eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecBUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z £¡CZNIKIEM I MODERNIZACJA SZKO£Y PODSTAWOWEJ W BISKUPCU



Og³oszenie z dnia 2024-02-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z £¡CZNIKIEM I MODERNIZACJA SZKO£Y PODSTAWOWEJ W BISKUPCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminabiskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z £¡CZNIKIEM I MODERNIZACJA SZKO£Y PODSTAWOWEJ W BISKUPCU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-557ddfde-c0ff-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00087993

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042624/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z £¡CZNIKIEM O MIDERNIZACJA SZKO£Y PODSTAWOWEJ W BISKUPCU

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Dokumentacja postêpowania jest i w trakcie postêpowania bêdzie
upubliczniona na stronie zamówienia. sidaspzp.pl pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ oraz na stronie BIP
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gminabiskupiec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowoaplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na portalu tj.:1) Niezbêdne wymagania
sprzêtowo-aplikacyjne:a) dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/sb) komputer klasy PC lub
MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM,procesor 1500 MHz lub lepszy,jeden z systemów operacyjnych Linux
Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;c) zainstalowana przegl±darki internetowe w najnowszych wersjach:
Firefox, Chrome, Opera,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) Zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat
Reader,f)Dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB to: png, jpg, jpeg,gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt,
pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msgg) Informacja odno¶nie kodowania i czasu
odbioru danych:- Plik za³±czony przez wykonawcê na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie
wystêpuje jako plik zaszyfrowany,- Jako czas z³o¿enia oferty przez portal pzp przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez
serwer po klikniêcia w opcjê „Z³ó¿ ofertê”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze stref± czasow± ustawion± na
komputerze. h) Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.10. Komunikacja za
po¶rednictwem portalu pzp:1)Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestruj±c siê
bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu , loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w
regulaminie dostêpnym pod adresem: https://sidaspzp.pl/wpcontent/uploads/2020/07/regulamin-SIDAS-PZP.pdf oraz uznaje go za
wi±¿±cy.2) Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP, zawieraj±ca instrukcjê korzystania z portalu przez wykonawcê jest
zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/wpcontent/uploads2020/07Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf3) Ka¿dy za³±czany
plik zawieraj±cy dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa musi byæ uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi , a w
przypadku postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê
wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na
zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP lub wykonawców.4) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz
informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest
równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.11. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(dalej
„Rozporz±dzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. dodatkowo informuje, ¿e:1) pliki podpisane przy
pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu,2) formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu
zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów:a) z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku
oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik,b) spakowaæ jako plik
oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie odanych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biskupiec,UL.RYNEK 1, 13-340 BISKUPIEC;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: INSPEKTOR@CBI24.PL
