Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022494/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
- 2021/BZP 00026009/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00029838/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088507 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS pn.: „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS pn.: „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10383182-818a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000261/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Przeprow. szkoleń w zakresie ergonomii oraz profilaktyki chorób zawod.dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sosnowcu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane będzie ze środków projektu „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022494/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.8.2021.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173008,13 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni dla Część I zamówienia – Szkolenie „Stres i wypalenie zawodowe” został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ.Niniejsze szkolenie jest przeznaczone dla 610 osób.
Termin wykonania zamówienia: - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca rozpocznie realizację Przedmiotu umowy najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 69430,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni dla Część II zamówienia –Szkolenie „Ergonomia i organizacja stanowisk pracy” został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ. Niniejsze szkolenie jest przeznaczone dla 610 osób.Termin wykonania zamówienia: - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca rozpocznie realizację Przedmiotu umowy najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 69430,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni dla Część III zamówienia –Szkolenie „Doskonalenie techniki jazdy” został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ. Niniejsze szkolenie jest przeznaczone dla 50 osób.Termin wykonania zamówienia: - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca rozpocznie realizację Przedmiotu umowy najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24997,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24997,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nauki WSSN Małgorzata Skoryna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300700060
7.3.3) Ulica: os.Młodych, 5/17
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELKOPOLSKA SZKOŁA SKUTECZNEJ NAUKI-WSSN MAŁGORZATA SKORYNA
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA SZKOŁA SKUTECZNEJ NAUKI-WSSN MAŁGORZATA SKORYNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24997,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24997,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Słońca Krzysztof Frąszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301325203
7.3.3) Ulica: ul. Św. Czesława 8/13
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-575
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
P. Katarzyna Czepnik - Szkolenie ergonomia i organizacja stanowisk pracy
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF FRĄSZCZAK AKADEMIA SŁOŃCA
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF FRĄSZCZAK AKADEMIA SŁOŃCA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części nr III zamówienia.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.04.2021 r. do godziny 10:00 zostały złożone dwie oferty:
Oferta nr 8 złożona przez: Grupę CARGO Sp. z o.o. Sp. k., ul. Darwina 17, 43-603 Jaworzno;
Oferta nr 16 złożona przez: Moto Park Kraków Sp. z o.o., Sp. K, ul. Drukarska 7/49, 30-348 Kraków.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 8 i nr 16 ww. Wykonawców – na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp, który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jest niezgodna z przepisami ustawy” oraz art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
Obaj Wykonawcy złożyli oferty, których sposób przygotowania i przekazania Zamawiającemu jest sprzeczny
z zapisami ustawy Pzp oraz wymaganiami Zamawiającego opisanymi w dokumentach zamówienia co poskutkowało ich odrzuceniem z niniejszego postępowania na zadanie dla części nr III zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.