Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047731/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088567 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5340127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e0c8c40-ae4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002855/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194818,12 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania” składa się z dwóch części:Część nr 1 „Wymiana źródła ciepła wraz ze zmianą technologii kotłowni w budynku Gminnego Ośrodka Kultury” polega na wymianie istniejącego niskosprawnego kotła wraz ze związanymi z nim urządzeniamitechnologicznymi na dwa kotły na paliwo stałe (ekogroszek) . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określa:1. projekt wykonawczy „Wymiany źródła ciepła wraz z technologią kotłowni” - branża sanitarna [załącznik nr 4 do SWZ]Autorem dokumentacji budowlanej jest:ET-EnergoAudytul. Bernardyńska 264-000 Kościan2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 5 do SWZ]Autorem STWIOR-u jest: ETEnergoAudytul. Bernardyńska 264-000 Kościan. Ponadto załączono przedmiar robót [załącznik nr 6 do SWZ], który stanowi wyłącznie element pomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego2.Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym
zakresie, b) wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i
uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,c) zabezpieczenie terenu
objętego robotami przed dostępem osób postronnych,d) zorganizowanie i przeprowadzenie
niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy.3. Wymagania związane z
realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w
zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności: a) roboty związane z
wykonaniem centralnego ogrzewania – dla Części nr 1Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w
każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do
zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w
art. 22 § 1 Kodeksu pracy.4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania
wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy
stanowiącym dla Części nr 1 Załącznik nr 10 do SWZ 5. Zakres zamówienia oraz szczegółowe
właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i
załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi
wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami
wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do
materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z
ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów
/urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego
producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą
odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione
wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy
przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach
jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego
produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych
parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 144954,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury wLipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania” składa się z dwóch części:Część nr 2: „Montaż
stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury” polega na Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określa:1. dokument „Opis Przedmiotu
Zamówienia dla Części nr 2” stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.2. Szczegółowa specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 8 do SWZ].Ponadto załączono przedmiar
robót w wersji edytowalnej i pdf [załącznik nr 9 i 9a do SWZ], który stanowi wyłącznie element
pomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1
Kodeksu cywilnego2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:a) zorganizowanie
zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie, b) wykonanie niezbędnych
badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i uporządkowanie terenu po wykonaniu
przedmiotu zamówienia,c) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób
postronnych,d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i
odbiorów o ile dotyczy.3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących
wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie
tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące
rodzaje czynności: b) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej – dla części nr
2Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy
zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które
wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.4. Szczegółowe wymagania
dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr 2 załącznik nr 10a do SWZ5.
Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu
zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w
szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz.
1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli opis przedmiotu zamówienia
wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty
lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia
pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy
użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę,
aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec,
przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty
o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż
parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o
wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 49863,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147132,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147132,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147132,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO GEBORA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972303412
7.3.3) Ulica: Leszczyńska 4a
7.3.4) Miejscowość: Osieczna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147132,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Lipno w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ przewidziała możliwość unieważnienia postepowania z uwagi na nieprzyznanie środków publicznych na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
Gmina Lipno ubiegała się o wsparcie finansowe na realizację niniejszego zamówienia publicznego w ramach programu „Kulisy kultury” organizowanego przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego. W dniu 28 maja 2021r. na stronie internetowej www.kulturaupodstaw.pl Departament Kultury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego opublikował wyniki naboru wniosków złożonych w ramach niniejszego programu. Gmina Lipno nie uzyskała dofinansowania na realizację zamówienia publicznego pn.: ”Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania”.
Gmina Lipno nie ma możliwości sfinansowania Części nr 2 zamówienia pn.: „Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury” z własnych środków budżetowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- ,,Zakup koparki kołowej"
- "Zakup sprzętu medycznego dla Szpital Lipno Sp. z o.o."
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU LIPNOWSKIEGO"
- Dostawa samochodu umożliwiającego przewóz na miejscach siedzących 9 osób łącznie z miejscem kierowcy, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- Modernizacja kotłowni wraz z instalacją pomp ciepła na potrzeby Ośrodka Szkolenia Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą przy ul. Kolejowej 16 w Bornem Sulinowie
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
- Roboty budowlane w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie w ramach projektu: Modernizacja obiektów Zespołu Szkół nr 2 w Nałęczowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.