eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeOCHRONA OSÓB, OCHRONA I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI



Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA OSÓB, OCHRONA I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241127857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322776124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalzabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA OSÓB, OCHRONA I DOZOROWANIE MIENIA ORAZ PRZEWÓZ I KONWOJOWANIE GOTÓWKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c10fb2-7f5a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040949/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/US/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie ochrony osób, ochrony i dozorowania mienia oraz przewozu i konwojowania gotówki, pobierania opłaty parkingowej.
4.2. Ochrona całodobowa, codziennie, we wszystkie dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy, skuteczna ochrona osób oraz ochrona i dozorowanie mienia Zamawiającego przy ul. Zamkowej nr 4 w Zabrzu, w systemie dwuzmianowym:
a. w godz. od 6.00 do 20.00 – 3-ch niekwalifikowanych pracowników ochrony,
b. w godz. od 20.00 do 6.00 – 4-ch pracowników ochrony w tym jeden kwalifikowany pracownik ochrony
4.3. Ochrona 16 godzinna, codziennie, we wszystkie dni tygodnia przez cały okres obowiązywania umowy, skuteczna ochrona osób oraz ochrona i dozorowanie mienia Zamawiającego przy ul. Janika 18 w Zabrzu, w systemie dwuzmianowym w godz. od 15.00 do 07.00 – jeden niekwalifikowany pracownik ochrony
4.4. Przewóz i konwojowanie gotówki 1 raz w miesiącu w okresie trwania umowy z i do banku Zamawiającego mieszczącego się na terenie województwa śląskiego.
4.5. Postawienie od strony ul. Drzymały estetycznego obiektu socjalnego niepowiązanego trwale z gruntem wraz z sanitariatem (np. kontener biurowy o wymiarach 350 cm x 250 cm x 240 cm). Zamawiający nie dopuszcza możliwości postawienia przyczepy kempingowej. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest postawić toaletę przenośną z indywidualnym zbiornikiem, dbać o jej czystość i regularnie dokonywać jej opróżniania.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania na własny koszt i we własnym zakresie podlicznika energii elektrycznej w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Techniczno-Gospodarczego dla obiektu socjalnego (przy ul. Drzymały) oraz samodzielnie wykonać podłączenie obiektu pod sieć elektryczną w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Po podłączeniu Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu protokołów w pomiarów elektrycznych.
4.7. Pojęcie „mienie” oznacza: teren, budynki, budowle, pojazdy, ogrodzenie, wyposażenie(sprzęt, urządzenia), zawartość magazynów
4.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859753,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1462942,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859753,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6782614008 i REGON: 351429040

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Sendzimira nr 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ANG OCHRONA Sp. z o.o., ul. Św. Małgorzaty 1,44-102 Gliwice, NIP: 631-26-44-762, KRS0000409277. Firma wykazana w: WYKAZ SAMOCHODÓW OZNACZONYCH GRUP INTERWENCYJNYCH WSPÓŁPRACUJĄCYCH ZE SŁUŻBAMI OCHRONY W TERENIE JAKIMI DYSPONUJE WYKONAWCA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 859753,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.