Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00046527/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskich i elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w I połowie 2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122830260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrężna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpgk.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00477267-9893-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskich i elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w I połowie 2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00477267-9893-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DD/2023/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów betonowych wibroprasowanych do prac brukarskich przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingów.Pozostałe zapisy zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
44114200-4 - Produkty betonowe
44113120-2 - Płyty chodnikowe
4.5.5.) Wartość części: 30510,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów betonowych prefabrykowanych do odwodnień przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingów.Pozostałe zapisy zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
44114200-4 - Produkty betonowe
44113120-2 - Płyty chodnikowe
4.5.5.) Wartość części: 37530,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów z tworzyw sztucznych do odwodnień przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingówPozostałe zapisy zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163100-1 - Rury
44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.5.) Wartość części: 24347,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów żeliwnych do odwodnień przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingówPozostałe zapisy zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423700-8 - Elementy włazów
44423740-0 - Pokrywy włazów
4.5.5.) Wartość części: 22076,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający informuje, iż w terminie składania ofert tj. do dnia 30.01.2023 r. do godz. 9.00
w częsci I zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez Usługi Budowlane i Brukarskie „Plako” Krzysztof Kubicz ul. Krakowska 125, 33-100 Tarnów. Wykonawca w swojej ofercie określił cenę 0,00 zł za Krawężnik peronowy 100. Z uzyskanych wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż błędnie określił cenę ww. asortymentu. Zamawiający nie może dokonać poprawy oferty Wykonawcy zgodnie z art. 223 ust.2 PZP. Oferta Wykonawcy została odrzucona.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46874,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46874,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46874,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE I BRUKARSKIE „PLAKO” KRZYSZTOF KUBICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131023968
7.3.3) Ulica: UL KRAKOWSKA 125
7.3.4) Miejscowość: TARNÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46874,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19747,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19747,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19747,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy „INSTALBUD-SZEPIELAK” Eugeniusz Szepielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731010520
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Kędronia 5
7.3.4) Miejscowość: Koszyce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE I BRUKARSKIE PLAKO KRZYSZTOF KUBICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE I BRUKARSKIE PLAKO KRZYSZTOF KUBICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19747,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23711,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23711,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23711,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy „INSTALBUD-SZEPIELAK” Eugeniusz Szepielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731010520
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Kędronia 5
7.3.4) Miejscowość: Koszyce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-111
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "INSTALBUD-SZEPIELAK" EUGENIUSZ SZEPIELAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23711,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2025
- Wykonanie operatów geodezyjnych
- Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą bloków betonowych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- Sukcesywna dostawa narzędzi oraz materiałów metalowych, ślusarskich, budowlanych, stolarskich i hydraulicznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Zakup i dostawa prefabrykowanych elementów betonowych do utwardzenia powierzchni.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.