Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056518/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Muszli Koncertowej w Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Muszli Koncertowej w Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caccca26-8d88-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032431/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont Muszli koncertowej w Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zabytki na pograniczu Kudowa-Zdrój i Czeska Skalica” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Interreg V-A Czechy-Polska (Fundusz Mikroprojektów) za pośrednictwem Euroregionu Glacensis2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056518/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108051,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Muszli Koncertowej zlokalizowanej na terenie zabytkowego Parku Zdrojowego (działka nr 32/12) w miejscowości Kudowa-Zdrój, znajdującego się w rejestrze zabytków na podstawie wpisu pod numerem 1165/Wł z dnia 28.03.1986 r.
Zadanie „Remont Muszli Koncertowej w Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju” - realizowane jest w ramach projektu „Zabytki na pograniczu Kudowa-Zdrój i Czeska Skalica” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Interreg V-A Czechy-Polska (Fundusz Mikroprojektów) za pośrednictwem Euroregionu Glacensis.
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Usunięcie zniszczonych i uszkodzonych tynków.
2. Wykonanie nowych tynków.
3. Renowację okładzin wykonanych z kamienia naturalnego.
4. Wykonanie nowej powłoki malarskiej.
5. Montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy miedzianej.
6. Wymianę istniejącej stolarki okiennej.
7. Remont podłogi drewnianej.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
UWAGA! Zamówienie nie obejmuje całego zakresu robót budowlanych zawartych w dokumentacji technicznej. Zamówienie nie dotyczy robót budowlanych przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej zlokalizowanych na działce 27/10 obręb Stary Zdrój – Altana w Ogrodzie Muzycznym.
Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia kolorystyki elewacji Muszli Koncertowej oraz formy i kształtu nowej stolarki okiennej z organem konserwatorskim.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia środowiska przyrodniczego znajdującego się w pobliżu Muszli Koncertowej na czas realizacji robót.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacją Projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Spis zawartości dokumentacji projektowej znajduje się w Rozdziale XLII SWZ
Wyżej wymienione dokumenty zawarte są poniższych załącznika w wersji elektronicznej do SWZ:
1) zał. nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP., Nazwa pliku „Zał. nr 1 do SWZ – dokumentacja projektowa”
2) zał. nr 2 do SWZ- STWIORB. . Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. nr 2 do SWZ – STWIORB”,
3) zał. nr 3 do SWZ. Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF Nazwa pliku „Zał. nr 3 do SWZ - wzór umowy (IPU)”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155679,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155679,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155679,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMIAN WĄCHAŁA, DAM – BUD, USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8851610688
7.3.3) Ulica: UL. GŁÓWNA
7.3.4) Miejscowość: LUDWIKOWICE KŁODZKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 57-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMIAN WĄCHAŁA DAM - BUD Usługi Ogólnobudowlane
jakie przetargi wygrała firma
DAMIAN WĄCHAŁA DAM - BUD Usługi Ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155679,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych, pojemników na psie odchody i placów zabaw z terenu Gminy Kudowa-Zdrój w 2025 roku"
- Dostawa pojazdu dostawczego o DMC do 3500 kg na potrzeby RGM w Gminie Kudowa-Zdrój
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gaz ziemny wysokometanowy o symbolu E, oraz świadczenie usług dystrybucji dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "BRISTOL" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Adaptacja pracowni zawodowych w Zespole Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Korycinie- adaptacja pomieszczenia
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym."
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
więcej: Roboty kamieniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.