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (pra wo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje robotê budowlan± polegaj±c± na rozbudowie szko³y podstawowej w Biskupcu o halê sportow± wraz z ³±cznikiem, w ramach inwestycji planujemy równie¿ wykonaæ remont starej czê¶ci szko³y. Planuje siê budowê hali sportowej z ³±cznikiem i pomieszczeniami do zajêæ dydaktycznych jako obiekt wolnostoj±cy po³±czony funkcjonalnie i komunikacyjnie z istniej±cym budynkiem szko³y podstawowej. Istniej±cy budynek szko³y wzniesiono w 1929 roku jako murowany z dachami dwuspadowymi o konstrukcji drewnianej kryty dachówk± ceramiczn±. Wyremontowane zostan± wszystkie pomieszczenia w szkole. Remont polega na wymianie posadzek, glazury ¶ciennej, szpachlowaniu i malowaniu wszystkich ¶cian i sufitów. Wymianie podlegaæ bêdzie bia³y osprzêt . W ramach projektu planujemy wykonaæ równie¿ osuszenie i naprawê zawilgoconych fundamentów ¶cian w kondygnacji niskiego parteru oraz impregnacjê owadobójcz± elementów konstrukcji dachu. Halê sportow± zaprojektowano jako dwukondygnacyjn±, natomiast bry³a ³±cznika i sal dydaktycznych jest jednokondygnacyjna. Po³±czenie z istniej±c± szko³± zapewnia projektowany ³±cznik wbudowany w przestrzeñ komunikacyjn± poprzez przebicie otworu w zewnêtrznej ¶cianie istn. korytarza szkolnego. Dla swobodnej komunikacji w obrêbie dzia³ki zaprojektowano chodniki oraz opaskê utwardzon± wokó³ budynku. Planuje siê budowê hali sportowej umo¿liwiaj±cej prowadzenie zajêæ lekcji wychowania fizycznego dla 3 klas równocze¶nie, poprzez podzia³ boiska g³ównego na 3 czê¶ci z zapewnieniem pól do gry w koszykówkê lub siatkówkê. Do hali sportowej przylega zaplecze sanitarno-szatniowe w którym zlokalizowano 4 szatnie z natryskami, umywalniami i WC, pomieszczenia dla nauczycieli w-f, przestrzenie magazynowe na sprzêt sportowy oraz ogólny wêze³ sanitarny dla 250 osób z oddzieln± ³azienk± dla niepe³nosprawnych. Obiekt wyposa¿ony bêdzie w nastêpuj±ce instalacje techniczne: wentylacjê mechaniczn± z odzyskiem ciep³a we wszystkich pomieszczeniach, instalacjê o¶wietleniow±, instalacjê gniazd wtykowych, instalacjê nag³o¶nieniow± na hali sportowej, instalacjê okablowania strukturalnego internet, centralne ogrzewanie zasilane z nowoprojektowanej kot³owni na gaz skroplony LPG, wewnêtrzn± instalacjê hydrantow±, instalacjê wod-kan, oraz instalacjê fotowoltaiczn± o mocy 49,00kW. Zapewnia siê dostêp do obiektu dla osób niepe³nosprawnych przez budowê trzech zewnêtrznych pochylni dla niepe³nosprawnych. Ze wzglêdu na ró¿nicê poziomów pod³ogi w istn. budynku szko³y, ³±czniku i projektowanej hali sportowej siêgaj±cej 64cm, w przestrzeni komunikacyjnej zaprojektowano pochylniê o d³ugo¶ci 8m i spadku max 8%. Projektowane drzwi zewnêtrzne posiadaj± skrzyd³o czynne o szeroko¶ci w ¶wietle przej¶cia co najmniej 100cm. Drzwi wewnêtrzne do wszystkich pomieszczeñ ogólnodostêpnych maj± szeroko¶æ w ¶wietle przej¶cia co najmniej 90cm.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera – dokumentacja techniczna stanowi±ca Za³±cznik nr 7 do SWZ oraz SST stanowi±ca za³±cznik nr 8 do SWZ a tak¿e przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik nr 9 do SWZ . Zamawiaj±cy informuje, i¿ jest to kolejne postêpowanie dotycz±ce tego samego zamówienia w zwi±zku z powy¿szym do postêpowania za³±czone zosta³y wyja¶nienia do SWZ z poprzedniego postêpowania , które bezwzglêdnie nale¿y braæ pod uwagê przy wycenie przedmiotu zamówienia.
4. Rozwi±zanie równowa¿ne:
2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej , SST, przedmiarze robót lub SWZ i jej za³±cznikach znaków towarowych , patentów lub pochodzenia, a tak¿e norm i aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do wskazanych w w/w dokumentach postepowania pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê robót w zgodzie w dokumentacj± projektow±, SST , przedmiarem , zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ oraz bêd± zgodne pod wzglêdem:
a) Gabarytów i konstrukcji ( wielko¶æ ,rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne oraz liczba elementów sk³adowych)
b) Charakteru u¿ytkowego ( to¿samo¶æ funkcji)
c) Charakterystyki materia³owej ( rodzaj i jako¶æ materia³ów)
d) Parametrów technicznych ( wytrzyma³o¶æ ,trwa³o¶æ, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.)
e) Parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania
f) Standardów emisyjnych,
3) Rozwi±zanie równowa¿ne musi pozwalaæ na zrealizowanie zak³adanego przez Zamawiaj±cego celu poprzez parametry wydajno¶ciowe i funkcjonalne, maj±ce wp³yw na skuteczno¶æ dzia³ania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagañ minimalnych;
4) U¿ycie w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze , SWZ i jej za³±cznikach nazw rozwi±zañ, materia³ów i urz±dzeñ s³u¿y ustaleniu minimalnego standardu wykonania i okre¶lenia w³a¶ciwo¶ci i wymogów technicznych za³o¿onych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ dla projektowanych rozwi±zañ,
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± zak³adane wymagania minimalne
12) Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywo³anym przepisie , zamawiaj±cy okre¶li³ w SST, stanowi±cych za³±cznik do SWZ. W przywo³anych w opisie przedmiotu zamówienia normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-6 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywane w w/w dokumentach;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

