Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568751/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00004478/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef20bc4d-a003-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099042/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Usługa polegająca na obsłudze gospodarczej orz dozorze mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.85.2023.WIR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa gospodarcza oraz dozór mienia
i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)Budynek użytkowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, znajdujący się w Zamościu przy ul. Zagłoby 8, usytuowany na działce nr 122/3 o pow. 0,2788 ha, dla której Sąd Rejonowy w Zamościu VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW NR ZA1Z/00075198. Budynek w kształcie litery L dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony, murowany. Budynek przeznaczony w części na funkcje biurową i funkcje krótkotrwałego zamieszkania.
2) Podstawowe parametry budynku:
a. pow. użytkowa 864 m2,
b.pow. zabudowy 594 m2,
c.kubatura 3601 m2.
3.Szczegółowy zakres obsługi:
1)Dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomości, pełniony w formie całodobowej fizycznej ochrony ze wsparciem grupy interwencyjnej.
2)Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie.
3)Ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed:
a. kradzieżą z włamaniem,
b. wandalizmem i chuligaństwem,
c. ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków,
d. wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.
4)Codzienne sprawdzanie pomieszczeń, stanu zagrożenia pożarowego, stanu zadrzewienia i ogrodzenia.
5)Wydawanie użytkownikom obiektu przed rozpoczęciem i przyjmowanie po zakończeniu pracy kluczy od zamknięć głównych na poszczególnych piętrach.
6)Wydawanie i przyjmowanie kluczy jw. osobom sprzątającym lokale użytkowe usytuowane w budynku.
7)Dokonanie obchodu kontrolnego obiektu po zakończeniu pracy sprzątaczek celem wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości (pozostawionych bez zamknięcia drzwi korytarzy i holi, cieknących kranów, włączonych odbiorników elektrycznych itp.).
8)Odnotowanie w rejestrze dostępu do budynku, każdorazowego wejścia poza godzinami służbowymi osób upoważnionych, posiadających stosowne zezwolenie.
9)Niezwłoczne informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach i na terenie nieruchomości, oraz o wszelkich zaistniałych nieprawidłowościach lub zdarzeniach.
10)Prowadzenie obserwacji ruchu osobowego oraz samochodowego, odbywającego się na terenie dozorowanego mienia i obiektu z wykorzystaniem kamer przemysłowych umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz budynku, przesyłających nagrania w czasie rzeczywistym.
11)Zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu.
12)Codzienne zapalanie i gaszenie świateł oświetlających posesję budynków.
13)Codzienne zamykanie bram i furtek w godzinach uzgodnionych z użytkownikami części mieszkalnej i biurowej.
14)Czuwanie nad tym aby postronne osoby nie przebywały na terenie nieruchomości.
15)Sprzątanie i odśnieżanie ciągów pieszych i jezdnych na nieruchomości.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznik nr 1 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268294,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274927,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268294,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bako Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462645693
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-314
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268294,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na przebudowie dachu akademika przy ul. Niecałej 8 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- Zakup sprzętu medycznego. Dozowniki i reduktory tlenowe.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA"
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.