eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w P³ocku.



Og³oszenie z dnia 2022-03-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w P³ocku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W P£OCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324895

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Gabriela Narutowicza 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@plock.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

S±d Powszechny

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w P³ocku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d260c95-a5b3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00088658

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00084273/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga ochrony osób i mienia na terenie S±du Rejonowego w P³ocku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie pdf nale¿y podpisywaæ tylko podpisem PAdES;
b. Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów podpisem XadES (wewnêtrzny lub otaczaj±cy);
2. Wykonawca mo¿e podpisaæ dokumenty za pomoc±:
a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b. podpisu zaufanego udostêpnianego na Elektronicznej Platformie Us³ug Administracji Publicznej;
c. podpisu osobistego udostêpnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê w Systemie:
a. sta³y dostêp do sieci Internet;
b. zainstalowana przegl±darka internetowa:
• Chrome w wersji 45 lub pó¼niejsze – zalecana;
• Firefox w wersji 46 lub pó¼niejsze;
• Opera w wersji 37 lub pó¼niejsze;
c. w³±czona obs³uga JavaScript;
d. oprogramowanie SzafirHost zainstalowane w systemie operacyjnym;
e. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów pdf;
f. dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, zip, rar. Dokumenty z³o¿one w postaci plików: jpg, jpeg, bmp, gif zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie;
g. zainstalowany dodatek Szafir SDK Web do przegl±darek;
h. zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji minimum 1.8 (jre).
4. Zamawiaj±cy podaje tak¿e informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê w Systemie nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi „przypiêta” do dokumentu elektronicznego data oraz dok³adny czas (HH:MM:SS).
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
7. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Systemu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Rejonowy w P³ocku reprezentowany przez Prezesa i Dyrektora, NIP: 774-108-09-12, REGON: 000 324 895;
b) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowym w P³ocku wy³±cznie drog± pisemn± na adres: iod@plock.sr.gov.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr OG.213.10.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówieñ publicznych”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG.262.2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ochrona w budynkach S±du Rejonowego w P³ocku przy Pl. Narutowicza 6, ul. Kiliñskiego 10B i budynku kuratorów przy placu Narutowicza 6 w P³ocku,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ okre¶lony w rozdziale VII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ochrona w wyjmowanych budynkach S±du Rejonowego w P³ocku przy ul. Tumskiej 4B i ul. Piekarskiej 11

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ okre¶lony w rozdziale VII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a. nie podlegaj± wykluczeniu
b. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu

2. Informacja o warunkach udzia³u w postêpowaniu - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 838 z pó¼n. zm.);
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej trzy us³ugi ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej* o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto ka¿da (dotyczy czê¶ci I i czê¶ci II), wraz z dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
Uwaga: W przypadku gdy us³uga trwa nadal, dokument potwierdzaj±cy nale¿yte wykonywanie umowy musi byæ wystawiony po zrealizowaniu umowy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³ brutto. Nie mo¿na sumowaæ zamówieñ o mniejszej warto¶ci, aby uzyskaæ warto¶æ 100 000z³.
b)Wykonawca, dysponuje co najmniej 2 osobami do realizacji zamówienia, z których ka¿da jest wpisana na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiada szkolenie z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz co najmniej 2 z nich, posiada aktualne po¶wiadczenie bezpieczeñstwa uprawniaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne”, wydane zgodnie z ustaw± z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 742) i za¶wiadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Co najmniej 2 osoby musi posiadaæ co najmniej 2 - miesiêczne do¶wiadczenie w obs³udze urz±dzenia do rentgenowskiej kontroli baga¿u i braku przeciwwskazañ do obs³ugi urz±dzenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±czonym wzorem za³±cznik nr 9 do SWZ. O¶wiadczenie sporz±dzone w formie lub postaci elektronicznej, z³o¿one w Systemie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
• o¶wiadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
• informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 uPzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem – dokument mo¿e zostaæ z³o¿ony w postaci dokumentu elektronicznego, otrzymanego w postaci papierowej, opatrzonego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy. W przypadku sk³adania informacji z Krajowego Rejestru Karnego otrzymanego przez Wykonawcê za pomoc± systemu informatycznego Wykonawca sk³ada w Systemie wszystkie pliki jakie otrzyma³ z Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca nie powinien otrzymanego pliku podpisywaæ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 838 ze zm.).
b) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –– w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - zgodnie z za³±cznikiem nr 6 i spe³niaæ wymagania opisane w Rozdziale IV ust. 3 pkt 4 lit.
(sk³adany wykaz, jak i dowody musz± byæ sporz±dzone w formie lub postaci elektronicznej, z³o¿one w Systemie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.)
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 i spe³niaæ wymagania opisane w Rozdziale IV ust. 3 pkt 4 lit. (sk³adany wykaz, musi byæ sporz±dzony w formie lub postaci elektronicznej, z³o¿one w Systemie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. W warunkach okre¶lonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian w umowie w nastêpuj±cym zakresie:
a. w przypadku gdy Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia ma zast±piæ nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy;
b. je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
c. w przypadku gdy ³±czna warto¶æ zmian jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
d. wyd³u¿enia terminu realizacji us³ugi o maksymalnie 2 kolejne miesi±ce.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia 6 miesiêcy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 30.04.2022r. godz.18.00 do 31.10.2022r. do godz.18.00 z mo¿liwo¶ci± .
wyd³u¿enia okresu ¶wiadczenia us³ugi maksymalnie o 2 miesi±ce na podstawie podpisanego aneksu do umowy.
2. Wszelkie rozliczenia dotycz±ce realizacji zamówienia bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania dokonywane bêd± w z³otych polskich. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci dokonywania rozliczeñ z Wykonawc± w walutach obcych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.