Og³oszenie z dnia 2022-03-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00154839/01 - Wynik z dnia 2022-05-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia przedszkola publicznego w Micha³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Micha³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555714
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Micha³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 388 57 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretraiat@michalowice.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowoce.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposa¿enia przedszkola publicznego w Micha³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-00be4ac0-a520-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00088060
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00046638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Wyposa¿enie przedszkola publicznego w Micha³owicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.malopolska.pl/ugmichalowice,m,404077,zamowienia-publiczne.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w je¿yku polskim
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: sekretariat@michalowice.malopolska.pl
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane
w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
2. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Micha³owice, z siedzib± w Urzêdzie Gminy Micha³owice, przy Placu Józefa Pi³sudskiego 1, 32-091 Micha³owice, z którym mo¿na skontaktowaæ siê telefonicznie, pod numerem telefonu 12-388-50-03 lub za po¶rednictwem wiadomo¶ci e-mail, skierowanej na adres: sekretariat@michalowice.malopolska.pl;
b) osob± do kontaktu w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê e – mail: iod@michalowice.malopolska.pl*;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak postêpowania: IK.271.1.4.2022, nazwa postêpowania: „Zakup i dostawa wyposa¿enia przedszkola publicznego w Micha³owicach”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) mnie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.1.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposa¿enia przedszkola publicznego w Micha³owicach – zwane dalej „wyposa¿eniem”.
2. W sk³ad wyposa¿enia wchodz± miêdzy innymi:
1) meble przedszkolne – biurka, szafy, sto³y, krzes³a, rega³y, pojemniki, szuflady;
2) meble recepcyjne – biurka, szafy, lady, sto³y, krzes³a obrotowe, rega³y, pojemniki, szuflady;
3) meble biurowe – biurka, szafy, krzes³a obrotowe, rega³y, pojemniki, szuflady;
4) meble medyczne – ³ó¿ka do u¿ytku medycznego, szafy, sto³y, krzes³a obrotowe, rega³y, pojemniki, szuflady;
5) meble i wyposa¿enie kuchni;
6) szafy - na karty indeksowe, na akta;
7) ³ó¿eczka przedszkolne, wózki na ³ó¿eczka;
8) wyposa¿enie ró¿ne – wieszaki na odzie¿, lustra, kosze, lampy, tablice, ró¿ne siedziska i krzes³a, drobne wyroby ¿elazne;
9) zabawki – ró¿ne typy;
10) gry – planszowe, edukacyjne, sensoryczne;
11) pomoce dydaktyczne;
12) pomoce medyczne;
13) sprzêt biurowy;
14) lampy ultrafioletowe;
15) sprzêt gimnastyczny, maty gimnastyczne, ró¿norodny sprzêt gimnastyczny;
16) aplikacje ozdobne;
17) pi³ki do æwiczeñ;
18) ¶cianki do wspinania;
19) sprzêt do æwiczeñ fizycznych;
20) Instrumenty muzyczne.
3. Szczegó³owe zestawienia wyposa¿enia wraz z opisem i ilo¶ciami zawiera za³±cznik Nr 1A do SWZ – Formularz wyceny.
4. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera równie¿ za³±cznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30191000-4 - Sprzêt biurowy, z wyj±tkiem mebli
30195000-2 - Tablice
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
33192000-2 - Meble medyczne
33192100-3 - £ó¿ka do u¿ytku medycznego
33196000-0 - Pomoce medyczne
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37420000-8 - Sprzêt gimnastyczny
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37440000-4 - Sprzêt do æwiczeñ fizycznych
37441700-8 - Pi³ki do æwiczeñ
37442900-8 - Ró¿norodny sprzêt gimnastyczny
37520000-9 - Zabawki
37524100-8 - Gry edukacyjne
37535291-3 - ¦cianki do wspinania
38622000-1 - Lustra
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzes³a
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Sto³y
39130000-2 - Meble biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39132200-8 - Szafy na karty indeksowe
39136000-4 - Wieszaki na odzie¿
39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni
39141300-5 - Szafy
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39156000-0 - Meble recepcyjne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39224340-3 - Kosze
39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
39561140-5 - Aplikacje ozdobne
44316000-8 - Drobne wyroby ¿elazne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:a) Do¶wiadczenie: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ minimum 1 (jedno) zamówienie obejmuj±ce dostawê wyposa¿enia szko³y, przedszkola, ¿³obka o warto¶ci pojedynczego zamówienia, co najmniej 50 tys. z³otych brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia,
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik Nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie
ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdzia³u, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdzia³u, zastêpuje siê je w ca³o¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy . Termin, o którym mowa w ust. 3 stosuje siê odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VII niniejszej SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik Nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 7 pkt 3) rozdzia³u XVII SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej,
o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga nr 1: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp [ust. 7 pkt 1) rozdzia³u XVII SWZ], sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w ust. 1 rozdzia³u VIII (za³±cznik Nr 5 do SWZ), sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie we w³asnym imieniu.
7. W przypadku Wykonawców dzia³aj±cych w formie spó³ki cywilnej:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 5 sk³adane jest przez ka¿dego wspólnika spó³ki cywilnej oddzielnie we w³asnym imieniu (osoby prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz± pod nazw± okre¶lon±
w centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej - „Firma przedsiêbiorcy”),
2) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 1 rozdzia³u VIII sk³adane s± przez ka¿dego wspólnika spó³ki cywilnej oddzielnie we w³asnym imieniu (osoby prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz± pod nazw± okre¶lon± w centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej - „Firma przedsiêbiorcy”).
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie zgodnie z ust. 7 pkt 5) rozdzia³u XVII SWZ (za³±cznik Nr 4 do SWZ), z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ prawn± za realizacjê zamówienia. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowê reguluj± przepisy kodeksu cywilnego.
10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera za³±cznik Nr 8 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi § 9 Projektowanych postanowieñ umowy - za³±cznik Nr 8 do SWZ.
3. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI MICHA£OWICE
- Remonty cz±stkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w roku 2025
- Bie¿±ce utrzymanie nie asfaltowych dróg gminnych w roku 2025
wiêcej: przetargi MICHA£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rz±dcówki z przeznaczeniem na Gminn± Bibliotekê w K±kolewnicy
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSA¯ENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU W£OC£AWEK
- Wyposa¿enie szko³y w sprzêt i pomoce dydaktyczne niezbêdne do realizacji wysokiej jako¶ci kszta³cenia, w tym cyfryzacja Szko³y Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup pierwszego wyposa¿enia do ¿³obka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposa¿enia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególno¶ci z niepe³nosprawno¶ci±
- Przebudowa Szko³y Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposa¿enia
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.