Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038817/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088380 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku komunalnego na budynek Żłobka Samorządowego, na działkach o nr ewid. 54/3, 54/4 obręb geodezyjny 5 Drużbice, gm. Drużbice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRUŻBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 77 A
1.5.2.) Miejscowość: Drużbice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-403
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 631-10-78
1.5.8.) Numer faksu: 44 631-12-59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@druzbice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://druzbice.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku komunalnego na budynek Żłobka Samorządowego, na działkach o nr ewid. 54/3, 54/4 obręb geodezyjny 5 Drużbice, gm. Drużbice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e45e11d7-a360-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000540/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku komunalnego na budynek Żłobka Samorządowego na działkach o nr ewid. 54/3, 54/4 obręb geodezyjny 5 Drużbice, gm. Drużbice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038817/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1696976,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania istniejącego budynku komunalnego na budynek Żłobka Samorządowego. Lokalizacja inwestycji - działka nr ewid. 54/3, 54/4 obręb geodezyjny 5 Drużbice, gm. Drużbice. Inwestycja realizowana w ramach zadania pn. "Utworzenie w 2021 roku 24 nowych miejsc opieki w gminnym żłobku w Drużbicach" w ramach resortowego programu rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+"2021.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) przygotowanie placu budowy;
2) wykonanie robót rozbiórkowych – rozbiórki poszycia dachowego i konstrukcji więźby dachowej, rozbiórki stropu, rozbiórki posadzek i podkładów pod posadzki, rozbiórka ścianek działowych i komina itp.;
3) wykonanie elementów architektoniczno – konstrukcyjnych – wykonanie wzmocnienia fundamentów, wykonanie naprawy ścian nośnych, wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie nowej więźby wraz z pokryciem i obróbkami, wykonanie izolacji, wykonanie posadzki, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie robót wykończeniowych (zgodnie z koncepcją kolorystyczno - materiałową);
4) wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej – wykonanie rozdzielnicy głównej i rozdzielnicy poddasza; wykonanie instalacji gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń 1f i 3f; wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego; wykonanie instalacji CCTV (systemu telewizji dozorowej); wykonanie instalacji SWWIN (system sygnalizacji włamania i napadu); wykonanie instalacji przyzywowej; wykonanie instalacji odgromowej; wykonanie instalacji domofonowej; wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od złącza do budynku;
Zamawiający informuje, iż rezygnuje z wykonania instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcją wsporczą, panelami fotowoltaicznymi, inwenterem fotowoltaicznym, wykonania stanowiska ładowania pojazdów (stacja ładowania pojazdów o mocy 11 kW) oraz z wykonania oświetlenia zewnętrznego solarnego; w związku z powyższym ten zakres robót nie podlega wycenie i realizacji przez Wykonawcę.
5) wykonanie instalacji sanitarnych – wykonanie instalacji wodociągowej (wody zimnej, na cele ppoż, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji i zmieszanej); wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej; wykonanie instalacji ogrzewczej wraz z pompą ciepła powietrze – woda; wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła – centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna z wymiennikiem przeciwprądowym; wykonanie przyłącza wodociągowego; montaż zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe; montaż armatury (biały montaż), baterii umywalkowych, baterii zlewozmywakowych, zestawu natryskowego, zestawów WC;
6) wykonanie zagospodarowania terenu – wykonanie ogrodzenia panelowego z podmurówką oraz furtki; wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową oraz wykonanie parkingu; wykonanie zagospodarowania terenów zielonych.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt wykonawczy oraz STWiORB. Przedmiary robót załączone do SWZ są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu wykonawczego. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią jedynie funkcję pomocniczą.
Zamawiający informuje, iż rezygnuje z wykonania instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcją wsporczą, panelami fotowoltaicznymi, inwenterem fotowoltaicznym, wykonania stanowiska ładowania pojazdów (stacja ładowania pojazdów o mocy 11 kW) oraz z wykonania oświetlenia zewnętrznego solarnego; w związku z powyższym ten zakres robót nie podlega wycenie i realizacji przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1756800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIVEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384857786
7.3.3) Ulica: Czapliniecka 146
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.