eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieSukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I Z FILIĄ W LEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 8

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dps.strzelceop.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceop.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ee766fb-876e-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee766fb-876e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037586/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.3038.ZP.333.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I artykuły nabiałowe w ilościach: budyń – pudding o różnych smakach kubek nie mniej niż 125g – 2800szt, deser mleczno-budyniowy o smaku czekoladowym, śmietankowym, waniliowym –np. monte lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo kubek -55g - 4100szt, jogurt owocowy kubek nie mniej niż 150g – 4000szt, jogurt naturalny kubek nie mniej niż 180g - 800szt, kefir 2% kubek 400g - 4600szt, margaryna mleczna w kostkach 250g - 450kg, margaryna do smarowania pieczywa - 500g o zawartości tłuszczu co najmniej 60% np. śniadaniowa lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo– 6000szt, masło w kostce 200g o zawartości tłuszczu min. 82% nie solone – 5500szt, mleko w worku foliowym 1l pasteryzowane spożywcze o zawartości tłuszczu min. 2% - 23500l, ser smażony z kminkiem – 100kg, ser twaróg półtłusty 1kg – 2200kg, ser żółty twardy typu gouda lub edamski lub inny o łagodnym smaku, nie gorszy jakościowo i smakowo – 1200kg, ser topiony różny 100g – 1000kg, serek śmietankowy typu Almette lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo o różnych smakach kubek 150g - 100szt, serek śmietanowy ziarnisty (wiejski) 150g -3380szt, śmietana w pojemniku 180g -200g o zawartości tłuszczu 30% – 2600szt, śmietana w pojemniku 330g-400g o zawartości tłuszczu 18% - 630szt, serek kanapkowy 125g - 2480szt.

.1.Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami artykuły nabiałowe:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r.(Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2,
b) dostawy mleka w folii pasteryzowane spożywcze o zawartości tłuszczu min. 2% odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godz. 500 – 630
c) asortyment zamawianej dostawy mleka będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
d) dostawy mleka na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym
niedzielę lub święto,
e) dostawy artykułów nabiałowych odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godzinach 500 – 630
f) asortyment zamawianej dostawy artykułów nabiałowych będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
g) dostawy artykułów nabiałowych na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto,
h) przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze mleka i artykułów nabiałowych lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.),
i) dostarczane sukcesywnie mleko musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), a pozostałe artykuły nabiałowe muszą mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 30 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),
j) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji (przydatności do spożycia), odpowiednio oznakowany,
k) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu,
l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
ł) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
m) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy; powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy,
n) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie,
o) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych asortymentów artykułów nabiałowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15511100-4 - Mleko pasteryzowane

