Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00015538/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00173452/01 - Wynik z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAGNAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3313135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaris@gopszagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopszagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
GOPS
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych dla uczestników projektu „Świetlice środowiskowe szansa na lepszą przyszłość”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5e5a3a-73ad-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001995/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć z kompetencji kluczowych i treningów kompetencji społecznych II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015538/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022.EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262548,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Kosmiczna matematyka” – świetlica Samsonów i JaworzeWarsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: zwiększenie umiejętności matematycznych i uzupełnienie braków wiedzy w zakresie matematyki dostosowane do poziomy wiekowego uczestników, rozwój kreatywności, działania w grupie, nabycie umiejętności rozwiązywania zadań i problemów z życia codziennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Kosmiczna matematyka” – świetlica ZagnańskWarsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h. Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: zwiększenie umiejętności matematycznych i uzupełnienie braków wiedzy w zakresie matematyki dostosowane do poziomy wiekowego uczestników, rozwój kreatywności, działania w grupie, nabycie umiejętności rozwiązywania zadań i problemów z życia codziennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Kosmiczna matematyka” – zajęcia plenerowe obserwacji niebaWarsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze trzech spotkań dla każdej grupy. Jedno spotkanie trwać będzie 6 godzin. Spotkania organizowane będą w roku
2022 oraz 2023. 4 grupy x 18h = 72 godziny.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
praktyczne obserwacje nieba, przekazanie elementów wiedzy z astronomii i umiejętność obsługi sprzętu do obserwacji słońca i obiektów układu planetarnego (teleskopy, lunety), obliczanie odległości, kątów na niebie.
Wykonawca musi zapewnić kompletne stanowiska do obserwacji astronomicznych w ilości minimum 2 zestawy na grupę na każdym spotkaniu.
Jeden zestaw musi zawierać minimum: jedna luneta z filtrem H alfa oraz jedna luneta z filtrem słonecznym foliowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6732,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Świadomy obywatel” – świetlica Samsonów i JaworzeWarsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo (
1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
zajęcia mają uświadomić uczestnikom co znaczy tolerancja i poszanowanie drugiego człowieka, że tolerancja to sprzeciw wobec przemocy. Uczestnik uzyskuje wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne umożliwiające mu rozpoznawanie cech wspólnych i odrębnych w środowisku międzykulturowym. Dzieci uczęszczające na warsztaty poznają
podstawy działania państwa, zapoznają się z budową oraz treściami zawartymi w Konstytucji RP, poznają prawa i obowiązki obywatela. Uczestnicy nakierowani będą na wykształtowanie postaw pro społecznych, otwarcie na drugiego człowieka, poszanowanie inności i różnorodności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Świadomy obywatel” – świetlica ZagnańskWarsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
zajęcia mają uświadomić uczestnikom co znaczy tolerancja i poszanowanie drugiego człowieka, że tolerancja to sprzeciw wobec przemocy. Uczestnik uzyskuje wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne umożliwiające mu rozpoznawanie cech wspólnych
i odrębnych w środowisku międzykulturowym. Dzieci uczęszczające na warsztaty poznają podstawy działania państwa, zapoznają się z budową oraz treściami zawartymi w Konstytucji RP, poznają prawa i obowiązki obywatela. Uczestnicy nakierowani będą na wykształtowanie postaw pro społecznych, otwarcie na drugiego człowieka, poszanowanie inności i różnorodności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Robotyka” – świetlica Samsonów i JaworzeWarsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: zajęcia mają być odpowiedzią na brak kreatywnych zajęć dodatkowych. Uczestnicy zajęć poznają z budowę i programowanie robotów, warsztaty mają pomóc w rozwijaniu kreatywności i logicznego myślenia do rozwiązywania problemów w codziennym życiu. Zajęcia z wykorzystaniem zestawów robotów i tablety zapewniony przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty „Robotyka” - świetlica Zagnańsk (2 grupy)Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( 1 spotkanie) dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 152.
Ilość godzin w ramach zadania: 304 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
zajęcia mają być odpowiedzią na brak kreatywnych zajęć dodatkowych. Uczestnicy zajęć poznają z budowę i programowanie robotów, warsztaty mają pomóc w rozwijaniu kreatywności i logicznego myślenia do rozwiązywania problemów w codziennym życiu. Zajęcia z wykorzystaniem zestawów robotów i tablety zapewniony przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica SamsonówWarsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica JaworzeWarsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica Zagnańsk 1 grupaWarsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty posługiwania się językiem ojczystym świetlica Zagnańsk 2 grupaWarsztaty prowadzone będą w grupie 15 osobowej w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy w ramach zadania: 76 h.
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników: wzbogacenie dzieci w zdolność wyrażania swoich myśli i interpretacji języka ojczystego, zdolność wyrażania pojęć, myśli, uczuć, opisywania faktów i opinii w mowie i piśmie. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w wzmocnieniu swoich kompetencji, które pozwolą im na podniesienie własnej wartości w oczach swoich i innych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych i w życiu codziennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7106,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trening zastępowania agresji i walki ze stresemWarsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 76. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami, podniesienie poczucia wartości samego siebie. Uczestnicy otrzymają pomoc oraz porady dotyczące zapoczątkowania społecznych umiejętności (przedstawianie się, rozpoczynanie rozmowy itp.), pielęgnowania umiejętności radzenia sobie z uczuciami, sytuacjami stresowymi, zastępowania agresji innymi emocjami. Nauczanie dzieci samokontroli złości, pomoc w odnajdywaniu się w środowisku
rówieśniczym, budowanie poczucia własnej wartości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trening koncentracji i relaksacjiWarsztaty prowadzone będą w 4 grupach średnio po 15 osób w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla każdej grupy przez okres trwania projektu. Ilość godzin dla jednej grupy 76. Ilość godzin w ramach zadania: 304 h
Tematyka zajęć musi zostać dostosowana do grupy wiekowej i umiejętności uczestników:
poznanie efektywnych sposobów i technik uczenia się, nabycie umiejętności prawidłowego uczenia się i dobrej organizacji czasu pracy: twórcze myślenie, poprawa koncentracji, ćwiczenia na dobrą pamięć, poznanie technik uczenia się z poszczególnych przedmiotów szkolnych oraz zapoznanie się ze sposobami na aktywne słuchanie. Poznanie i nauka wykonywania ćwiczeń relaksacyjno – rozciągających. Podczas zajęć uczestnicy otrzymają pomoc w analizie swoich
potrzeb i stanów emocjonalnych wpływających na zachowanie, dowiedzą się jak te potrzeby zaspokajać oraz panować nad emocjami przy wykorzystaniu metod relaksacyjnych. Dzieci otrzymają wskazówki i porady dotyczące zwiększenia koncentracji na zajęciach szkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28424,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22769,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Świszczorowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72052405522
7.3.3) Ulica: Turystyczna 57b
7.3.4) Miejscowość: Zagnańśk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22769,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szkoleń "Pro Edu"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591671296
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7056,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7056,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szkoleń „Pro Edu”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591671296
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska 63
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7056,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szkoleń „Pro Edu”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska 63
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szkoleń „Pro Edu”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńsk 63
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29729,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szkoleń „Pro Edu”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska 63
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29792 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Nauki i Rozwoju Piękny Umysł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572174750
7.3.3) Ulica: Prosta 52
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-371
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25572,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Nauki i Rozwoju „Piękny umysł”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572174750
7.3.3) Ulica: Prosta 52
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-371
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- usługa szkolenia: "Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL (BASE)"
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.