eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza"Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: energia@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adbb53ae-4612-462b-acdd-08d1bb8d9f5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570371

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.47.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia składa się z czterech elementów:

1. Wynajem choinki świątecznej wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi (własność Wykonawcy).

Przedmiotem tej części zamówienia jest wynajem i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren przed Pałacem Kultury Zagłębia przy Placu Wolności 1 w Dąbrowie Górniczej) oraz skuteczne podłączenie do sieci elektrycznej choinki wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi. Do zadań Wykonawcy będzie należało zamontowanie wszystkich elementów, stałe utrzymanie w pełnej sprawności technicznej, demontaż i odebranie z miejsca demontażu konstrukcji choinki wraz z elementami dekoracyjnymi i oświetleniowymi oraz przywrócenie terenu do stanu sprzed montażu.
Wzór choinki w tym parametry i opis konstrukcji choinki wraz z wykazem elementów dekoracyjnych i oświetleniowych wymaganych przez Zamawiającego wskazuje załącznik nr 1 do umowy, stanowiący integralną część umowy.

2. Pobranie z miejsca składowania i montaż elementu 3D – napis Dąbrowa Górnicza.

Pobranie (do 10 km od centrum miasta) i dostarczenie na miejsce montażu wskazane przez Zamawiającego, montaż i skuteczne podłączenie do sieci elektrycznej, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego dekoracji świetlnej będącej elementem 3D - napis Dąbrowa Górnicza) wraz dołożeniem do napisu elementów dodatkowych i ich tymczasowe przymocowanie do napisu w zależności od okoliczności – element dekoracyjny na Święta Bożego Narodzenia (własność Zamawiającego – choinka podwójna), oraz na Walentynki (własność Wykonawcy – czasowy wynajem przez Zamawiającego).

Wzór elementu 3D (Napis) w tym parametry i jego opis wskazuje załącznik nr 2 do umowy, stanowiący integralną część umowy.
Wzór elementu 3D (Walentynki) w tym parametry i jego opis wskazuje załącznik nr 5, stanowiący integralną część umowy.

3. Wynajem świetlnych elementów dekoracyjnych/iluminacji na słupach oświetleniowych (własność Wykonawcy).

Przedmiotem tego elementu zamówienia jest wynajem wraz z dostawą, montażem, demontażem i stałym utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej (serwisowaniem) w okresie ekspozycji elementów dekoracyjnych na wskazanych lokalizacjach. Wykaz zawierający wymagane wzory, lokalizację, opis i ilości wynajmowanych elementów dekoracyjnych stanowi załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania we własnym zakresie montażu na wskazanych słupach i zasilenia iluminacji (obejmy, dodatkowe kable, złączki, zabezpieczenia i wszystkie inne elementy niezbędne do montażu i podłączenia do energii elektrycznej iluminacji).
Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia terminu montażu z lokalnymi konserwatorami oświetlenia ulicznego

4. Rozwieszanie zdemontowanych po sezonie świąteczno-noworocznym 2023/2024 dekoracji świątecznych/iluminacji stanowiących własność Zamawiającego - elementy używane (własność Zamawiającego).

Rozwieszenie i demontaż dekoracji świątecznych na wskazanych ulicach Miasta Dabrowa Górnicza, a także
ich późniejsze przechowywanie na własny koszt wraz z ich naprawą (serwisowaniem) i stałą konserwacją przez cały okres obowiązywania umowy. Wykaz zawierający wzory, lokalizację i ilość elementów stanowi załącznik nr 4
do umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania sposobu montażu na wskazanych słupach i zasilenia iluminacji we własnym zakresie (dodatkowe kable, złączki, gniazda, obejmy, zabezpieczenia i wszystkie inne elementy niezbędne do montażu i podłączenia do energii elektrycznej iluminacji).

Szczegółowe zapisy w tym zakresie zawierają paragrafy od 1 do 8 projektu umowy wraz z odpowiednimi załącznikami.

II. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435585,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435585,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541014768

7.3.3) Ulica: Pyskowicka 6

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435585,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-04 do 2025-12-01

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z § 9 umowy:

Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie: 04.12.2024 r. lub później w przypadku zawarcia umowy po tej dacie
Zakończenie: 01.12.2025 r.

