Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411417/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00414142/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00421684/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych oraz odbiór powstałych odpadów w kompleksach wojskowych będących w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261574802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/14wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych oraz odbiór powstałych odpadów w kompleksach wojskowych będących w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d3322f-5057-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych oraz odbiór powstałych odpadów w kompleksach wojskowych będących w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411417/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 56/z/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602874,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – „Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych oraz odbiór powstałych odpadów w kompleksach wojskowych w m. Poznań”1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania mechanicznego czyszczenia urządzeń sozotechnicznych: separatotorów (ropopochodnych, tłuszczu), łapaczy wirowych, myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników piasku, odstojników (popłuczyn, szlamowy), przepompowni, piaskowników, zbiornika magazynującego substancje ropopochodnych, zbiornika recyklingowego wraz z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów powstałych w trakcie czyszczenia w kompleksach wojskowych będących w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.Szacunkowa ilość odpadów w poszczególnych obiektach oraz częstotliwość wykonania usługi zawarta jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (dla poszczególnych zadań), w harmonogramie czyszczeń stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 90251,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – „Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych oraz odbiór powstałych odpadów w kompleksach wojskowych w m. Biedrusko”1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania mechanicznego czyszczenia urządzeń sozotechnicznych: separatotorów (ropopochodnych, tłuszczu), łapaczy wirowych, myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników piasku, odstojników (popłuczyn, szlamowy), przepompowni, piaskowników, zbiornika magazynującego substancje ropopochodnych, zbiornika recyklingowego wraz z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów powstałych w trakcie czyszczenia w kompleksach wojskowych będących w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
Szacunkowa ilość odpadów w poszczególnych obiektach oraz częstotliwość wykonania usługi zawarta jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (dla poszczególnych zadań), w harmonogramie czyszczeń stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 268372,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – „Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych oraz odbiór powstałych odpadów w kompleksach wojskowych w m. Piłai m. Dolaszewo”
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania mechanicznego czyszczenia urządzeń sozotechnicznych: separatotorów (ropopochodnych, tłuszczu), łapaczy wirowych, myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników piasku, odstojników (popłuczyn, szlamowy), przepompowni, piaskowników, zbiornika magazynującego substancje ropopochodnych, zbiornika recyklingowego wraz z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów powstałych w trakcie czyszczenia w kompleksach wojskowych będących w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
Szacunkowa ilość odpadów w poszczególnych obiektach oraz częstotliwość wykonania usługi zawarta jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (dla poszczególnych zadań), w harmonogramie czyszczeń stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 113665,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – „Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych oraz odbiór powstałych odpadów w kompleksie wojskowym w m. Porażyn”1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania mechanicznego czyszczenia urządzeń sozotechnicznych: separatotorów (ropopochodnych, tłuszczu), łapaczy wirowych, myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników piasku, odstojników (popłuczyn, szlamowy), przepompowni, piaskowników, zbiornika magazynującego substancje ropopochodnych, zbiornika recyklingowego wraz z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów powstałych w trakcie czyszczenia w kompleksach wojskowych będących w administracji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
Szacunkowa ilość odpadów w poszczególnych obiektach oraz częstotliwość wykonania usługi zawarta jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (dla poszczególnych zadań), w harmonogramie czyszczeń stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 130586,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40723,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92850,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40723,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOS POZNAŃ SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822162376
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 12
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-022
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40723,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165471,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165471,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165471,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOS POZNAŃ SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822162376
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 12
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-022
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165471,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70841,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79332,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70841,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSERVICE Sp. z o.o. Usługi Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170388201
7.3.3) Ulica: Pl. Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70841,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101898,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124448,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101898,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOS POZNAŃ SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822162376
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 12
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-022
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101898,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla gastronomii.
- Usługa poligraficzna dla Wydawnictwa Naukowego UAM: druk cyfrowy, oprawa twarda i miękka
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac modernizacyjnych pomnika Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu wraz z jego otoczeniem oraz przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów instalacyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa odpadów komunalnych z Bazy Spółki do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie
- Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych (z podziałem na 4 części)
- Usuwanie odpadów komunalnych znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych, na terenach stanowiących własność Gminy Bydgoszcz
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Chojnice
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.