Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00444670/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu do prezentacji do pracowni do ZS nr 1 w Limanowej, ZSP w Mszanie Dolnej oraz do SOSW w Dobrej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183337800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu do prezentacji do pracowni do ZS nr 1 w Limanowej, ZSP w Mszanie Dolnej oraz do SOSW w Dobrej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85b0eeae-6018-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016375/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu do prezentacji do pracowni do ZS nr 1 w Limanowej, ZSP w Mszanie Dolnej oraz do SOSW w Dobrej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290298,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa komputerów do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej”.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem sprzętu komputerowego.
2) Zamówienie obejmuje dostawę 40 sztuk komputerów All – in – one wraz urządzeniami peryferyjnymi oraz systemem operacyjnym. Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi.
4) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
5) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 24 miesiące. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt I ppkt 2 dla zadania częściowego nr 1. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 93495,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa komputerów przenośnych oraz innego sprzętu elektronicznego do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej”.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz innego sprzętu elektronicznego.
2) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Laptop - 8 szt.,
b) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
c) Drukarka laserowa – 1 szt.,
d) Tablica interaktywna – 1 szt.,
e) Tablica flipchart – 1 szt.,
f) Projektor – 1 szt.,
g) Kasa fiskalna – 1 szt.,
h) Telewizor – 1 szt.
3) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi.
5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
6) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 24 miesiące. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt I ppkt 2 dla zadania częściowego nr 2. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 - Drukarki laserowe
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
30195920-7 - Tablice magnetyczne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 26071,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa komputerów oraz innego sprzętu elektronicznego do Zespołu Szkół nr 1 w Limanowej”.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół nr 1 w Limanowej fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz innego sprzętu elektronicznego.
2) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Monitor interaktywny - 4 szt.,
b) Tablica suchościeralna – 4 szt.,
c) Zestaw komputerowy – 40 szt.,
d) Ploter – 1 szt.,
e) Wizualizer – 1 szt.,
f) Urządzenie wielofunkcyjne A3 – 2 szt.,
g) Urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 szt.
3) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi.
5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
6) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 24 miesiące. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt I ppkt 2 dla zadania częściowego nr 3. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232140-7 - Plotery
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
30195920-7 - Tablice magnetyczne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95103,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186714,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95103,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZP Systemy Informacyjne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661696830
7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZP SYSTEMY INFORMACYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZP SYSTEMY INFORMACYJNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95103,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36804,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36804,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7740013894
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36804,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170362,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250029,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170362,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010819923
7.3.3) Ulica: ul. Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170362,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Zakup pojazdu dla Straży Miejskiej w Limanowej przeznaczonego do przeprowadzenia kontroli w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- Usługa odbioru odpadów typu komunalnego o kodzie 20 03 01 w ilości ok. 1200 m3 zawierających nieczystości stałe socjalno-bytowe dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Limanowej.
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 7 zadaniach
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu DLP wraz z wdrożeniem rozwiązania
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.