32410000-0 - Lokalna sieæ komputerowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2026-03-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy jako najkorzystniejsz±, wybierze ofertê, która uzyska najwiêksz± ³±czn± punktacje w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji irêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e , ¿e posiada:
4.1.)
a) do¶wiadczenie zawodowe – dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania do¶wiadczenia Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca wykaza³, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert ( a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie) wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zadania w zakresie rzeczowo- finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia na kwotê brutto min. 10 000 000,00 z³ tj. budowa, remont obiektów u¿yteczno¶ci publicznej (np. sportowych, edukacyjnych, kulturalnych) wraz z infrastruktur± towarzysz±c± wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy robota zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa , s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spe³niania warunku dotycz±cego do¶wiadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazaæ, ¿e co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zrealizowa³ wymagane us³ugi, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w lit. a;
c) je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunku dotycz±cego do¶wiadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazaæ, ¿e podmiot ten zrealizowa³ wymagane us³ugi, zgodnie z zasadami okre¶lonymi lit. a;
d) je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykonawca musi wskazaæ, i¿ bezpo¶rednio uczestniczy³ w wykonywaniu wymaganych us³ug, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w lit. a,
e) W przypadku, gdy wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu (zamówienia / umowy) wiêkszy zakres prac ni¿ okre¶lony w warunku udzia³u w postêpowaniu, dla potrzeb wykazania spe³niania tego warunku powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ us³ug, o których mowa powy¿ej.
f) ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, które stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Nastêpnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale X ust. 4.2. pkt 1) SWZ, z³o¿onego na wezwanie Zamawiaj±cego, przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, tj. wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (za³±cznika nr 10 do SWZ) nale¿y do³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e wykazane us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty;

4.2. ) kadra techniczna – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych do wykonania zamówienia oraz posiadaj±cych do¶wiadczenie przy realizacji robót podobnych do objêtych przedmiotem zamówienia tj. :
a)Kierownik robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej pe³ni±cy jednocze¶nie rolê kierownika budowy.
Minimalne wymagania:
-posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym posiadaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia
- posiadaj±cy do¶wiadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpo¶rednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych co najmniej jednego zadania polegaj±cego na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu takiego jak: sale gimnastyczne, hale sportowe, budynki u¿yteczno¶ci publicznej ( np. szko³y, urzêdy administracji)
b)Kierownik robót w specjalno¶ci sanitarnej.
Minimalne wymagania:
-posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym posiadaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
-podsiadaj±cy do¶wiadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpo¶rednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót sanitarnych, przy czym posiada do¶wiadczenie w realizacji lub nadzorze (jako kierownik robót lub inspektor nadzoru) co najmniej jednego zadania polegaj±cego na budowie lub przebudowie obiektów takich jak: sale gimnastyczne, hale sportowe, budynki u¿yteczno¶ci publicznej ( np. szko³y, urzêdy administracji)
c)Kierownik robót w specjalno¶ci elektroenergetycznej.
Minimalne wymagania:
-posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym posiadaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

a) ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, które stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Nastêpnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale X ust. 4.2. pkt 2) SWZ, z³o¿onego na wezwanie Zamawiaj±cego przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona (zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do SWZ).
b) Osoby, o których mowa powy¿ej powinny posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) wraz z obowi±zuj±cymi aktami wykonawczymi oraz byæ zrzeszone we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym in¿ynierów budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r poz. 1117) lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
c) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na w³asny koszt zapewni t³umacza jêzyka polskiego, który zapewni sta³e i bieg³e t³umaczenie w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, a tak¿e zapewni t³umaczenie na bie¿±co wszystkich dokumentów zwi±zanych z realizacj± przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcê, jak i dostarczonych przez Zamawiaj±cego. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± w/w warunek.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymaga, aby osoby wskazane w za³±czniku nr 11 do SWZ bra³y
bezpo¶redni udzia³ w wykonywaniu zamówienia.
4.3. ) potencja³ techniczny:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne
potwierdzenie,¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu 3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o Zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:1) O¶wiadczenie wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z Dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.6. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.8. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ 2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu . 3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych
4.2. dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 10 do SWZ.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 11 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na formularzu ofertowym - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z
Za³±cznikiem nr 2 do SWZ Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.;Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale X SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenia i dokumenty , o których mowa w Rozdziale X ust. 4 pkt 1 i pkt 2, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W przypadku Wykonawców dzia³aj±cych w formie spó³ki cywilnej:1) O¶wiadczenie sk³adane jest przez ka¿dego wspólnika spó³ki cywilnej oddzielnie we w³asnym imieniu2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X ust. 4 pkt 1 i pkt 2 sk³adane jest przez ka¿dego wspólnika spó³ki cywilnej oddzielnie we w³asnym imieniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 200 000,00 z³otych ( s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z
2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Bank Spó³dzielczy w Brodnicy nr 58 9484 1121 2002 0100 0286 0002.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Porêczyciela, zaszyfrowane wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 Pzp przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pozosta³e wymagania dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶lono w zapisach SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lono we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

CENA

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.