiana rurociągów na dziedzińcu wewnętrznym, budowa przepustu do podłączenia stacji ładowania pojazdów,
- ocieplenie i izolacja istniejących ścian piwnicy budynku Starostwa,
- przebudowa wejść w istniejącym budynku (wykonanie drzwi rozsuwanych, przebudowa schodów wejściowych),
- zastosowanie okładziny „drewnopodobnej” (tej samej co na projektowanej rozbudowie) na parterowej części budynku (Wydział Komunikacji) zgodnie z załączoną koncepcją,
- zmiana okien w piwnicy części parterowej budynku, zasypanie fosy przy ścianie zewnętrznej od strony parkingu,
- zmiana lokalizacji czerpni i wyrzutni instalacji wentylacji mechanicznej istniejącej przy sali konferencyjnej,
- przebudowa tarasu wraz z wejściem na salę konferencyjną,
- przebudowa schodów i wejścia od strony dziedzińca,
- wykonanie elewacji na istniejącej części budynku zgodnie z koncepcją architektoniczną,
- obudowa agregatów klimatyzacyjnych na dziedzińcu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w koncepcji oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ – prosimy o uważne zapoznanie się z treścią wskazanego dokumentu celem poznania pełnego zakresu podlegającego wycenie w ramach przedmiotowego postępowania. Pozostałe warunki w zakresie realizacji inwestycji zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28924581,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31399999,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28924581,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEX SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010732630
7.3.3) Ulica: ul. Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ziemne, roboty konstrukcyjne, roboty wykończeniowe, roboty instalacyjne, roboty związane z zagospodarowaniem terenu, dostawa wyposażenia, inne prace niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28924581,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Białostockiego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Dostawa licencji obejmujących całościowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacją wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn przemysłowych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.