Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00012772/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00034836/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót sprzętowo – transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2023 na terenie miasta i gminy Choroszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857132202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@choroszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b51022a6-8ceb-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót sprzętowo – transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2023 na terenie miasta i gminy Choroszcz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b51022a6-8ceb-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2009297,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót sprzętowo – transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2023 na terenie miasta i gminy Choroszcz.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia:
- robota polegająca na naprawie nawierzchni dróg gminnych poprzez wbudowanie mieszanki kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem w korpus drogowy jako warstwy nawierzchni z kruszywa niezwiązanego (materiał Wykonawcy) wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem w miejscu wbudowania - szacunkowa ilość wynosi 21 000 t. Zakres prac obejmuje: pozyskanie mieszanki kruszywa, załadunek, transport do miejsca wbudowania, wyładunek, rozplantowanie materiału przy użyciu równiarki drogowej. Zamawiający wymaga aby dostawa kruszywa następowała bezpośrednio z miejsca pozyskania do miejsca wbudowania.
Zamawiający wymaga, aby mieszanka kruszywa naturalnego przeznaczonego do realizacji zamówienia spełniała wymagania określone w Załączniku nr 3 do zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r. „Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania techniczne” w zakresie wymagań technicznych odnośnie mieszanek do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego dla mieszanki niezwiązanej 0/31,5 do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego:
a) uziarnienie mieszanki winno mieścić się w obszarze krzywych granicznych uziarnienia przedstawionych na rysunku nr 19 (załącznik nr 9 do SWZ),
b) mieszanka winna spełniać wymagania określone w Tablicy 6 (załącznik
nr 10 do SWZ) za wyjątkiem wymagań usuniętych z tablicy,
c) Zamawiający wymaga, aby mieszanka kruszywa naturalnego pochodziła
z kopalni posiadającej system Zakładowej Kontroli Produkcji,
d) Do każdej przeprowadzonej naprawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp., obowiązujące w zakładzie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonej mieszanki kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego przy użyciu zalegalizowanej wagi oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości; dokumenty będą przekazywane Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu naprawy,
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania badań kontrolnych dostarczanej i wbudowywanej mieszanki kruszywa w zakresie weryfikacji ilości oraz jakości dostarczanego kruszywa (ważenie kontrolne przed wbudowaniem kruszywa, badania laboratoryjne wbudowanej mieszanki); przedmiotem badań będą losowo wytypowane przez Zamawiającego partie dostarczanego kruszywa,
f) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa nie jest zgodna z określonymi wymaganiami, Wykonawca pokryje koszt przeprowadzenia badań kontrolnych zleconych przez Zamawiającego, natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone i wbudowane kruszywo wykorzystane do naprawy całego zleconego odcinka drogi,
g) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż ilość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z ilością zadeklarowaną przez Wykonawcę w dokumencie przewozowym, do rozliczeń zostanie przyjęta ilość stwierdzona w trakcie ważenia kontrolnego; w przypadku stwierdzenia ilości mniejszej niż deklarowana w dokumencie przewozowym Wykonawca pokryje koszt przeprowadzenia ważenia kontrolnego zleconego przez Zamawiającego,
- wynajem koparko – spycharki wraz z obsługa operatorską - szacunkowa ilość wynosi 400 h
- wynajem koparki wraz z obsługa operatorską - szacunkowa ilość wynosi 200 h
- wynajem kosiarki wraz z obsługa operatorską - szacunkowa ilość wynosi
120 h
- wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 – 20 ton wraz z kierowcą - szacunkowa ilość wynosi 480 h
- wynajem ciągnika z przyczepą wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 60 h
- wynajem walca do zagęszczania gruntu wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 50 h
- wynajem ładowarki wraz z operatorem - szacunkowa ilość wynosi 60 h
- wynajem równiarki wraz z obsługa operatorską - szacunkowa ilość wynosi
180 h
- wynajem brony talerzowej wraz z obsługa operatorską - szacunkowa ilość wynosi 120 h
- prace ręczne (m.in. przy wykonywaniu i naprawie przydrożnych rowów odwadniających, wykonywaniu i naprawie przepustów, profilowaniu skarp nasypów i wykopów, usuwaniu drzew i zakrzaczeń, ścinaniu i uzupełnianiu poboczy gruntowych) - szacunkowa ilość wynosi 120 h
Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia postępowania.
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
14212200-2 - Kruszywo
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1171693,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1171693,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1171693,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Małgorzata Dojlida
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660338276
7.3.3) Ulica: Świerkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Choroszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO - SPRZĘTOWE Małgorzata Dojlida.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO - SPRZĘTOWE Małgorzata Dojlida.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1171693,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
- DOSTAWA MIĘSA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Choroszcz - I etap
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Wiejskiej w Oliszkach, gm. Choroszcz
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.