Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Kraków: Usługa ochrony osób i mienia - obiektów i terenów w Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1
Numer ogłoszenia: 200087 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, fax 012 4210050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia - obiektów i terenów w Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona terenów , obiektów oraz znajdujących się w nich osób i mienia realizowana całodobowo przez wszystkie dni tygodnia. Obiekty położone na obszarze ok. 2,5 ha. Teren ogrodzony, nocą w większości oświetlony. Jedna brama główna oraz trzy bramy p.pożarowe stale zamknięte. Posterunek stały na portierni przy bramie głównej. Wjazd chroniony bramą i automatycznym szlabanem. Wejście dla pieszych odrębną bramką. Ochrona obiektów obejmuje: - budynek A biurowo-laboratoryjny I piętrowy - budynek B biurowo-laboratoryjny II/III piętrowy - budynek CD laboratoryjny II piętrowy - budynek warsztatowy - hamownia, kotłownia, garaże, składy i wiaty magazynowe. Obowiązujący rodzaj służby to dozór realizowany przez: a.) posterunek stały: całodobowy, dwuosobowy, we wszystkie dni tygodnia b.) obchody: wydzielane ze składu posterunku stałego po wyznaczonej trasie, co godzinę c.) patrol zewnętrzny: na wezwanie, realizowany przez radiowóz pozostający w kontakcie radiowym lub telefonicznym z ochroną wewnętrzną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.200 zł (trzy tysiące dwieście złotych). Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert tj. do dnia 10 września 2008 r. do godz. 09.45, w formie bezgotówkowej w kasie INiG, ul. Lubicz 25A, Kraków III piętro. w następujących formach: 1. pieniądzu-przelewem na konto zamawiającego Bank PKO S.A. O/ Kraków, ul. Dunajewskiego nr konta 07 1060 0076 0000 4013 3000 0070 Z dopiskiem: Wadium. Przetarg na usługę ochrony. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form , w oryginale : 2. w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art.46 ust.1,2 i 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.46 ust.5.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:(art.22 Prawa zamówień publicznych) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj: - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi (przez okres minimum 12 m-cy każda) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. wykonanych w ostatnich 3 latach usług ochrony - przynajmniej trzech obiektów o podobnej wielkości terenu i budynków, (teren powyżej 2ha, zabudowany obiektami wielokondygnacyjnymi /nie mieszkaniowymi/ biurowymi, laboratoryjnymi, produkcyjnymi wraz z parterowymi typu hale, składy, magazyny), w których Wykonawca świadczy bądź świadczył usługi ochrony, poświadczone referencjami, (każda usługa świadczona przez okres min.12 m-cy). - Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest zapoznać się z przedmiotem zamówienia - miejscem świadczenia usług, dokonując oględzin obiektów. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj: - dysponują pełnosprawnymi pracownikami zatrudnionymi na umowę o pracę w wieku od 25 do 50 lat, w tym pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia w liczbie zapewniającej prawidłowe wykonanie usługi zgodnie z harmonogramem prac wymaganym przez Zamawiającego oraz minimum 1 osobą wyznaczoną do nadzoru i kontroli posterunku, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia - zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zwraca 1998 r. w sprawie dozoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U z 1998 r. Nr 78, poz. 511). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00 zł. tj. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż w wysokości 1.000.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno obejmować cały okres trwania umowy, a jeżeli obejmuje okres krótszy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły (spełnia/nie spełnia). Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenia wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 i 2 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy, W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonywanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ochrony - wymagana ochrona przynajmniej trzech obiektów, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. każdy obiekt o podobnej wielkości terenu i budynków, (teren powyżej 2ha, zabudowany obiektami wielokondygnacyjnymi /nie mieszkaniowymi/ biurowymi, laboratoryjnymi, produkcyjnymi wraz z parterowymi typu hale, składy, magazyny), w których Wykonawca świadczy bądź świadczył usługi ochrony (każdorazowo przez okres minimum 12 m-cy każda usługa) wraz z podaniem przedmiotu, nazwy chronionych obiektów - Zleceniodawca, opisu chronionych obiektów, wielkości terenu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, Wymagane dołączenie co najmniej 3 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w usług. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. będą pracownikami ochrony) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania usług ochrony oraz osób, które będą pełnić obowiązki nadzoru i kontroli - Dokumenty, licencje potwierdzające kwalifikacje osób wskazanych w wykazie, stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać usługi posiadają wiedzę i uprawnienia do realizacji usługi. Uwaga! Pełną imienną listę osób do akceptacji Zamawiającego, przedstawia Wykonawca przed podpisaniem umowy. Wszystkie osoby powinny być zatrudnione wyłącznie na umowę o pracę. - Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z miejscem przedmiotu zamówienia - miejscem świadczenia usług w Instytucie Nafty i Gazu przy ul. Łukasiewicza 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00 zł oraz zobowiązanie, że ubezpieczenie będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł na cały czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych ) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców ( wg. Kodeksu cywilnego art.98 ) - oferta winna zawierać pozostałe wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia dla każdego z wykonawców osobno - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem - zgodnie z treścią art.141 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określone zostały w art.366§ 1 Kodeksu cywilnego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie i wiarygodność Wykonawcy oraz dodatkowe propozycje monitoringu lub urządzeń wspomagających ochronę - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/Pub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-281-32-08.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u Pani Elżbiety Turek w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków - w sekretariacie pok. 113 I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- 105.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji dwóch stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb Inst. GiG UJ.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Województwa Podlaskiego
- Zabezpieczenie imprezy masowej i ochrona mienia imprezy WIANKI NAD WISŁĄ 2025 na 40 000 uczestników w dniu 21 czerwca 2025 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.