Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062411/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088351 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Remont dróg przy użyciu kruszywa w ramach funduszu sołeckiego na terenie gminy Szydłów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szydłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Szydłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 041 354-51-25
1.5.8.) Numer faksu: 41 354-51-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szydlow.bip.jur.pl/kategorie/przetargi_281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg przy użyciu kruszywa w ramach funduszu sołeckiego na terenie gminy Szydłów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5296e233-bc69-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004445/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Remont dróg przy użuciu kruszywa, w ramach funduszu sołeckiego, na terenie gminy Szydłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062411/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.II.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162200,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11) Dostawa kruszywa frakcji 16 – 31,5 mm wraz z rozplantowaniem i uwałowaniem na nw drogach:
a) Drogi wewnętrzne w Szydłowie nr ewid. 2474, 2473, 2476/2,2475,2478/2, 2495, 2498,2499, 2077/4,2480, 2485, 2484, 2486, 2489, 2493, 2502, 2503/2, 2504, 2508/2 2509, 2510, 2511, 2513, 2514,2516/2,2517,2528,601.
b) Droga wewnętrzna w Wymysłowie nr ewid. dz. 6 (Brzeziny),
c) Droga wewnętrzna w Kotuszowie nr ewid. 655, 672,
d) Droga wewnętrzna w Gackach nr ewid. dz. 414/3,
e) Utwardzenie placu w Gackach nr ewid. dz. 262,
f) Utwardzenie pobocza drogi w Mokrym nr ewid. dz. 123,
g) Droga gminna nr 390017T1 w Osówce nr ewid. 361 (Brzeziny),
h) Drogi wewnętrzne w Grabkach Dużych nr ewid. dz. 147/1, 128, 255/2, 2471 (Szydłów),
i) Droga wewnętrzna w Woli Żyznej nr ewid. dz. 466,
j) Droga wewnętrzna w Brzezinach nr ewid. dz. 78.
- kruszywo łamane 31,5 – 63 mm ~ 3200 t
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 145920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - dostawa kruszywa1) Dostawa kruszywa kamiennego pochodzenia mineralnego na miejsce wskazanie przez zamawiającego:
- kruszywo łamane 0 -31,5 mm ~ 100 t
- kruszywo łamane 31,5 – 63 mm ~ 300 t
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 16280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142483,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142483,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwarc Bartłomiej Głuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-134-88-48
7.3.3) Ulica: Mikułowice 119
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142483,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28536,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17712,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwarc Bartłomiej Głuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-134-88-48
7.3.3) Ulica: Mikułowice 119
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI SZYDŁÓW
- Usługa przygotowania i dostarczenia (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szydłowie
- Zakup ciągnika komunalnego
więcej: przetargi SZYDŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa kruszywa dolomitowego w ilości 3000 Mg wraz z wbudowaniem
- Zakup kruszywa wapiennego o frakcji 0 - 63 mm do wykonania remontu dróg na terenie Gminy Lisewo w ilości 1500 ton
- Dostawa i transport kruszywa
- Dostawa kruszywa drogowego naturalnego do utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2025r
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.