Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00023660/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 do środków transportowych oraz silników łodziowych należących do Państwowej Straży Rybackiej w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Straż Rybacka w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: PSR Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004793954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psr.poznan.ibip.pl/public/?id=220970
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eabf8650-9198-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola i ochrona powierzchniowych wód śródlądowych zgodnie z Ustawą o rybactwie śródlądowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 do środków transportowych oraz silników łodziowych należących do Państwowej Straży Rybackiej w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eabf8650-9198-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSR-I.24.4.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148463,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 do środków transportowych oraz silników łodziowych należących do Państwowej Straży Rybackiej w Poznaniu.
2. Zakup paliw płynnych w okresie od dnia 01.02.2023 r. do dnia 31.01.2024 r. w formie doraźnego tankowania pojazdów oraz specjalnie przeznaczonych pojemników (kanistrów) do zbiorników paliw łodzi motorowych. Każdy zakup musi być potwierdzony dokumentem zawierającym, co najmniej: numer rejestracyjny samochodu, datę zakupu, przedmiot zakupu, ilość (w litrach) i wartość zakupu.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- oleju napędowego ON w ilości do 21 600 l (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset litrów).
- benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 3 000 l (słownie: trzy tysiące litrów).
4. Podane ilości paliwa są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego, a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb - maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
5. Sukcesywny zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pomocą kart flotowych (17 szt.).
6. Stacje poboru paliw płynnych muszą być zlokalizowane co najmniej w następujących lokalizacjach:
a) na terenie miasta Poznania,
b) w Chrzypsku Wielkim (lub w promieniu do 25 km od granic miejscowości),
c) na terenie miasta Pobiedziska (lub w promieniu do 25 km od granic miejscowości)
d) na terenie miasta Kalisza,
e) na terenie miasta Konina,
f) na terenie miasta Leszna,
g) na terenie miasta Piły,
h) w Zaniemyślu (lub w promieniu do 25 km od granic miejscowości),
7. Stacja Wykonawcy musi być czynna od poniedziałku do niedzieli całodobowo.
8. Zamawiający będzie pobierał, w zależności od potrzeb, paliwa bez każdorazowego uiszczenia opłat gotówkowych.
9. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego opustu podanego przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
10. Wykonawca na każde żądanie zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami.
11. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów oraz zakupienia mniejszej ilości paliwa. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 50% wartości umowy.
12. Olej napędowy ON i benzyna bezołowiowa Pb 95 muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
13. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.
14. Wykonawca przedstawi do umowy wykaz stacji paliw, na których może być realizowany przedmiot umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185784 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185784 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185784 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732693
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185784 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.