Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00390466/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
- 2022/BZP 00414465/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00425926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2023/BZP 00360061/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48158648504
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalstaszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68e6fb81-3f13-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68e6fb81-3f13-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037985/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użytecznosci publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie SPZZOZ w Staszowie w formule „zaprojektuj i wybuduj” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 12.1 „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – REACT-EU” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390466/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-24/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie numer 1 – Termomodernizacja Spalarni Odpadów Medycznych ze Stacją Dializ. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi:• Izolację termiczną przegród stanowiących obudowę strefy ogrzewanej budynku,
• Ocieplenie dachu i poprawa szczelności pokrycia dachu;
• Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o.,
• Wymiany okien i drzwi zewnętrznych,
• Poprawa systemu wentylacji w budynku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy dla zadania nr 1 (załącznik pn. „Zadanie numer 1 – PFU”) oraz projekt umowy.
Zakończenie prac budowlanych wraz z odbiorami i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie jeżeli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 530040,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie numer 2 – Termomodernizacja budynku kotłowni w Staszowie; Modernizacja lokalnej kotłowni na terenie SPZZOZ w Staszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi:• Izolację termiczną przegród stanowiących obudowę strefy ogrzewanej budynku,
• Ocieplenie stropodachu części wyższej i niższej budynku wraz z poprawą szczelności pokrycia dachu;
• Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o.,
• Wymiany okien i drzwi zewnętrznych,
• Poprawa systemu wentylacji w budynku,
• Montaż konstrukcji wsporczej na dachu budynku na potrzeby ogniw PV,
• Budowy systemu ogniw fotowoltaicznych,
• Podłączenie nowoprojektowanej instalacji PV do istniejącej instalacji elektrycznej budynku,
• Modernizacja istniejącej kotłowni, polegająca na wymianie aktualnie eksploatowanych kotłów parowych na dwa niskociśnieniowe kotły wodne wysokotemperaturowe o mocy 650kW każdy. W chwili obecnej energia cieplna dla potrzeb c.t. oraz c.w.u. produkowana jest przez centralną kotłownię. Łączna moc cieplna istniejącej kotłowni wynosi ok. 1,09 MW).
• Montaż trzech gazowych kotłów warzelnych (w kuchni Szpitala) każdy o pojemności 150L oraz jednego elektrycznego kotła warzelnego przechylnego o pojemności 3x30 L.
• Wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, od kotłowni do budynku głównego i bloku operacyjnego, na sieć wykonaną z rur preizolowanych układanych w gruncie. Średnice oraz parametry temperaturowe czynnika pozostają niezmienione. Trasa sieci będzie zgodna
z aktualną i co za tym idzie jej długość nie ulegnie zmianie.
• Wymiana istniejącej sieci ciepła technologicznego na potrzeby zasilania central wentylacyjnych, od kotłowni do budynku głównego i bloku operacyjnego, na sieć wykonaną z rur preizolowanych układanych w gruncie. Średnice oraz parametry temperaturowe czynnika pozostają niezmienione. Trasa sieci będzie zgodna z aktualną i co za tym idzie jej długość nie ulegnie zmianie.
• Wymiana istniejącej sieci ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, od kotłowni do budynku głównego i bloku operacyjnego, na sieć wykonana z rur preizolowanych układanych w gruncie. Średnice oraz parametry temperaturowe czynnika pozostają niezmienione. Trasa sieci będzie zgodna z aktualną i co za tym idzie jej długość nie ulegnie zmianie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy dla zadania nr 2 (załącznik pn. „Zadanie numer 2 – PFU”) oraz projekt umowy. Zakończenie prac budowlanych wraz z odbiorami i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie jeżeli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2590465,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie numer 3 – Termomodernizacja Budynku Przychodni Rejonowej w Staszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi:• Izolację termiczną przegród stanowiących obudowę strefy ogrzewanej budynku,
• Wykonanie na dachu konstrukcji wsporczej dla pompy ciepła na potrzeby c.w.u. oraz ogniw PV wraz z nowym pokryciem dachu i poprawą szczelności pokrycia dachu,
• Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o.,
• Budowa instalacji wraz z wymianą istniejącego źródła ciepła na potrzeby c.w.u.
• Wymiany okien i drzwi zewnętrznych,
• Budowa systemu ogniw fotowoltaicznych,
• Poprawa systemu wentylacji w budynku.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy dla zadania nr 3 (załącznik pn. „Zadanie numer 3 – PFU”) oraz projekt umowy. Zakończenie prac budowlanych wraz z odbiorami i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie jeżeli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1134106,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno - Usługowo - Remontowy ALEMAR Marcin Sałata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661686300
7.3.3) Ulica: Wola Wiśniowska 34
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi projektowe, kierownik budowy - Zygmunt Drzymalski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN SAŁATA ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-REMONTOWY "ALEMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN SAŁATA ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-REMONTOWY "ALEMAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2865000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2865000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2865000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "INSTAL-TECH" ROBERT WYDRZYŃSKI,WOJCIECH WOJDYŁO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "INSTAL-TECH" ROBERT WYDRZYŃSKI,WOJCIECH WOJDYŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 509512892
7.3.4) Miejscowość: Grzybów 33
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2865000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2494000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2494000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2494000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno - Usługowo - Remontowy ALEMAR MArcin Sałata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260375891
7.3.3) Ulica: Wola Wiśniowska 34
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi projektowe, Kierownik Budowy - Zygmunt Drzymalski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN SAŁATA ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-REMONTOWY "ALEMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN SAŁATA ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-REMONTOWY "ALEMAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2494000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-15INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE
- "Rozbudowa budynku przedszkola nr 8 w Staszowie o dodatkowe pomieszczenia żłobka"
- "Wykonanie grodzeń upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Staszów w roku 2025."
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie pojemności zbiorników retencyjnych na terenie miejscowości Dobrzykowice i Wojnowice, gmina Czernica
- Zagospodarowanie terenu przynależnego do tworzonej instytucji opieki na potrzeby jej prowadzenia. Etap III.
- "Plac wejściowy na Promenadę Staromiejską przy ul. Świdnickiej (Zielono - niebieski skwer przy pomniku Bolesława Chrobrego)"
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Poprawa bezpieczeństwa ciągłości dostaw wody dla mieszkańców miasta Radymna poprzez budowę sieci wodociągowej łączącej SUW Złota Góra z SUW w Świętem wraz z remontem infrastruktury wodociągowej
- "Modernizacja boisk sportowych typu Orlik wraz z zapleczem socjalnym w Odolanowie i Tarchałach Wielkich"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.