Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037600/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych w tym: korzystnie z basenów oraz korzystnie z siłowni dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy TSW w zakresie 31 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych w tym: korzystnie z basenów oraz korzystnie z siłowni dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy TSW w zakresie 31 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98bb354b-7f41-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037600/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192974,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 1 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH WKTR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 2 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH WSZW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 3 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH 19 BZ LUBLIN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 4 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH LITPOLUKRBRIG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 3703,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 5 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH ORKIESTRY WOJSKOWEJ LUBLIN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 6 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH DWOPPOŻ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 1851,85 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 7 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH 43 RPW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 8 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH RZI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 5555,56 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 9 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH 21 BLP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 9259,26 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych:CZĘŚĆ NR 10 – PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 4629,63 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych:CZĘŚĆ NR 11 – PŁYWALNIA W LUBARTOWIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 12 – PŁYWALNIA W CHEŁMIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 4629,63 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 13 – PŁYWALNIA W CHEŁMIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 20370,37 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 14 – PŁYWALNIA W KRASNYMSTAWIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2314,81 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych:CZĘŚĆ NR 15 – PŁYWALNIA WE WŁODAWIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2314,81 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 16 – PŁYWALNIA W ZAMOŚCIU DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 4629,63 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 17 – PŁYWALNIA W ZAMOŚCIU DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 38218,52 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 18 – PŁYWALNIA W KUDOWIE ZDRÓJ DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 4259,26 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 19 – PŁYWALNIA W JANOWIE LUBELSKIM DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2314,81 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 20 – PŁYWALNIA W TOMASZOWIE LUBELSKIM DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2314,81 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 21 – PŁYWALNIA W BYCHAWIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 533,33 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 22 – PŁYWALNIA W BIŁGORAJU DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 888,88 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 23 – SIŁOWNIA W BIŁGORAJU DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 24 – SIŁOWNIA W CHEŁMIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 25 – SIŁOWNIA W LUBARTOWIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 26 – SIŁOWNIA W TOMASZOWIE LUBELSKIM DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 27 – SIŁOWNIA W HRUBIESZOWIE DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 28 – SIŁOWNIA W JANOWIE LUBELSKIM DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 29 – SIŁOWNIA W ŚWIDNIKU DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 30 – SIŁOWNIA W KRAŚNIKU DLA ŻOŁNIERZY TSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wynajmu obiektów sportowych: CZĘŚĆ NR 31 –PŁYWALNIA W LUBLINIE DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH CENTRUM ROZPOZNANIA OSOBOWEGO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od części nr 1 do części nr 31 – stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 1 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 4 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 5 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 7 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 8 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 9 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 10 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 11 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chełmie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631953367
7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 133 A
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chełmie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631953367
7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 133 A
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 14 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 15 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Sportu i Rekreacji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223052027
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Jadwigi 8
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Sportu i Rekreacji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223052027
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Jadwigi 8
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASEN "WODNY ŚWIAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831719175
7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 2A
7.3.4) Miejscowość: Kudowa Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 19 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 20 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 21 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 22 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 23 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO RACHUNKOWE RENOMA MONIKA RONDOŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632227870
7.3.3) Ulica: ul. Karola Szymanowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Grudzień, z siedzibą: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 15, 21-100 Lubartów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141387039
7.3.3) Ulica: ks. Jerzego Popiełuszki 15
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siłownia FABRYKA Aleksandra Okoń, z siedzibą: ul. Kościuszki 24A, 22- 600 Tomaszów Lubelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211617328
7.3.3) Ulica: Kościuszki 24A
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 27 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą: ul. Wiejska 14C, 23-300 JANÓW LUBELSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621648121
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 14C
7.3.4) Miejscowość: JANÓW LUBELSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 29 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 30 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 31 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 t.j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.