W tym:
W zakresie 1 elementu:
Montaż choinki: od dnia 4 grudnia 2024 r. do dnia 5 grudnia 2024 r.
Demontaż choinki od dnia 13 stycznia 2025 r. do dnia 15 stycznia 2025 r.

W zakresie 2 elementu:
Montaż napisu wraz z elementami dekoracyjnymi: 4-5 grudnia 2024 r.,
Demontaż elementów dodatkowych (choinek): 13-15 stycznia 2025 r.
Montaż elementu walentynkowego przy napisie - 10 lutego 2025 r.
Demontaż napisu i elementu walentynkowego: 15 lutego 2025 r.

W zakresie 3 elementu:
Montaż iluminacji, ich podłączenie do energii elektrycznej
od dnia 4 grudnia 2024 r. do dnia 5 grudnia 2024 r. i stała konserwacja do dnia demontażu.
Demontaż iluminacji od dnia 13 stycznia 2025 r. do dnia 15 stycznia 2025 r.

W zakresie 4 elementu:
Montaż iluminacji, ich podłączenie do energii elektrycznej i stała konserwacja od dnia 4 grudnia 2024 r. do dnia 5 grudnia 2024 r.
Demontaż iluminacji od dnia 13 stycznia 2025 r. do dnia 15 stycznia 2025 r.
Składowanie iluminacji do dnia 1 grudnia 2025 r.

Zgodnie z § 10 umowy:

1. Wykonawca za całkowitą realizację wykonania przedmiotu umowy otrzyma wynagrodzenie zgodnie ze złożoną ofertą w wysokości łącznej:

brutto: 435.585,68 zł
słownie brutto: czterysta trzydzieści pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 68/100
netto: 354.134,70 zł
słownie netto: trzysta pięćdziesiąt cztery tysiące sto trzydzieści cztery złote 70/100.
w tym należny podatek VAT 23% tj. 81.450,98 zł

1.1. Pierwsza część zamówienia § 1 pkt 1 (choinka) - płatność po dniu 15 stycznia 2025 r.:

brutto: 305.036,53 zł
słownie brutto: trzysta pięć tysięcy trzydzieści sześć złotych 53/100
netto: 247.997,18 zł
słownie netto: dwieście czterdzieści siedem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem złotych 18/100
w tym należny podatek VAT 23% tj. 57.039,35 zł

1.2. Druga część zamówienia § 1 pkt 2 (napis 3D Zamawiającego z elementem dekoracyjnym Zamawiającego i Wykonawcy) – płatność po dniu 15 lutego 2025 r.:

brutto: 5.860,56 zł
słownie brutto: pięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych 56/100
netto: 4.764,68 zł
słownie netto: cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt cztery złote 68/100
w tym należny podatek VAT 23% tj. 81.450,98 zł

1.3. Trzecia część zamówienia § 1 pkt 3 (wynajmowane iluminacje Wykonawcy) - płatność po dniu 15 stycznia 2025 r.:

brutto: 106.238,59 zł
słownie brutto: sto sześć tysięcy dwieście trzydzieści osiem złotych 59/100
netto: 86.372,84 zł
słownie netto: osiemdziesiąt sześć tysięcy trzysta siedemdziesiąt dwa złote 84/100
w tym należny podatek VAT 23% tj. 19.865,75 zł

1.4. Czwarta część § 1 pkt 4 (rozwieszenie i składowanie iluminacji stanowiących własność Zamawiającego - płatność do 70% po dniu 15 stycznia 2025 r., pozostała część - 30% po dniu przejęcia iluminacji przez kolejnego Wykonawcę lub po dniu obowiązywania niniejszej umowy, w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi wcześniej):

brutto: 18.450,00 zł
słownie brutto: osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100
netto: 15.000,00 zł
słownie netto: piętnaście tysięcy złotych 00/100
w tym należny podatek VAT 23% tj. 3.450,00 zł

Szczegółowe zapisy w powyższym zakresie zawiera umowa o nr ZP.WIR.272.47.2024 wraz z odpowiednimi załącznikami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.