15512000-0 - Śmietana

15544000-3 - Ser twardy

15542100-0 - Ser twarogowy

15551300-8 - Jogurt

15431100-9 - Margaryna

15431000-8 - Margaryna i podobne produkty

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 286947,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II artykuły spożywcze w ilościach: budyń o różnych smakach 1kg np. śmietankowy, waniliowy, wiśniowy – 130kg, chrzan tarty słoik 180g – 350szt, cukier 1kg – 4000kg, cukier puder 400g – 100szt, cukier waniliowy 16g – 600szt, cynamon 20g – 150szt czosnek granulowany 20g – 1400szt, dżem bez cukru słoik 240g różne smaki np. wiśnia, czarna porzeczka, truskawka - 1000szt, dżem owocowy niskosłodzony słoik 260g różne smaki np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku -2000szt, fasola Jaś pakowany po 5kg – 100kg, fasolka czerwona konserwowa puszka 400g- 40szt, galaretka owocowa różne smaki 1kg np. truskawkowa, agrestowa – 80kg, groch łuskany połówki 400g – 110szt, groszek konserwowy puszka 400g – 150szt, herbata ekspresowa czarna 50szt w paczce np. typu Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych w przedziale torebka od 1,4g do 1,5g – 50opak., herbata granulowana 80g czarna – 800paczek, herbata granulowana 100g czarna – 1300paczek, kakao ciemne 100g – 200szt, kasza jęczmienna 1kg – 200kg, kasza gryczana – 100kg, kminek 100g – 50szt, kasza manna błyskawiczna 500g – 600szt, kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. inka lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo – 200szt, kawa naturalna mielona 250g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie – 50szt, kawa naturalna rozpuszczalna 100g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie – 40szt, kisiel różne smaki 1kg np. cytrynowy, wiśniowy, truskawkowy – 70kg, koncentrat pomidorowy 30% 870-900g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 600szt, kukurydza konserwowa w puszkach 400g – 120szt, kwasek cytrynowy 25g – 1000szt, liść laurowy w przedziale 7g-10g – 180szt, mak niebieski nie mielony 200g – 40szt, przyprawa w płynie maggi 1l – 110szt, majeranek 7g – 500szt, majonez 260g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo – 400szt, majonez 600g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo – 120szt, marmolada 1kg – 10szt, mąka pszenna 1kg typ 500np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach – 1900kg, mąka ziemniaczana 1kg– 350kg, miód naturalny słoik 370g – 35szt, musztarda 210g łagodna – 300szt, musztarda 900g łagodna - 110szt, ocet spirytusowy 10% 1l butelka – 220l, olej spożywczy w przedziale od 0,9l do 1l butelka plastikowa – 1400l, papryka ostra mielona 20g – 20szt, papryka słodka mielona 20g 800szt, imbir mielony 20g – 40szt, gałka muszkatołowa mielona 20g – 40szt, pasztet drobiowy 130g w foremkach np. herby lub inny nie gorszy jakościowo – 200szt, pasztet drobiowy 200g słoik np. herby lub inny nie gorszy jakościowo 300szt, pieprz czarny mielony 50g – 700szt, płatki owsiane błyskawiczne 400g – 450szt, proszek do pieczenia 18g – 300szt, przyprawa do flaków 20g – 100szt, przyprawa do pierników 20g – 40szt, rodzynki 200g – 50szt, ryż 1kg – 700kg, seler konserwowy słoik 300g – 60szt, soda oczyszczona 40g – 120szt, sok owocowy różne smaki np. typu Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo w przedziale 0,25l-0,33l - 3180szt, sól spożywcza 1kg – 800kg, suchary bezcukrowe 285g – 200szt , szynka konserwowa mielona 120g foremka jednorazowa – 250szt, kucharek/wegeta 1kg – 119kg, wiórki kokosowe 200g – 60szt, woda mineralna niegazowana 1,5l – 400szt, woda mineralna niegazowana 1,5l (bhp) – 2898szt, woda mineralna gazowana 1,5l (bhp) – 2400szt, ziele angielskie 15g – 300szt, Żelatyna spożywcza 50g – 300szt, suszony lubczyk liść 10g – 150szt, oregano suszone 10g – 50szt, tymianek suszony 10g – 20szt, bazylia suszona 10g – 100szt, makaron co najmniej 4 –jajeczny nitki 5kg - 400kg , makaron co najmniej 4 –jajeczny gruby: świderki, kolanka, łazanki 5kg - 400kg.
2.2.Realizacja zamówienia - będzie następować zgodnie z zasadami – artykuły spożywcze:
a) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sukcesywnie artykuły spożywcze własnym transportem z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych do budynku DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 w godz. 800- 1400. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179 z późn. zm. ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności.
b) dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą co najmniej trzy razy w miesiącu,
c) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
d) dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto,
e)dostarczany sukcesywnie przedmiot zamówienia musi mieć aktualną w dniu dostawy
co najmniej 6 miesięczną gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia),
f)wykonawca wydaje dostarczane artykuły spożywcze przedstawicielowi odbiorcy, który je przelicza, sprawdza jakość i świeżość oraz zgodność z zamówieniem,
g) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć makaron w początkowym okresie gwarancji. Zamawiany makaron na dany dzień musi być dostarczony nie kruszący się, bez grudek mąki i soli, objawów pleśnienia, psucia i zawilgocenia, odpowiednio oznakowany,
h) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
i)zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
j)wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć artykuły spożywcze w początkowym okresie gwarancji. Wszystkie zamawiane artykuły na dany dzień muszą być dostarczone w stanie świeżym, nie kruszące się, objawów pleśnienia, psucia i zawilgocenia, odpowiednio oznakowane.
k) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie.
l) zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży dostawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
ł)zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
2) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15831200-4 - Cukier biały

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15863200-7 - Herbata czarna

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15871273-8 - Majonez

15612100-2 - Mąka pszenna

15612300-4 - Mąka i mączka warzywna

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15981000-8 - Wody mineralne

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 136908,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292928,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292928,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Nabiałowa ADI Iwona Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541034511

7.3.3) Ulica: ul. Oleska 99

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-222

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156513,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243920,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156513,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156513,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.