eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FromborkBudowa urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego i rewitalizacja terenu parkowego w strefie ochrony uzdrowiskowej m. Frombork



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego i rewitalizacja terenu parkowego w strefie ochrony uzdrowiskowej m. Frombork

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frombork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 5a

1.5.2.) Miejscowość: Frombork

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 244 06 60

1.5.8.) Numer faksu: 55 244 06 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@frombork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dfcb0fe-82c8-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego i rewitalizacja terenu parkowego w strefie ochrony uzdrowiskowej m. Frombork

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dfcb0fe-82c8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063617/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja przestrzeni publicznej na terenie stref ochrony uzdrowiskowej - budowa tężni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PF.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4065040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na budowie tężni solankowej oraz zagospodarowaniu otaczającego ją terenu parkowego w strefie "B" ochrony uzdrowiskowej i konserwatorskiej m. Frombork dla zabezpieczenia potrzeb mieszańców i turystów w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, wypoczynku, rozrywki i kultury. W ramach inwestycji zaplanowano m. in.: -sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej inwestycji, w tym także sprawowanie nadzoru autorskiego, -budowę tężni solankowej ze stanowiskiem sceny plenerowej, -wytyczenie i utwardzenie ciągów pieszych, -wyposażenie obszaru w elementy małej architektury i oświetlenie, -wyposażenie terenu w niezbędną infrastrukturę sanitarną i inżynieryjną: zaopatrzenia w wodę byt.-gosp. i energię elektryczną oraz odprowadzenia ścieków wraz z budową szaletu miejskiego, infrastruktury przestrzeni publicznej centrum miejskiej, - rekultywację zieleni urządzonej. Etap I Opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót. Opracowanie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 12 lipca 2022r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 r. poz. 1679). Etap II Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. Projekty budowlane, projekty wykonawcze (techniczne), specyfikacje techniczne, przedmiary robót, kosztorysy i dokumentację powykonawczą należy wykonać kompleksowo z podziałem branżowym i rzeczowym inwestycji. W ramach projektu budowlanego i wykonawczego (technicznego) należy uwzględnić wszelkie opracowania i projekty towarzyszące i uzupełniające niezbędne do wykonania opracowania podstawowego. Należy zwrócić uwagę na konieczność wykonania szczegółowych badań geotechnicznych dla ustalonej lokalizacji w celu przeanalizowania sposobu posadowienia obiektu i urządzeń technicznych w tym budowli hydrotechnicznych (odwodnienie drenażowe i powierzchniowe w tym przepusty) wchodzących w skład zagospodarowania terenu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór konserwatorski i archeologiczny w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez jednostkę projektową: Pracownia Usług Projektowych, Inwestycyjnych, Konserwacji Zabytków „HOT” Tomasz Ołdytowski, ul. Kodeksu Supraskiego 28, 16-030 Supraśl. Opis przedmiotu zamówienia zawiera pakiet ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ. Uszczegółowienie opisu programu funkcjonalno-użytkowego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Na realizację inwestycji udzielono wstępnej promesy nr Edycja4Uzdrowiska/2022/74/PolskiLad w dniu 28.04.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godziny 10:00 dnia 04.12.2023 roku złożono dwie oferty. Po przeprowadzonej procedurze formalnej złożonych ofert ustalono, że wszystkie oferty na wstępnym etapie nie podlegały odrzuceniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokonał oceny ofert w oparciu o kryteria oceny ofert określone w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. Wykonawca, tj. Konsorcjum firm: USŁUGI BLACHARSKO – DEKARSKIE MARZENA SEKLECKA, NOWA KORZENIÓWKA 16, 09-530 NOWA KORZENIÓWKA - Lider Konsorcjum, ADWIZER AGNIESZKA PODRASKA, UL. KOLEGIALNA 47/7, 09-402 PŁOCK – Partner 1 oraz YARDO BLUE ŁUKASZ OKRUCIŃSKI, UL. KUTRZEBY 11, 87-100 TORUŃ – Partner 2, w imieniu którego działa Lider Konsorcjum, został wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Po analizie złożonych dokumentów Zamawiający stwierdza, że Wykonawca nie złożył kompletnych podmiotowych środków dowodowych wskazanych w Rozdz. XI pkt 2 SWZ. W związku z tym Zamawiający na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Lidera Konsorcjum do uzupełnienia dokumentów stanowiących podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie złożył wszystkich wymaganych i uzupełnionych podmiotowych środków dowodowych w przewidzianym terminie. W związku z powyższym jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, tzn. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 2) została złożona przez wykonawcę: (…) c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”. Ponadto na podstawie art. 307 ust. ustawy Pzp Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwrócił się do Wykonawców z wnioskiem o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni, tj. do dnia 01.02.2024 r. oraz na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp o przedłużenie okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca, tj. SORTED SP. Z O.O., Chyliczki, ul. Wschodnia 27 B,05-500 Piaseczno, nie złożył pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w przewidzianym terminie. W związku z powyższym jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli (…) 12) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.