eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecPrzeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS pn.: "Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088507 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS pn.: „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS pn.: „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10383182-818a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000261/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Przeprow. szkoleń w zakresie ergonomii oraz profilaktyki chorób zawod.dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sosnowcu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane będzie ze środków projektu „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Urzędu Miasta Sosnowca” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022494/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.8.2021.JŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173008,13 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni dla Część I zamówienia – Szkolenie „Stres i wypalenie zawodowe” został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ.
Niniejsze szkolenie jest przeznaczone dla 610 osób.
Termin wykonania zamówienia: - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca rozpocznie realizację Przedmiotu umowy najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 69430,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni dla Część II zamówienia –Szkolenie „Ergonomia i organizacja stanowisk pracy” został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ. Niniejsze szkolenie jest przeznaczone dla 610 osób.
Termin wykonania zamówienia: - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca rozpocznie realizację Przedmiotu umowy najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 69430,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni dla Część III zamówienia –Szkolenie „Doskonalenie techniki jazdy” został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ. Niniejsze szkolenie jest przeznaczone dla 50 osób.
Termin wykonania zamówienia: - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca rozpocznie realizację Przedmiotu umowy najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24997,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24997,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nauki WSSN Małgorzata Skoryna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300700060

7.3.3) Ulica: os.Młodych, 5/17

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24997,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24997,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Słońca Krzysztof Frąszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301325203

7.3.3) Ulica: ul. Św. Czesława 8/13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-575

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

P. Katarzyna Czepnik - Szkolenie ergonomia i organizacja stanowisk pracy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części nr III zamówienia.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.04.2021 r. do godziny 10:00 zostały złożone dwie oferty:
Oferta nr 8 złożona przez: Grupę CARGO Sp. z o.o. Sp. k., ul. Darwina 17, 43-603 Jaworzno;
Oferta nr 16 złożona przez: Moto Park Kraków Sp. z o.o., Sp. K, ul. Drukarska 7/49, 30-348 Kraków.

Zamawiający odrzucił ofertę nr 8 i nr 16 ww. Wykonawców – na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp, który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jest niezgodna z przepisami ustawy” oraz art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
Obaj Wykonawcy złożyli oferty, których sposób przygotowania i przekazania Zamawiającemu jest sprzeczny
z zapisami ustawy Pzp oraz wymaganiami Zamawiającego opisanymi w dokumentach zamówienia co poskutkowało ich odrzuceniem z niniejszego postępowania na zadanie dla części nr III zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.